Все що стосується маркетингу. Його значення для суб'єктів господарювання сьогодні

Тема у розділі 'Економіка, бізнес і фінанси', створена користувачем Dolar, 2 чер 2007.

  1. Dolar

    Dolar миється в бані

    Я вважаю, маркетинг та маркетингова діяльність є надзвичайно важливими для будь-якої фірми.
    Тому ця гілка дозволить генерувати нові ідеї, розглянути різноманітні маркетингові стратегії "ринкових гігантів", дозволить виявити та обговорити марекетингові помилки, що допукаються на ринку.

    Коротко про маркетинг.

    Маркетинг трактується американською асоціацією маркетингу як: "Процес планування і втілення задуму щодо ціноутворення, просування і реалізаціїї ідей, товарів та послуг, шляхом обміну, для задоволення цілей окремих осіб та організацій."
    Або простіше: Маркетинг - це діяльність спрямована на створення попиту для досягнення цілей організаціїї через максимальне задоволення потреб споживачів.
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. Dolar

    Dolar миється в бані

    Відповідь: Все що стосується маркетингу. Його значення для суб'єктів господарювання с

    Ще хотів добавити правила маркетингової діяльності:
    1. Споживач завжди правий.
    2. Треба намагатися виготовляти те, що можна продати, а не продавати те, що виробили.
    3. Хто забуває про конкурентів, того завтра забуде ринок.
    4. Необхідно адаптуватися до вимог зовнішнього середовища і пристосовувати відповідно до змін товарну політику, ціноутворення, просування товару на ринок.
    5. Ніхто не заплатить за низької якості товар чи послугу.
    6. Хороший дизайн забезпечує процвітання фірми.
    7. Хороший сервіс - шлях до успіху.
    8. Маркетинг існує для фірми, а не фірма для маркетингу.
    9. Інженер створює виріб, а маркетолог - товар.
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Dolar

    Dolar миється в бані

    Відповідь: Все що стосується маркетингу. Його значення для суб'єктів господарювання с

    Як організвати маркетингову роботу новачкам на ринку?

    Для початку потрібно створити службу маркетингу, яка б займалася збиранням маркетингової інформації, розробляла маркетингові стратегії та маркетингові плани і проводила контроль за їх дотриманням.

    На початку безпсередньої маркетингової діяльності необхідно
    1. провести комплексне дослідження ринку - поведінки споживачів і конкурентів, вивчення та прогнозування зміни попиту.
    2. проаналізувати маркетингові можливості підприємства, визначити конкурентні переваги.
    3. провести сигментацію ринку та вибрати цільові сигменти.
    Сигментація ринку - розподіл споживачів на групи, на основі відмінностей в їх потребах, поведінці, характеристиках. Потрібно пам'ятати, що повинні бути задоволені потреби всіх категорій споживачів.
    Якщо фірма правильно провела сигментацію, вона знайшла свою ринкову "нішу".
    4. після сигментації необхідно провести позиціонування товару на ринку, тобто визначити, чим товар даної фірми відрізняється від товарів конкурентів.
    Після позиціонування товару на ринку можна приступити до розробки комплексу маркетингу - проводити безпсереднє входження на ринок, налагодити функціонування таких комплексів:
    - товарний комплекс (асортимент, якість, конкурентоспроможність, упаковка, тара, сервіс продажу)
    - комунікаційний комплекс (реклама, зв'язки з громадськістю, стимулювання збуту, персональний продаж)
    - розподільчий комплекс (канали збуту, логістика [тобто транспортування, складування]
    - ціновий комплекс (встановити оптові ціни, роздрібні ціни, система знижок, зарахувань, бонусів, кредитування).

    Це так би мовити основний план маркетингової діяльності (шаблон), проте він майже завжди містить безліч нюансів та інших проблем, що потрібно вирішити.
     
  4. Forpost

    Forpost Стоїк

    Відповідь: Все що стосується маркетингу. Його значення для суб'єктів господарювання с

    а наш споживач платить
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. Dolar

    Dolar миється в бані

    Відповідь: Все що стосується маркетингу. Його значення для суб'єктів господарювання с

    Взагалі-то вже і не всі платять. Ми вже не на тому рівні розвитку, щоб фуфло купляти. В принципі ринок насичений, вибирати є з чого і споживач, навіть у нас, має можливість вибрати якісний хороший товар, хоч можливо і не дешевий.

