зачепивши тему "евакуювання авто" пропоную висловитися форумчанам, щодо такої ідеї: зробити львів велосипедним містом!
Відповідь: велосипедне місто я проголосувала за "частково". Центр однозначно перекрити від атомобілів, але для чого такі великі спальні райони обмежувати?
Відповідь: велосипедне місто Екологія не зміниться, якщо в одному Львові заборонити атотранспорт. А як Ви собі уявляєте постачання магазинів, шкіл, лікарень і т.п. На возах з конями? Швидка і пожежна як мають виглядати? Просто, моя точка зору така, що центр дійсно не розрахований для такої кількості автотранспорту, тому центр можна зробити вело-пішоходним. А в решті частині міста транспорт повинен бути. Я, як вагітна, на роботу на велосипеді чи пішки будудобиратися декілька годин!!! А як якійсь бабці тре в комунальні організації походити? От, центр не такий великий - його можна пройти за 15 хв. Це реально зробити і для вагітної і для бабці (може їй трохи довше). Але як комусь треба з Сихова на Топольну, то невже він повинен витрачати пів дня для того, щоб добратися туди?
Відповідь: велосипедне місто моєму чоловікові, як потрібно десь у центрі припаркуватися і піти по справам, то він паркується біля центру, і пішки йде. і завжди дивується, що я буду їздити і вишукувати якусь дірку чи двір, щоб там залишити своє авто... в обидвох у нас це займає однаково часу. Центр пішохідний, велосипедний, каретний, а поза центром най буде цивілізація хіба тоді від міста отримувати усім дотації на екомобілі
Відповідь: велосипедне місто У мене підхід десь такий як у Уми. Місто потрібно поділити на зони: - пішохідну - з обмеженим рухом автотранспорту - звичайну Пішохідна це приблизно територія історичного центру занесеного до спадщини ЮНЕСКО ну і ще можливо якісь невеликі прилеглі вулиці де можна обійтися без автотранспорту. В зоні з обмеженим рухом автотранспорту для автомобілів повинні бути встановлені обмеження щодо руху, зокрема: обмеження руху в святкові та вихідні дні; заборона на рух вантажних автомобілів, плата за перепустки для підприємств і приватних осіб, що мають право вїзду до цієї частини міста (це не повинно поширюватися на електротранспорт); Важче визначити межі цієї зони. Було б непогано включити до неї всі райони із забудовою ранішою ніж 1939 рік, але не впевнений в тому, що це можливо. Але підхід повинен бути приблизно таким. Ну і в третій зоні - роби що хочеш:o
Відповідь: велосипедне місто дивився я передачу про китайців (чи японців) — нормально роверами користуються, все гарно... щасливі обличчя, бо здорове тіло... немає смогу від сигарет, вихлопних газів...
Відповідь: велосипедне місто Пішохідний центр - взагалі дуже потрібна річ, не тільки для великих міст Але як же ж зробити так, щоб цей центр був дійсно пішохідним, і жоден "браток" або депутат не пхався туди на свому бумері?