"Кожна людина спершу добре вино подає, а коли нап`ються, тоді гірше; а ти добре вино зберіг аж досі". На весіллі був присутні Ісус і мати його. І гості напивались. Дивний випадок, не здається? Я сам проти вживання алкоголю в будь яких дозах, і християнином себе вважаю. Разів 200 чув цю цитату, але тільки зараз по іншому подивився. Також хочу згадати Бабтистів (Штунди в народі) які на весіллях не вживають алкоголю навіть вина. То як же поводитись, чи гріхом є пити, випивати, впиватись?
Та звичайного священника на весіллі більше бояться ніж Ісуса, і не п"ють доки він не піде Та дивно з двох сторін, чому ж тоді Бабтисти забороняюють пити алкоголь, і чому Ісус дозволив напиватись.
Баптисти не забороняють пити алкоголь. Вони просто кажуть, що алкоголь руйнує людину, вбиває її... Я думаю то не було таке "напивання" яке є зараз на наших весіллях... Не дуже й нап'єтеся неперебродженим виноградним соком...
Напевне можна, раз не розрізняти добре "переброджене" від не добре "перебродженого". казати і забороняти це дуже різні речі, скажу вам більше, вони вивищують себе серед інших тим, що вони от не п"ють а оці от християни "п"ють" вони горітимуть в пеклі.
У тогочасних євреїв було два напої - вода і вино. Вино пили щоб запити харч, а не щоб напитися. Воду так само, але воду на весіллі якось не пасувало давати. ---------- Додано в 12:00 ---------- Попередній допис був написаний в 11:59 ---------- Є ще настанова Павла "не впивайтеся вином", але нема "не пийте вино". ---------- Додано в 12:01 ---------- Попередній допис був написаний в 12:00 ---------- До речі з медичної точки зору вино добре на травлення впливає. В євреїв взагалі був ідеальний раціон завдяки клімату.
так, тому що ви не уточняєте чим коляться: героїном чи пеніциліном, для чого коляться: для кайфу чи для лікування. Тому не вникаєте хто п'є: п'яниці чи психологічно здорові люди, для чого п'ють: щоб напитися чи щоб запити, полікуватися
Тусувався в їхньому колі, був на зібраннях, з деякими спілкуюсь регулярно, тільки не треба алегорій. Кажу як є бо сам бачив.
Ви або не поважаєте мене, або просто маєте на меті образити. Читайте уважніше. Почніть з теми і першого поста.
Левко, а ви часом не знаєте як зберігали сік у тих широтахв ті часи? В холодильниках, чи пастеризацію проводили?
Шановне товариство, Арткул підняв дуже цікаву тему. Але тут розгорілась дискусія в не зовсім вірному, на мій погляд, напрямку. Думаю, що це тема не про сухий закон. Наперед зауважу - впиватися вином, коли не розумієш, що робиш, це звичайно гріх. Але й відкидати вино як абсолютне зло, думаю, не варто. Треба вміти з ним поводитись. У Псалмі 104, де звучить Хвала Богові Творцеві сказано Ти напуваєш гори з твоїх горниць, земля насичується плодом діл твоїх 14 Вирощуєш траву для скоту, зела - на вжиток людям; щоб хліб із землі добували: 15 вино, що серце людське звеселяє олію, щоб від неї ясніло обличчя, і хліб, що скріплює серце людське. Вино символізує свято. Воно дає людині відчути велич створіння, належить до обрядів суботи, Пасхи, весілля. Воно дає нам передчуття остаточного свята Бога з людством, до якого прямують сподівання Ізраїля. "Господь сил учинить на оцій горі бенкет для всіх народів, бенкет, де буде ситне м'ясо, бенкет, де буде добре вино, ситне м'ясо шпиковисте, добре вино, проціджене й чисте. (Іс. 25,6) Ця тема - це велике за обсягом, і вельми захоплююче трактування цієї події - весілля в Кані Галилейській.
Миху, на днях я отримав по пошті каталог вин. Мабуть більш як 100 сортів. Може підкажете, яке саме вино годиться для евхаристії? І хотілось би почути джерело вашого судження?