Велоекспедиція в Карпати або 100+ км ровером

Тема у розділі 'Веломаршрути', створена користувачем MARTINI, 19 сер 2013.

  1. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    Хто має мене у френдах на Фейсбуку, вже вкурсі маленького подвигу, здійсненого минулого тижня :) Подолано позначку 100 км ровером за раз. Але на форумі можна не просто фоток накидати, а поки враження свіжі, розповісти про подорож детальніше, може комусь стане в нагоді. Взагалі, для затятих роверистів 100 км не такий уже екстрім. Кілька разів бачили двоколісних по дорозі. Але перевежно всі на шосейних роверах і в велосипедних обладунках, наче космонавти. Ми ж зробили це на звичайних "гірських" лісапедах, в джинсах і футболках :) Ось він, заповітний маршрут Львів-Корчин http://www.endomondo.com/workouts/231526329/3605172.

    На цей вояж ми зважувалися певно роки два. Бракувало часу, сміливості, не дозволяла погода. І ось у вівторок телефонує Forest і каже: "Я завтра буду у Львові, їдемо в Карпати". Запросто! Дивлюся прогноз погоди. В четвер мінлива хмарність, до +22С , а головне, вітер північний, тобто в спину! Ідеальний день для того, щоб зробити це. Відтак, домовилися на четвер. В середу плани різко змінюються і в четвер ми нікуди не їдемо, перенесли на п"ятницю. Погода уже сонячніша і тепліша, а вітер східний, зліва. Але головне, що не дощ, не сніг і не ураган. Їдемо!

    Стартували в 10 годині з Личаківської. Найскладніший ландшафт перші 20 км. Спершу підйом - на Стрийську. Після Солонки до Деревача декілька глибоких "ям" зі спусками і крутими підйомами.

    Хазяйці на замітку: Воду з собою не брали щоб не тарабанити зайву вагу. Ми їдемо вздовж траси Київ-Чоп, просто купували воду на заправках, яких тут чимало. Брали Моршинську негазовану, вона продається в пляшках 0.75л із такою пімпочкою замість корка, з неї зручно пити навіть на ходу. Випили десь по 3 таких пляшки. Взагалі, ваги чим менше, тим краще. В рюкзаку у мене змінні футболка, шкарпетки, білизна + запасна камера, насос, 6-гранні ключі, викрутка і куртка. Нічого зайвого, все без виключення згодилося.

    За Деревачем траса робить велику дугу. Коли падає дощ, через ефект аквапланування чимало доморощених автогонщиків злітають тут у відбійник. Тому праве узбіччя рясно всіяне битим склом. Один із таких скляних зубів я впіймав заднім колесом. Перелазимо через відбійник щоб замінити камеру, є нагода пофотографуватися.

    [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    Хазяйці на замітку: обов"язково мати з собою запасну камеру, бажано і не одну!

    А далі від Раковця рівно, із незначним, практично непомітним, але зниженням висоти. Найнижча точка маршруту десь на 43 кілометрі, це ріка Дністер. Після мосту і до кінця маршруту йде такий же непомітний для ока, але підйом.

    До слова, цікава статистика. Сумарний набір висоти склав майже кілометр, сумарний спуск майже 900 метрів. Корчин знаходиться всього на 100 метрів вище, ніж центр Львова :)

    За Островом щоб не підніматися на високий залізничний міст, поїхали старою зарослою дорогою через колію. Поки їде поїзд, відпочиваємо.

    [​IMG] [​IMG]

    Наступний привал вирішили зробити в Стрию, там же і пообідати. Покаталися містом, не знайшли жодної пристойної точки. Всі літні майданчики в центрі - це пиво, чіпси і хотдоги. В кафе з ровером не попрешся, замків ми не мали, тому шукали саме літні столики. Вирішили шукати щось придорожнє і поїхали далі. Відразу за Стриєм зовсім новий ресторан - "Вулик" з альтанками. Готують смачно, обслуговують швидко, на м"яких лавках можна розслабити спину :) Є вайфай.

