Державний департамент з питаннь зв'язку і інформатизації України підклав бомбу під добру половину диспетчерських служб радіо-таксі нашої країни. Ця бомба має зовсім не страшну, на перший погляд, назву - проект "Плану переходу телефонної мережі загального користування України на нову систему нумерації". Проте, ознайомившись з «Планом...», вимушені констатувати – бомба, та ще яка! Будучи реалізованим, цей план позбавляє накатаних брендів всі таксистські фірми, які використовують надані їм Укртелекомом тризначні номери телефонів як свою «торгову марку». Інформація про передбачуване нововведення розміщена на офіційному сайті Державного департаменту з питаннь зв'язку і інформатизації Міністерства Транспорту і зв'язку України 4 липня 2007 року. Дуже, на наш погляд, серйозна проблема передбачається для тих диспетчерських служб радіо-таксі, які, сподіваючись на консерватизм українських органів влади, зробили тризначний номер телефону, який їм був наданий в користування без будь-яких гарантій, своїм брендом. І на сьогодні ефективно працюють на ринку багато в чому завдяки саме простому і легкозапам'ятовуваному номеру телефону. Все було б не так погано, якби Укртелеком міг просто додати четвертую цифру перед трьома звичними. Але, чомусь, не виходить. Зокрема всі львівські диспетчерські служби, що використовують тризначні номери телефонів, вже отримали офіційне повідомлення від Укртелекому про зміну нумерації з тризначною на чотиризначну (причому не до кінця року, а впродовж двох місяців), де, на вибір, пропонують номери в діапазоні від 16-30 до 16-43. При тому, що на сьогодні ці служби використовують номери "000", "002", "004", "006", "050", "059", "063", "065", "081", "083", "086" і т.д., вибрати номер з хоч би віддаленою відповідністю накатаному бренду не видається можливим. Львівські директори в шоці. І намагаються опиратися. Поки що безуспішно... Необхідність зміни нумерації телефонів назрівала давно, оскільки прийняті в Україні коди виходу на міжобласні і міжнародні лінії зв'язку залишилися нам в спадок від Радянського Союзу і не відповідають прийнятим у всьому світі стандартам. Перша цифра "0" з тризначних номерів потрібна для виходу на міжмісто. Прийшов час, напевно, переходити на загальносвітові правила. І навряд чи хтось з можновладців, в світлі розуміння необхідності такого переходу, прислухатиметься до директорів диспетчерських служб. Сумно, але простого виходу для останніх не видно... Анатолій Галазюк. Сайт Приваттаксі