Гостинність і культура обслуговування в закладах громадського харчування для багатьох львів’ян важливіші навіть за меню та ціни. Повний текст
Відповідь: Хамство – невиліковна інфекція Тю, можу доповнити...хоча на форумі є тема про злачні точки Краківський мур - в день, коли зал був пустий до нас підійшли тіки через 10 хвилин і принесли .... ОДНЕ меню. Ми замовили ДВІ порції млинців. Бо нас було двоє ...у всьому залі...через 15 хв зявляється офіціантка іна весь зал криком "ХТО МЛИНЦІ ЗАМОВЛЯВ" .... Палермо , в 22-15 ми прийшли, в 22-25 нам подали піцу , в 22-30 попросили іти геть - бо вони додому спішать. А заклад працює до 23-00 Ще був досить цікавий заклад .... велика площа , розділена на 3 зони .... на стінах 4 кондиціонера ... ЖОДЕН не працює ... дим стоїть - як туман ..заходиш і нічого перед собою не бачиш ) А заклад тільки як місяць відкрився )))
Відповідь: Хамство – невиліковна інфекція А ще є така Касабланка, в якій зробили ремонт, назвали Цісар, але забули поміняти персонал, зря. Хто там був, мене зрозуміє.
Відповідь: Хамство – невиліковна інфекція був. І до ремонту, і після. Досить непогане обслуговування - але аж надто проглядається "індивідуальна складова" - до кожного відвідувача - індивідуальний підхід