    [​IMG] [​IMG]

    Хазяйці на замітку: не знімайте головний убір. Я свою кепку зняв. Сонця ніби було не дуже багато, але те, що було + зустрічний вітер, зробили моє чоло і ніс червоними. Тут ще не видно, але вранці я був схожий на вождя червоношкірих. Сьогодні чоло почало смішно лущитися

    До фінішу лишається біля 30 кілометрів. На 95-му кілометрі офіційно в"їжджаємо в Карпати, це межа Сколівського району.

    [​IMG]

    Тут, до речі, облаштовані зручні місця для відпочинку таких мандрівників, як ми

    [​IMG]

    Тут спорт-трекер втратив звязок із супутниками і знаходить їх знову лише за 2 кілометри, тому маршрут звідси до Синьовидного пролягає не по трасі, а по прямій через гори і ліс, і тому записаний маршрут на 2 кілометри коротший, ніж насправді.

    Хазяйці на замітку: якщо пишете трек смартфоном, вимикайте у ньому все, що можна (блютус, вайфай, мобільний інтернет і тд), залишивши лише GPS. В такому режимі мій протримався всю дорогу, втративши лише 45% заряду батареї, враховуючи декілька телефонних розмов, фотографій та чекінів.

    На місце прибули десь 17:30, вбивши наповал своєю появою на подвір"ї всіх присутніх родичів Foresta :) Перше питання: "А де машина?".

    Далі сіли на бобік, заїхали в Сколе в магазин і вйо на ріку відзначати перемогу!

    [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    Після водних процедур і святкувань, 22:00 - в люлю

    [​IMG]

    Проспав майже 12 годин, що зі мною буває вкрай рідко, майже не буває.

    Наступного дня о 12:26 із Верхнього Синьовидного електричка Лавочне-Львів. 15:07 ми на приміському вокзалі ві Львові .

    [​IMG]

    До речі, я щойно помітив, що на вагоні намальований велосипед, очевидно це означає, що у цьому вагоні можна їхати з роверои. Тепер зрозуміло, чому всередині були відсутні кілька лавок, там за задумом мали б стояти велосипеди. Але по-перше все це вільне місце було зайняте баулами торгашів, які возять свій крам до Львова на базар, ледве знайшли можливість "припаркуватися", а по-друге, відсутні будь-які засоби для фіксації велосипеда, ні стійок, ні кронштейнів, тож треба добре покумекати, щоб влаштувати тут залізного коня. Я так і не зрозумів, чи за ровер треба платити додатково. Кондуктор спитала чи наші ровери, ми сам не знаю чому відповіли "ні", вона й пішла собі далі :)

    Ось так ми і підкорили 100-кілометрову "висоту". Фізично я готовий був би їхати наступного дня назад, але по-перше, не було можливості виділити на це ще один день часу, а по-друге, субота вже була спекотна, а у нас обгоріли руки та обличчя, до Львова доїхали б як грилеві ковбаски, якими вчора вечеряли на річці. Тож, вирушаючи в таку подорож, бажано цей фактор передбачати, вбравши щось на довгий рукав і захистивши обличчя.

    Всім приємних подорожей та попутного вітру!
     
    • Подобається Подобається x 12
  2. Alias

    Alias Львів-місто моєї мрії..

    От молодці!
    Теж мрію про таку подорож на ровері. Але поки немає однодумців і пристойного лісапєта:)
     
    • Подобається Подобається x 4
  3. Un.Known

    Un.Known споглядач з лінійкою ) Команда форуму

    Мєста надо знать. )

    Ну або питатись стриян наперед. )
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    Згадував Василя Михайловича, шкода телефону не знаю :) А в Австроугорщину якось не випадало дзвонити :)
     
  5. Un.Known

    Un.Known споглядач з лінійкою ) Команда форуму

    А фейсбуки, ПП не працюють раптом? )
     
  6. Іспанка

    Іспанка Чарівна білка:) Команда форуму

    Ну нарешті і тут похвалився:) Чудова, змістовна розповідь, я наче сама там побувала. Справді молодці, що наважилися на таку довгу велопоїздку:good: і здійснили свою мрію.
     
    • Подобається Подобається x 2
  7. KARABIN

    KARABIN ukropenFuhrer

    Ігор, якбись зустрів Михалича, дайці би ті права забрали за вживанні за кєровницею :)
     
  8. ArtCool

    ArtCool Well-Known Member

    Файно є! Молодці. А можна і мені з вами наступного разу?
     
