відпала нині.... вони гарантію роблять, якщо заводський номер пристрою є у їх базі даних, а так... пішов нафік.
А що каже закон про захист прав споживачів? Думаю, якщо є документи, які підтверджують офіційне придбання продукту, сумніваюсь що СЦ зможе відмазатись. Мушу зізнатись, що керуюсь в даному випадку логікою а не знаннями
думав про це. Є фірма, яка завозить офіційно ТР-Лінки. Вона платить сервісу за гарантію, але тільки своїх пристроїв, тих, що ввезла, решту, ніби ввнзені, як нелегально з точкт зору тої фірми. От і вся логіка.
справа навіть не в тому. Звідки покупцю знати: контрабас то, чи ні? Чому, якщо це котрабас, де нажився митник, страждати має кінцевий юзер.?
Для того щоб розуміти, що зупа скисла, кухарем бути необов'язково. Чесно кажучи інакших варіянтів, як контрабанда, крім якихось школярсько-виправдовувальних поясненнь, ситуації з відсутністю SN у базі при тім, що залізо продано в Україні, я не бачу. А Ви ? ---------- Додано в 06:24 ---------- Попередній допис був написаний в 06:14 ---------- Евентуально з ціни, вона МОЖЕ бути нижчою ніж середня. Друге, а в принципі, що там з талоном гарантійним у шановного топікстартера ? Скан у студію . Хоча б для того щоб ми знали хто Вам втулив і від зобовязань відмовляється (якщо відмовляється). AFAIK 6 місяців чи рік на техніку гарантії це ЗАКОН і відношення він має не до СЦ, а до продавця. На загал - ну що там в тих модемах-маршрутизаторах сучаних ремонтувати - одна платка з купою елементів розміром з сірникову головку. Процесорик посередин. Ну БЖ просто помняти можна , ну це може вхідні каскади живлення, якість кондюки чи транси перепаяти. Далі вартість ремонту в сумі з коплектуючими стрімко до вартості новго апарату наближається, хіба ні ?