Хто знає як в домашніх умовах можна заблокувати ЖПС і як можна його знімати з машини шоб їздити по своїх справах а шеф думав шо машина стоїть настоянці. Буду вдячний за будь-яку інформацію....
Відповідь: Хто знає як можна заблокувати ЖПС В технике настолько не разбираюсь... ИМХО, проще снять шефа.
Відповідь: Хто знає як можна заблокувати ЖПС Ніяк, але там воно всерівно зберігає дані спідометра. Такшо і його тре буде відкруувати назад. Датчиків від 2-7 по ідеї. Нє, то дурна справа ..або ювелірна ...
Відповідь: Хто знає як можна заблокувати ЖПС Якась нова модель? Я думав Джі-пі-ес датчик тільки дає сигнал про власне місцезнаходження у просторі... Це ж не тахограф, щоб кілометраж і т.д. контролювати?
Відповідь: Хто знає як можна заблокувати ЖПС Хм, я думав автор про логістичні установки ГПС на авто МТС навіть таку послугу надає ... Центральний комп отримує: кординати знаходження, швидкість, кілометраж, висоту щодо рівня моря ... і таке подібне. А якщо простий ГПС ... то мона його просто в гаражі лишати , хіба ні ? =)
Відповідь: Хто знає як можна заблокувати ЖПС механік зробіть експеримент: обмотайте GPS (приймальний блок) фольгою, з"єднайте з масою коротким дротиком і з"їздіть кудись (куди накаже шеф). Повернувшись на місце, де Ви зробили фольговий екран, зніміть його. ЩО буде записано у пам"яті навігатора ? "Тіпа стоянка" / "тіпа нєпонятка" / поїздка без навігатора ? Ось тоді й поговоримо.
Відповідь: Хто знає як можна заблокувати ЖПС молоток, ватний тампон і йод (молоток для ГеПееС, йод і тампон для воділи)
Відповідь: Хто знає як можна заблокувати ЖПС а) машина б) програма жпс в) суть проблеми Забігаючи наперід, скажу, що жпс в машині це проосто інформування водія про його місцезнаходження на даний момент. Відтак висновки шефа про те, що знайде і покарає це просто залякування. P.S. Якщо ви працюєте інкасатором чи просто возите мішки з грошима - так і напишіть - матиму уточнення...