Народ. Тема для тих ,кого кинули як споживача. Мій знайомий придбав у "Мобілочці" телефон. Цей телефон виявився бракований ,про що є вказано в проведеній експертизі ,але в магазині відмовляються повертати гроші. Комітет захисту прав споживачів розводить руками і каже шо то треба змиритися, бо нічого не вдієш. Відгукніться в кого трапився подібний випадок. А "Мобілочці" пропоную оголосити бойкот.
Відповідь: ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ Пару питань: 1. Коли куплений телефон і коли звернулись з вимогою повернути гроші? 2. Що вказано в гарантійному талоні телефона в плані сервісного центру? Якщо фірмовий центр - треба іти туди. Якщо магазин - тоді в Мобілочку. 3. Чи пропонували в Мобілочці варіант замінити телефон іншим?
Відповідь: ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ А чого СЮДИ запостили цю тему? Будьмо уважніші! І ніяка Мобілочка не впарить брак...
Відповідь: ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ 1. Телефон куплений 8.12.2007р. о 18.50 а повернений 9.12.2007 о 10.оо з виявленням дефекту телефона - вимагав поміняти телефон або повернути гроші. мегезин працює з 10.00 по 19.00 2. Заключення сервісного центру : Механічних пошкоджень і слідів вологи не виявлено. Дефект підтвердився і являється не істотним, і може бути відремонтований в 14-й денний термін. (Я не хочу користуватися відремонтованим телефоном) якщо я заплатив за новий. 3.Нічого не пропонували ,мої вимоги ігнорували. навіть не хотіли розмовляти.Тільки давати на ремонт. Додано через 4 хвилини Це все звичайно, шо пора привикнути, що в нас споживача мають за ніщо. Але уявімо шо покупка буде холодтльника чи ше чогось дорожчого, ну не провірите ви того нормально. Що ж тоді робити. Ремонтувати нову річ?
Відповідь: ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ Тут така справа: Про повернення грошей ніц не сказано, значить прийдеться давати на ремонт.
Відповідь: ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ Мова про те, що Ви запостили цю тему у Форумний "Куток споживача" (споживача Форуму, а не браковних мобілок). Спешка нужна при ловле блох. (с) Якби не ТАК поспішали, встигли б побачити профільний столик у нашій "Кав'ярні".
Відповідь: ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ ...в цілому правильно говорили....ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів" саме так і говорить.... Додано через 2 хвилини Ви просто до холодильників в середину не загладали, особливо в самсунги - вони поки в магазин дойдуть в продаж по кілька разів на сервісний центр відправляються, то самим виробником, то постачальником, то фірмою продавцем...а поки дойде до кінцевого покупця - то він в середині паяний-перепаяний.... ...так що не засмучуйтесь - сміло ремонтуйте і користуйтесь як цілком новим! Додано через 3 хвилини а як на мене тема гаряча і на сьогоднішній день - дуже актуальна
Відповідь: ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ автор теми був у паніці, він же у нас новачок(він сьогодні зареєстувався),звідки він міг знати куди тре" писати !
Відповідь: ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ Шо за оффтоп? До теми про захист прав споживачів: в нас в країні як завжди всьо через дупу (вибачайте) робиться (точніше для тих кому то вигідно). Для прикладу той же випадок з мобілкою міг мати інше закінчення. Якщо б експертиза не визнала браку, то якраз тоді згідно цього ж закону клієнт міг би вимагати повернути гроші або замінити апарат. Здавалось би парадокс: браковану повернути не можна, а нормальну так. Але ж нє - треба магазинам спихати ті браковані товари - от і придумали такий дурний закон
Відповідь: ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ донедавна, якщо напротязі 14 днів вам не сподобався колір купленої речі, Ви могли повернути у магазин, а зараз вже закон змінений і не в нашу користь....
Відповідь: ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ Пане Миху, знайдіть, будь ласка, джерело. Бо вперше чую про таку зміну законодавства.
Відповідь: ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ Всім доброго ранку. Шановні, ви не повірите ,але мобілочка таки повернула гроші за бракований телефон, правда це все було зроблено під тиском і страхом перевірок ,які ми їм наобіцяли. Шкода, але у нас так і не навчились шанувати клієнта ,і поки не крикнеш ,доти нічого не буде... Додано через 1 хвилину А щодо 14 днів ,то це правда ,в комітеті прав захисту споживачів казали шо ше у 2005 році відмінили те право повертати товар ,так що тепер все на свій страх і ризик ,і не кажіть потім шо ви того не знали чи не чули.
Відповідь: ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ Ви впевнені? Я недавно купувала взуття і мені в магазині сказали, що впродовж 2-х тижнів можна повернути. Якась жіночка в цей час так і зробила: повернула черевики дитячі, бо колір до куртки не підійшов.
Відповідь: ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ Право на обмін товару нікуди не поділося. Але можна повернути лише той товар, яким не користувалися, а з телефоном то тяжко, бо раз подзвониш - і товар користований Документ 3161-15, редакцiя вiд 01.12.2005, чинний Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості 1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.