  9. KARABIN

    KARABIN ukropenFuhrer

    ArtCool, не мона, а нуна :) а скілько теперка ровЕри коштують для покатушок? Якийсь економ варіант.
     
  10. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    Я думаю, можна, от тільки коли цей наступний раз буде, не уявляю :) Є інтерес доїхати туди ж іншим маршрутом, не таким прямим і комфортним, тобто зі Львова йдемо на Пустомити, Щирець, Дрогобич, Трускавець і тоді зі Східниці спускаємося через Тустань до Корчина. Протяжність виходить десь 130 кілометрів, дорожнє покриття гірше (привіт п"ятій точці), ландшафт складніший (перед Східницею ще й перевал) зате так мало б бути значно цікавіше. Власне, коли прийшла ідея такої поїздки, то мова була саме про цей маршрут, але врешті вирішили, що для початку вистачить просто перевалити через 100км :)
     
    • Подобається Подобається x 2
  11. Іспанка

    Іспанка Чарівна білка:) Команда форуму

    До речі, як п"ята точка пережила 100 км? Мозолів не натер? :mocking:
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    Моя нормально, а от Форест починаючи від Стрия все частіше крутив педалі стоячи :) У мене від недавна трохи м"якше сидіння, крім того в мене під шортами спеціальні велотрусєля ;)
     
    • Подобається Подобається x 2
  13. iso

    iso Well-Known Member

    Ви не думайте. Я не лише теоретик. Я теж колись на своїй Україні по 15-20 км. Їздив. Маючи такий багатющий досвід-можу давати поради.:)
    Невже таку приємність складає їхати в спеку по асфальту, який специфічно пахне і не скупиться випаровувати альфа-бензпірен та інші багатоядерні канцерогени в додаток до перегару від автівок? Чому не проробити маршрути: електричка –ровер-електричка?
    Для прикладу: Електричка до Стрия. Далі ровером в Болехів (або одразу поїздом в Болехів) З Болехова можна ровером заїхати в Гошів (монастир) і вернутися. Це займе приблизно 30 км. А може і менше.
    Відтак ровером на печери довбуша (Бубнище) – через гору в Розгірче (скальний монастир) а там або електричка Львів, або Корчин поруч, якщо треба сотню намотати. А другий день можна короткий маршрут (з огляду на 5 точку) на Дубину (перед Сколе) – водопад Камянка і на електричку. Або з корчина на тустань, Східницю і на електричку.
    А це про перевезення ровера:
    http://dneproveloklub.dp.ua/lesons/les21/
    http://www.velotravel.lviv.ua/porad...-pojizdakh-primiskogo-ta-dalnogo-pryamuvannya
     
    • Подобається Подобається x 3
  14. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    Все правильно. Але тут, власне, головний інтерес був саме в тому, щоб проїхати 100 км. Не відкрити для себе щось в Карпатах, а, якщо так можна сказати, дослідити самих себе. Тепер є певна відправна точка, ми знаємо, як їдеться 100 км, як на це реагує організм, скільки це потребує часу і тд. Виходячи із цього далі можна приміряти цю "шкалу" на різні маршрути. А це була така собі еталонна сотня.
     
    • Подобається Подобається x 4
  15. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    А, ну і не такий вже цей асфальт специфічно пахнючий і не таке вже було те сонце пекуче. Навіть попри доволі щільний трафік, повітря, порівняно з львівським чисте і свіже.
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. Іспанка

    Іспанка Чарівна білка:) Команда форуму

    Як на мене, в місті він набагато більше смердить, бо тут його реально більше (кам"яні джунглі, як-не-як). А за містом - кусок тої асфальтованої дороги, а навколо - земля, трава, дерева. Кисню більше:)
    Ну я в п"ятницю у Львові змерзла:))) Вітер був холоднющий.
    Нє щоб в самих трусєлях їхати:)))
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

     
  18. artobstrel

    artobstrel Дуже важлива персона

    а кто то зарекался)
     
  19. Іспанка

    Іспанка Чарівна білка:) Команда форуму

     
    • Подобається Подобається x 1
  20. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    я від велошортів а-ля "лосини" зарікався, а це саме велотруси, які одягаються під звичайний одяг :)
     
    • Подобається Подобається x 1
а де твій аватар? :)