... Після гарячих розбірок, "управдом" виділив мені територію для паркування і благає якнайшвидше встановити паркувальний бар"єр. Хочу порадитися з тими, хто має досвід їх встановлення та експлуатації. У продажу є: - "звичайні" механічні; - посилені (діаметр і товщина стінок труби; якісна зварка); - під навісний замок; - внутрішній (із самофіксацією) + навісний. Пропонуються послуга по встановленню - три різновиди: 1. Лівий малюнок 2. Правий малюнок 3. Металеві дюбелі та болти М12 (відкидаю як несерйозний; асфальт тонкий.) Місце встановлення - в метрі від стіни цегляного будинку. Машину ставитиму паралельно стіні у своєрідній "ніші". Але якийсь "залітний" може наїхати колесом на скобу і є небезпека руйнування. Плюс є небезпека акту вандалізму від тих, кого жабонька задушить. Фірма (5 років на ринку) рекомендує варіант 1 з лівого малюнку. Бо варіант 2 з правого малюнку нібито не так міцно і довговічно тримається. Плюс два дні на висихання цементу, поки можна буде ставити бар"єр. Ця фірма пропонує посилений варіант тільки під навісний замок. Поки що схиляюся до цього варіанту. Хоча внутрішній замок із самофіксацією - симпатичний варіант - швидко, чисті руки, менше шансів спровокувати радикуліт. Що скажуть досвідчені люди? 9 липня до обіду мушу замовити.
Я б вибрав варіант 2, але змінив би його - під бетон зробив би не прямокутну опалубку в асфальті, а щось подібне до зрізаної піраміди, тобто, додатково підкопався б під асфальт з боків (наскільки можливо - не так мало, як на малюнку). Тоді зверху був би невеликий бетонний квадратик, а під асфальтом - набагато солідніша бетонна призма. Лишніх кілька відер бетону - то дрібниця. Крім того, ті ж самі болти можна додатково приварити до плити так само, як і в 1-му варіанті. Якщо навіть бар"єр зімнуть якоюсь вантажівкою, бетонну призму не вивернуть, і зіпсований бар"єр можна буде зрізати болгаркою та встановити на бетонну призму новий. Що стосується замка - навісний краще, бо якщо у внутрішній замок хтось запхає "холодну зварку", то він буде зафіксований навіки. Зовнішній хоч можна буде зрізати та поставити новий...
Дякую. Завтра "перетру" цю ідею з диспетчеркою. Але за цим методом замовляти доведеться на понеділок і відповідно з неділі до середи тримати авто над застигаючим бетоном. Бо є "шустрики" (особливо одна кручена пані), які так і норовлять захопити моє місце. І "колишнє", і це. Не буду ж я битися з мадамою. Сьогодні під"їхав перед 5-ю годиною, щоби мадам туди не вскочила. І завтра виїжджати не буду (наприклад, за додатковим цементом). А перший варіант, на Вашу думку - фуфловий?
У меня есть наглядный опыт - 1 вариант. Парень (выезд из гаража блокируют) уже замахался переделывать. 2 вариант тоже не особо будет спасать, при соответствующих соседях, но всё же.
Виривають сусіди чи само розхитується? Скоріш за все - зроблю нашвидкуруч по 1 варіанту, домовлюсь про "гарантійний термін" (напр. 3 місяці; мотивація - "ви самі нав"язали таке кріплення). Бо ще не приноровився до того місця - а раптом сам захочу потім посунути бар"єр на півметри-метр туди/сюди.
Все, привезли, поставили. За варіантом №1 (4 арматурних стрижні 12*500 мм через дірки і ще два - по периметру). Все приварено. Єдине, з чим виробник лоханувся - дуже несерйозні "вуха" під замок - невеличкі кілечка з тонкостінної труби. Домігся гарантії 3 місяці на кріплення і на переварку міцних "вух" на випадок вандалізму. Голова ОСББ відвернув один виток "громадянської війни" (не просто дозволив, а уговорив мене поставити бар"єр саме там), тепер хай відбивається від тих, хто буде незадоволений.