    Якщо є декілька виробників, є хороша конкуренція, вже в основному йде мова не про якість, а про сервіс, упаковку, систему продажу, знижки. Саме на цьому фронті і веться боротьба за спживача, який став набагато більше цінуватись.

    В мене наприклад є такий принцип: я ніколи не піду в той магазин, супермаркет чи крамницю, де мене погано обслужили.
    Зайшов до магазину, сидить тьотка, в'яже шкарпетки, на покупця навіть уваги не звертає. Одразу видно, що погано налагоджена маркетингова діяльність. А здається не так і багато треба:усмішка, привітання, увага і все.:)
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. Forpost

    Forpost Стоїк

    Відповідь: Все що стосується маркетингу. Його значення для суб'єктів господарювання с

    який визначається купівельною спроможністю населення, якому глибоко наплювати на Ваш маркетинг
     
  7. Forpost

    Forpost Стоїк

    Відповідь: Все що стосується маркетингу. Його значення для суб'єктів господарювання с

    цьотка то і слова такого не чула,а в"язати вона буде ще років двайцять,і туть маркетинг ні причому ,це проблема кадрів
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. Deus igrok

    Deus igrok Дуже важлива персона

    Відповідь: Все що стосується маркетингу. Його значення для суб'єктів господарювання с

    В чому на Вашу думку успіх одягу секондхенд ? На Сихові вже другий магазин відкривають=) Невже якість така висока ?

    Але загалом цікава штука. Тіки потребує цілісної системи.
     
  9. Dolar

    Dolar миється в бані

    Відповідь: Все що стосується маркетингу. Його значення для суб'єктів господарювання с

    Та нехай вона хоч 40 років в'яже (дай їй Бог здоров'я), але те, що маркетинг тут ні при чому! Тут я з Вами не можу погодитись!
    Правильно! Це проблема кадрів! Але, погодьтесь, чи не має маркетолог брати участь у формуванні кадрів в тому ж таки магазині. Невже маркетолог може дивитися на погане обслуговування і казати: "Хай покупці відмовляються відвідувати магазин, бо продавець - проблема кадрів, і не входить до моєї компетенції." Та ні в якому разі! Маркетингова стратегія має стосуватися всього, що якимось чином впливає на збут і дотримання її є загальнообов'язковим.

    Ви скажете: не кожен може дозволити собі утримувати маркетингову службу.
    Так, погоджуюсь.
    Тоді ці обов'язки автоматично переходять до керівника (менеджера) чи власника. Але в будь-якому випадку, в будь-якій організації має здійснюватися маркетингова діяльність, мають прийматися маркетингові рішення. В тому числі керувати кадрами.

    Маркетинг - це діяльність, яка виконується деякими суб'єктами господарювання, в той час, як вони навіть не усвідомлюють, що здійснюють її. Не розумію чому Ви вважаєте, що це щось таке складне і неприйнятне для населення.
    Кожен власник так чи інакше займається маркетингом. Але все розходиться в тому на скільки правильні та економічно обгрунтовані ці маркетингові рішення.
     
  10. Forpost

    Forpost Стоїк

    Відповідь: Все що стосується маркетингу. Його значення для суб'єктів господарювання с

    о ,напевно Давидяк на одному семінарі з вами був .бо він також так вогорив,де тепер Давидяк, де тепер ЛАЗ,маркетинг фуфло в наших умовах ,кадри вирішують все,голоний маркетолог повинен бути підлеглим кадровика ,а не навпаки
     
  11. Dolar

    Dolar миється в бані

    Відповідь: Все що стосується маркетингу. Його значення для суб'єктів господарювання с

    Давидяка не знаю. Сам недавно на цьому форумі (доречі сподобалось).
    Я Вас розумію. Правильно кадровик навіть підбирає і маркетолога на підприємство, але він має більше повноважень в тому що стосується організації збуту. І якщо кадровик приймає рішення, що протидіють цьому він має право вплинути і на кодровика.
    Ще раз повторюю: Маркетинг (маркетингову діяльність)
    маркетингові служби здійснюють лише в дуже заможних фірм, а в широкого загалу цю діяльність здійснює керівник чи вланик і саме він є маркетологом. Може ви скажете що і він має підпорядковуватись кадровику (якщо звичайно він і функції кадровика не виконує)!
     
