Всесвітня змова годинникарів?

Тема у розділі 'Всяке різне', створена користувачем Melown, 24 чер 2007.

  1. Melown

    Melown Well-Known Member

    ВСЕСВІТНЯ ЗМОВА ГОДИННИКАРІВ - загадковий феномен, що полягає в тому, що в рекламі будь-якого годинника стрілки завжди стоять на положенні “10:10″. Вперше помічений в 2005 році користувачем інтернету, що ховається за ніком nickel, і дотепер не одержав належного пояснення. В результаті досліджень вдалося виділити декілька версій, більш-менш ймовірних.

    Канонічна версія
    Зводиться до того, що стрілки в положенні “10:10″ виглядають найестетичніше. Реклама повинна бути красивою - тому-то, мовляв, у всіх рекламних зйомках використовується саме це значення часу. Версія не витримує ніякої критики, оскільки напевно встановлено, що значення “10:10″ нітрохи не перевершує по своїх естетичних властивостях значення “15:00″, “15:30″, “11:15″ (недаремно останнє значення використовується в рекламі сирків “Даніссімо”) і ряд інших. Більш того, виділення якогось конкретного значення суперечить відомому принципу однорідності часу, лежачому в основі класичної механіки (з цього принципу виводиться закон збереження енергії, справедливість якого підтверджена численними експериментами). Ймовірно, версія запущена самими годинникарями — щоб відвернути від пошуків дійсних причин вибору ними значення “10:10″.

    Конспірологічна версія
    Власне, ця версія і дає назву феномену В.З.Г. Згідно припущенню, “10:10″ - це якесь зашифроване повідомлення, яким регулярно обмінюються члени якогось таємного товариства (очевидно, до цього товариства належать всі годинникарі). Версія неповна, оскільки не розкриває сенс послання. (Є два тлумачення повідомлення. Згідно першому, “10:10″ - це час, коли щось - невідомо що, але щось дуже значне – повинно відбутися. Друге тлумачення зовсім заперечує зв’язок “10:10″ з якимсь конкретним часом, а трактує феномен так: поки на всіх рекламах стрілкиі стоять в даному положенні, ніяких дій робити не слід; але якщо раптом почнуться реклами годинника з іншим значенням часу, значить, щось помінялося і необхідно діяти - невідомо як, але якось дуже вагомо.) Проте, слід визнати її однією з найлогічніших.

    Економічна версія
    Згідно цієї версії, фотографувати для реклами годинник із стрілками в положенні “10:10″ просто украй вигідно: нібито періодичні видання дають щедрі знижки на розміщення рекламних матеріалів з саме так знятим годинником. Річ у тому, що 10:10 - це час, коли традиційно вигулюють лабрадора В.Путіна - Коні. Нагадування про це украй приємно президенту і його адміністрації, що регулярно перегортує політичні, економічні і глянсові видання, де така реклама розміщена. Редактора чудово обізнані про цих їх звичках, і тому приймають рекламні макети з “правильним” часом з дисконтом (т.з. “знижки лояльності”). Версія, при всій її стрункості, страждає невідбутним недоліком: відсутністю підтверджень. Із зрозумілих причин, інформація про “знижки лояльності” ніколи не з’являлася в пресі. Немає прямих доказів і тому, що Коні вигулюють саме в 10:10 — ця інформація є секретною і строго охороняється ФСО. Але при цьому варто відзначити, що і спростувань економічної версії В.З.Ч. також ніколи не поступало - факт, що говорить сам за себе.

    Версія Дена Брауна.
    Авторська версія письменника Дена Брауна, по суті є конспірологичеськой версією з альтернативним тлумаченням. Браун вважає, що положення стрілок “10:10″ — повідомлення від старої антифашистської організації всім своїм членам і співробітникам, що організація ще діє, а боротьба - продовжується. Ось логіка Брауна: стрілки в положенні “10:10″ утворюють кут рівно 115 градусів. А 115 градусів за Цельсієм - це якраз температура, при якій закипає антифриз. “Антифриз” співзвучно “Анти-фріц” - саме таку назву носила організація, що партизанила в роки Другої світової на території Східної Європи. У неї, до речі, входило велике число годинникарів (вони відповідали за підготовку годинникових механізмів для вибухових пристроїв). По Брауну виходить, що “Анти-Фріц” діє дотепер. До речі, письменник вважає, що коли керівники “Анти-Фріца” вирішать, що їх місія повністю виконана, рекламні оголошення зміняться: стрілки прийдуть в положення “11:05″. “11:05″ однозначно читається як “V” — “victory”, “перемога”, тобто сенс повідомлення дуже простий: перемога за нами! В даний час Ден Браун готує про все про це книгу, робочу назву: “Тосол”.

    Спроби розкриття В.З.Г. продовжуються, в ході проведення досліджень можлива поява нових версій.

    Матеріал взято з http://ribel.org.ua/?p=12
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. Melown

    Melown Well-Known Member

    Відповідь: Всесвітня змова годинникарів?

    Спочатку не повірив. Потім зайшов на декілька сайтів швейцарських годинників, і... от тобі!
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Samojlovu4

    Samojlovu4 Well-Known Member

    Відповідь: Всесвітня змова годинникарів?

    А як на мене, то циферблат годинника зі стрілками "10:10" підсвідомо просто нагадує такий собі смайлик з усмішкою. Це радісно і веселить потенційного клієнта, що і треба ЇЇ Величності Рекламі...
     
  4. duncan

    duncan батяр з личакова Команда форуму

    Відповідь: Всесвітня змова годинникарів?

    гарні версії.....
    мені сподобалися.....
    10,10 — чітко видно час, на відміну від усіх інших варіантів.....
    особливо “пів на шосту”, коли виглядає, що годинник просто здох.....
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. Princess

    Princess Well-Known Member

    Відповідь: Всесвітня змова годинникарів?

    баланс і симетрія - це те, що око людини шукає в будь-якому зображенні. того й 10:10. крім того - спрямованість догори, а не донизу - теж краще для продажу ;)
    ще би 11:05 могло підійти з цих же міркувань, але мені 10:10 більше подобається :)
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. Melody

    Melody Well-Known Member

    Відповідь: Всесвітня змова годинникарів?

    [QUOTE ВСЕСВІТНЯ ЗМОВА ГОДИННИКАРІВ - загадковий феномен, що полягає в тому, що в рекламі будь-якого годинника стрілки завжди стоять на положенні “10:10″.QUOTE]

    А якщо годинник електронний? :)
     
а де твій аватар? :)