Брак бічної рами візка вантажного вагона, виготовленої українським заводом, став причиною сходження з рейок семи цистерн на станції Ружин поблизу міста Лесозаводськ у Примор’ї, повідомила служба корпоративних комунікацій Далекосхідної залізниці – філії ВАТ «РЖД». «Причина сходження – злам бічної рами візка, виготовленої на ПАТ «Азовелектросталь» у 2010 році», – наголошується у повідомленні, повідомляє DT.UA. «Пошкоджено чотири ригельні опори контактної мережі, ускладнено маневрову роботу станції, рух припинено. На станції Ружин йдуть відновлювальні роботи. Задіяно відновлювальні потяги станцій Ружин, Бікін, Сибірцево», – йдеться в повідомленні. На місце події виїхала комісія на чолі з начальником Далекосхідної залізниці Михайлом Заїченком. Раніше про те, що причиною сходження з рейок семи цистерн у Примор’ї стало пошкодження бічної рами візка одного з вагонів, повідомили в Далекосхідній транспортній прокуратурі. Сім цистерн з нафтопродуктами зійшли з рейок у районі станції Ружин поблизу міста Лесозаводськ Примор’я. За інформацією ДВРЦ МНС, аварія сталася вранці у середу. За даними Далекосхідного відділення РЖД – у вівторок о 23:27 за місцевим часом (16.27 мск). Перекидання цистерн не відбулося, загоряння немає, постраждалих немає. На місці події ведуться ремонтно-відновлювальні роботи. Рух потягів тимчасово призупинено. До вечора середи аварійно-відновлювальні роботи планується повністю закінчити. Як повідомлялося, на початку березня в районі станції Аур Єврейської автономної області сталося зіткнення двох потягів, що перевозили тверде паливо (вугілля), автотехніку, деревину. При цьому зійшли з рейок 23 вагони і три секції електровоза. В результаті аварії постраждали дві людини з числа працівників потягів. Було пошкоджено 400 метрів залізничного полотна, чотири опори ЛЕП. Як встановила спеціальна комісія РЖД причиною події тоді став злам бічної рами візка, виготовленої у 2010 році ПАТ «Кременчуцький сталеливарний завод» (Україна). У повідомленні прес-служби РЖД зазначалося, що з початку 2012 року збільшилося число аварій, пов’язаних з експлуатацією вантажних вагонів, укомплектованих литтям виробництва ПАТ «Азовелектросталь» і ПАТ «Кременчуцький сталеливарний завод». «В поточному році відбулося вже 12 випадків зламу бічних рам візків вантажних вагонів. У 4 випадках візки були виготовлені ПАТ «Азовелектросталь», ще 4 випадки – ПАТ «Кременчуцький сталеливарний завод».