  12. Dolar

    Dolar миється в бані

    Відповідь: Все що стосується маркетингу. Його значення для суб'єктів господарювання с

    Ви напевно вирішили задати таке питання прочитавши саме це моє повідомлення:
    Я згоден, середньостатистичний спживач має низький рівень купівельної спроможності, тому й женеться за низькими цінами. Проте вищенаведений допис був відповіддю на таке:
    Тобто, що наш спживач змушений платити за низької якості товар. Ніби в нього немає вибору. Якщо маєш гроші вибір завжди буде.
    Я ні в якому разі не казав, що кожен українець спживає тільки все якісне. Але ніхто нікого не змушує йти в той самий секондхенд. Просто така ситуація в країні! Я цього ні в якому разі не заперечую.

    А все ж таки, чому секондхенд популярний?
    Наприкла подивимось на одну з реклам секондхенда (це якраз і є маркетинг):
    Продаем ноутбуки Р1-Р4 б/у из Европы от брендовых производителей:IBM, DELL, Sony, HP, Compaq, Toshiba. Все ноутбуки в идеальном состоянии, с перепакованными акумуляторами. Так же производим быстрый и качественный ремонт, модернизацию и перепаковку акумуляторов. К примеру: TOSHIBA SATELITE 420CDT PII-266MMX, 12,1" TFT, RAM 64 Mb, HDD 4.0 Gb, video 2Mb, SB, CD 24x, FDD EXT, TVOUT, PCMCIA (2), COM, LPT, PS/2, IrDA, USB. Touchpoint. БАТАРЕЯ 2 ЧАСА. ИДУТ ФИЛЬМЫ!!! 365 у.е. IBM T21 PIII-800, 14,1" TFT, RAM 128 Mb, HDD 18.0 Gb, S3 AGP 4-X 8Mb, SB, CD 24x PCMCIA, COM, LPT, PS/2, FM 56K, IrDA, 2-X USB. БАТАРЕЯ 1.5-2 ЧАСОВ , TOUCHPOINT. Вес 2,1 кг. 725 у.е. Toshiba Satelite pro 6100 P4-1600, 14,1" TFT, DDR 512 Mb, HDD 20 Gb, video Gforce 4Go 32 Mb, SB, DVD, LAN 10/100, MODEM 56K,, TV- OUT, PCMCIA (2), LPT, COM, PS/2, IrDA,2-X USB 2.0 .TOUCHPAD. WIN XP, БАТАРЕЯ БОЛЕЕ 2-Х ЧАСОВ. 1100 у.е. На все ноуты предоставляется гарантия 6 мес.

    "Брендовые производители, перепакованные акумуляторы, быстрый и качественный ремонт, модернизация, гарантия" і якщо чесно ціни не такі вже й низькі! А може і навіть хороша якість? Не знаю, я не спеціаліст. Але в цьому напевно і їх популярність!
     
  13. Десант

    Десант миється в бані

    Відповідь: Все що стосується маркетингу. Його значення для суб'єктів господарювання с

    Респект. Я Вас хотів запитати: коли Ви ідете купувати шкерпетки(на мою думку) Вам глибоко наплювати на те 100% це вовна чи щотам. Ви вибираєте ті які Вамі попадуть на очі. А головним завдання маркетолога(Dolar зі мною погодиться) є якраз те щоб товар потрапляв на очі потенційному споживачеві. А це вже діло техніки - методів є безліч: упаковка, зовнішній вигляд і т.п.
     
  14. afterstep

    afterstep Дуже важлива персона

    Відповідь: Все що стосується маркетингу. Його значення для суб'єктів господарювання с

    все-таки завше то слово називалося сегментація...
    доки дійдемо до розгляду питань "по суті" - спершу пару "лівих".
    Маркетинг, як і будь-яка робота, потребує грошей7 Тобто затрат. І ці затрати входять у вартість виробу.
    Так от, яка частка "маркетингу" в ціні виробу? Можна вироби трішки посигментувати - не слід валити макарони в купу з унітазами...чи пиво класти до гайок...
    яка частка ціни товару
     
  15. mota_boy

    mota_boy Well-Known Member

    Відповідь: Все що стосується маркетингу. Його значення для суб'єктів господарювання с

    Так не думаю, якби дійсно було фуфлом то китайці на своїх виробах не писали б "panaslonik" "abibas" "nikee" і т.д., імітуючи вироби відомих брендів, чим це не маркетинг? (причому доволі ефективний, для певної цільової аудиторії)
     
