Хамство – невиліковна інфекція

Тема у розділі 'Львівська газета', створена користувачем gazeta, 1 січ 1970.

  1. gazeta

    gazeta Well-Known Member

    Гостинність і культура обслуговування в закладах громадського харчування для багатьох львів’ян важливіші навіть за меню та ціни. Повний текст
     
  2. Deus igrok

    Deus igrok Дуже важлива персона

    Відповідь: Хамство – невиліковна інфекція

    Тю, можу доповнити...хоча на форумі є тема про злачні точки

    Краківський мур - в день, коли зал був пустий до нас підійшли тіки через 10 хвилин і принесли .... ОДНЕ меню. Ми замовили ДВІ порції млинців. Бо нас було двоє ...у всьому залі...через 15 хв зявляється офіціантка іна весь зал криком "ХТО МЛИНЦІ ЗАМОВЛЯВ" ....

    Палермо , в 22-15 ми прийшли, в 22-25 нам подали піцу , в 22-30 попросили іти геть - бо вони додому спішать. А заклад працює до 23-00

    Ще був досить цікавий заклад .... велика площа , розділена на 3 зони .... на стінах 4 кондиціонера ... ЖОДЕН не працює ... дим стоїть - як туман ..заходиш і нічого перед собою не бачиш ) А заклад тільки як місяць відкрився )))
     
  3. Муму

    Муму Well-Known Member

    Відповідь: Хамство – невиліковна інфекція

    А ще є така Касабланка, в якій зробили ремонт, назвали Цісар, але забули поміняти персонал, зря. Хто там був, мене зрозуміє.
     
  4. afterstep

    afterstep Дуже важлива персона

    Відповідь: Хамство – невиліковна інфекція

    був. І до ремонту, і після.
    Досить непогане обслуговування - але аж надто проглядається "індивідуальна складова" - до кожного відвідувача - індивідуальний підхід :)
     
а де твій аватар? :)