Після того, як ідіот-майстер перевертав машину з боку на бік з`явилась ціла купа проблем. Одна з них(погнуті якісь штуки. Задні колеса нахилені внизу до центру, як в деяких грузовиків): Наскільки це смертельно і чи можна/варто з цим щось робити? Машина - барахло(2109), але мені її шкода ПС соррі за якість фоток.
Беда в том, что будет быстро изнашиваться резина на задних колёсах. Это раз. Второе - могут быть проблемы с управляемостью, особенно на скользкой дороге - протектор не по всей поверхности контачит с дорогой. Или контачит неравномерно. Третье - если образовались трещины, могут и отвалиться. Надо заехать к приличному мастеру и проконсультироваться у него, что можно сделать в этом случае. Рисковать не стОит. Жизнь намного дороже.
Бо дурак. Йому за таке треба руки поламати. Це точно... Скільки може коштувати балка(приблизно або дуже приблизно)?
Можу лише припустити - в районі 100 баксів - нова, а якщо на шроті, то гривень 200. (металолом, як не як) І це лише ходова, тому не проблема - головне, щоб не було дефомацій кузовних частин (кріплення). Перевірте ходову передньої підвіски. Там елементи не розраховані на велику бокову нагрузку.
За звичай машини перевертають (піднімають на бік) і опирають на скати (що швидше може попсувати обшивку кузова, а не ходової. Якщо балку вигнуло, то вона була або повністю гнила, або машину піднімали і вона з'їхала на бік і вдарилася колесом (боком) об землю. Для статичних навантажень - це таки закрута деформація, що на око видно... Є хороший ролик краштесту - там підкінець є боковий переворот. Гарно видно що з колесами твориться при ударі навіть з невеликої висоти (під час обертання є ще й обертовий момент, але то таке...) краштест
А чим знімаєте наконечники тяг? А чим міряєте компресію? А тиск мастила в системі? З яким зусиллям затягуєте гайки коліс? Чи на око?
Знімаю "сьомніком", міряю компресометром, тиск - манометром, на гайки в принципі маю динамометричний ключ, але затягую скажем так не на око а "на руку", практіка знаєте лі ...