  16. Десант

    Десант миється в бані

    Відповідь: Все що стосується маркетингу. Його значення для суб'єктів господарювання с

    В мене таке враженя що Ви просто не розумієте суті маркетингу...
    Адже людина яка тямить в маркетинговій діяльності має знати про таку річ як МЕРЧАНДАЙЗЕНГ... (освітлення задів, РОБОТА ЗІ СПОЖИВАЧАМИ,СЕРВІС СПІЛКУВАННЯ ЗІ СПОЖИВАЧАМИ оформленя вітрин). Якщо маркетинг на нулі то ніякого відповідного результату мерчандайзенг не принесе...
    І не трба переставляти на проблему кадрів... Просто підприємець(у якого бабуся-продавець шкарпетки в"яже) такий собі дядько якого задовільняють обороти крамниці і який не хоче отримувати додаткові прибутки. А повірте після одноденної роботи маркетолога(мудрого) з персонаом відвідувачів в крамниці буде набагато більше і відповідно.... наслідком є збільшеня оборотів і як наслідок прибутки ростуть...
     
  17. Dolar

    Dolar миється в бані

    Відповідь: Все що стосується маркетингу. Його значення для суб'єктів господарювання с

    Я б на Вашому місці не дуже наїжджав на правопис! Сигментація чи сегментація - суті справи не міняє!

    А чому б не сказати у собівартість! Але, як маєш можливість, ніхто не регулює ціни на твій виріб, конкуренти не підтискають - будь ласка включай маркетингові витрати до ціни!

    Частка маркетингу в ціні виробу, якраз настільки велика, наскільки виробник прагне досягти успіху і конкурентних переваг, або наскільки може собі це дозволити. І не обовязково включати витрати на збут (тобто маркетинг) до ціни, можна включити до собівартості, отримаємо менший прибуток по одному виробу, але маркетингові дії дозволять збільшити обсяг продажу, а отже і збільшити прибуток!!!
    От і все!!! І немає ніяких ваших макаронів з унітазами. А доколупуватись до слів, а після цього одразу ж допускатися такої ж помилки!!!

    А вироби ніхто ніколи не сегментував (під час маркетингової діяльності), я знаю, наприклад, таке поняття, як сегментація ринку. Сегментація - розподіл якоїсь системи на цільові сегменти.
     
  18. afterstep

    afterstep Дуже важлива персона

    Відповідь: Все що стосується маркетингу. Його значення для суб'єктів господарювання с

    добре - аффтар скептик.
    Почнемо з того, що хибний правопис викликає підозру, що в автора є й інші пробіли в знаннях. Такі ж систематичні, як і в правописі - тобто "сигментація" була не опискою - а просто незнанням.
    --
    Отже, витрати на збут рідко включають у виробничу собівартість - для цього потрібно мати серйозні підстави. Тому я і не вживав терміну "собівартість" - оскільки тих собівартостей явно більше однієї, і гарантовано б заплуталися.
    --
    Питання ставив чітко - яку частку в ціні займає маркетинг? - вам трудно на це відповісти, і ви шукаєте "наїзд" у мому запитанні... Розшифрую.
    Частка описаного вами маркетингу - дослідження ринку, попиту, розробка нових моделей та реклама - у вартості хліба практично рівна нулю.
    У вартості унітазів - тут залежить від ситуації ;) але явно вища від нуля ;)
    У вартості пива - висока. У вартості горілки та іншого алкоголю - теж.
    У вартості м'яса та птиці - незначна....
    ---
    Ще раз повторюю запитання - яка частка вартості продукції - це витрати на маркетинг, згідно "сигментації" продукції по товарних групах?
     
    • Подобається Подобається x 1
  19. afterstep

    afterstep Дуже важлива персона

    Відповідь: Все що стосується маркетингу. Його значення для суб'єктів господарювання с

    незнання не звільняє від відповідальності ;)
     
  20. Десант

    Десант миється в бані

    Відповідь: Все що стосується маркетингу. Його значення для суб'єктів господарювання с

    Ти просто людина яка не шарить в маркетингу.
    А прийшов сюди і права хочеш покачати. Прочитай хочаб одну працю Майкла Портера а потім говори собі про маркетинг ок?
    Без образ...
     
а де твій аватар? :)