Трабла з машиною

Тема у розділі 'Про авто', створена користувачем Pirate, 26 лис 2010.

  1. Pirate

    Pirate Active Member

    Після того, як ідіот-майстер перевертав машину з боку на бік з`явилась ціла купа проблем.
    Одна з них(погнуті якісь штуки. Задні колеса нахилені внизу до центру, як в деяких грузовиків):
    [​IMG]
    [​IMG]
    Наскільки це смертельно і чи можна/варто з цим щось робити?:sorry:
    Машина - барахло(2109), але мені її шкода:shout:
    ПС соррі за якість фоток.
     
  2. sani

    sani Well-Known Member

    хм, а для чого він її перевертав з боку на бік?
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Pirate

    Pirate Active Member

    Міняли ланжерон, варили дно.
     
  4. VasMT

    VasMT Дуже важлива персона

    І зігнули ричаг задньої підвіски...
    Ремонт не оправдовується...
     
  5. Svjato

    Svjato Well-Known Member

    Там по ходу задню балку треба міняим...
     
  6. FourA

    FourA Дуже важлива персона

    Беда в том, что будет быстро изнашиваться резина на задних колёсах. Это раз. Второе - могут быть проблемы с управляемостью, особенно на скользкой дороге - протектор не по всей поверхности контачит с дорогой. Или контачит неравномерно. Третье - если образовались трещины, могут и отвалиться. Надо заехать к приличному мастеру и проконсультироваться у него, что можно сделать в этом случае. Рисковать не стОит. Жизнь намного дороже.
     
  7. Pirate

    Pirate Active Member

    Бо дурак. Йому за таке треба руки поламати.
    Це точно...

    Скільки може коштувати балка(приблизно або дуже приблизно)?
     
  8. Svjato

    Svjato Well-Known Member

    Можу лише припустити - в районі 100 баксів - нова, а якщо на шроті, то гривень 200.
    (металолом, як не як)
    І це лише ходова, тому не проблема - головне, щоб не було дефомацій кузовних частин (кріплення).

     
  9. VasMT

    VasMT Дуже важлива персона

    Перевірити можна.
    А це так... аби щось написати. Брєд, одним словом...
     
  10. Svjato

    Svjato Well-Known Member

    За звичай машини перевертають (піднімають на бік) і опирають на скати (що швидше може попсувати обшивку кузова, а не ходової.
    Якщо балку вигнуло, то вона була або повністю гнила, або машину піднімали і вона з'їхала на бік і вдарилася колесом (боком) об землю. Для статичних навантажень - це таки закрута деформація, що на око видно...

    Є хороший ролик краштесту - там підкінець є боковий переворот. Гарно видно що з колесами твориться при ударі навіть з невеликої висоти (під час обертання є ще й обертовий момент, але то таке...)
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. AbsolutMS

    AbsolutMS Member

    сто процентів
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. Сашко

    Сашко Well-Known Member

    Повністю погоджуюсь:good:
    От тому я обслуговую свою техніку сам:) Якось і дешевше і надійніше;)
     
  13. VasMT

    VasMT Дуже важлива персона

    А чим знімаєте наконечники тяг? А чим міряєте компресію? А тиск мастила в системі? З яким зусиллям затягуєте гайки коліс? Чи на око? :)))
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. Сашко

    Сашко Well-Known Member

    Знімаю "сьомніком", міряю компресометром, тиск - манометром, на гайки в принципі маю динамометричний ключ, але затягую скажем так не на око а "на руку", практіка знаєте лі ...:)
     
    • Подобається Подобається x 1
а де твій аватар? :)