Відповідь: Таксі у Львові дорожче, ніж в інших містах України Хочеться висловити велику вдячність Головному редактору Львівської газети, журналісту Богдану Юрочко та адміністратору цього форуму Martini за оперативно надану можливість висказати на сторінках газети позицію приватних підприємців-таксистів стосовно проблематики львівського таксі. Не тільки від свого імені, а і від імені тих кількох, які разом зі мною оформили необхідні документи, платять податки, встановили таксометри, чи планують це найближчим часом, і працюють згідно Закону, а не всупереч йому. Розуміючи, що газетна площа не безмежна, і в одному інтерв'ю не вдасться підняти всі сторони таксистської діяльності, добрим результатом можна вважати інформування читачів про хоча би найбільш болючі і найважливіші на сьогоднішній день аспекти проблематики таксі у Львові. Читаючи в газеті надруковане про негаразди, про які, ніби, всім відомо, але які роками не вирішуються, з'являється думка, що "не все так погано в нашій хаті". І є надія. За яку газеті можна подякувати. Щиро.
Відповідь: Таксі у Львові дорожче, ніж в інших містах України Ви, шановний, не про те. Оцінювати різницю цін в таксі в різних містах треба не по тому, скільки заплатили за поїздку в конкретній машині. Оскільки: 1. Ця машина може бути, дуже часто, взагалі не таксі, а тіньовий перевізник. Або вокзальний "бомбіла". Тоді вартість поїздки визначаеться не її відстанню, а запросами і наглістю конкретного водія. 2. В різних містах відстані по різному психологічно сприймаються (Львівських 3(!) кілометра з центру на вокзал часто виглядають довшими від проїзду через весь Тернопіль). 3. Тариф, який називає диспетчер радіо-таксі в телефон в багатьох містах України, і у Львові в т.ч., в абсолютній більшості, не підкріплений таксометром в машині. В результаті, будучи заниженим, через некоректну конкуренцію (за принципом - хто дешевше скаже, не переймаючись, чи при цьому дешевше повезуть), тариф массово перевищується водіями машин, які прагнуть незбиткової роботи. Оцінювати дійсну вартість проїзду можна тільки там, де є по-перше, чіткі розцінки з цінником на видному місці, по-друге, обліковий прилад. Як в магазині - ціна на кілограм ковбаси і вага, якою можна зважити конкретний кавалок цієї ковбаси. Думка про відносну дороговизну таксі у Львові, по-перше не тільки моя, я часто її зустрічав і в інтернеті, і неодноразово чув від приїзжих і гостей нашого міста. По-друге вона підкріплюється розрахунками співвідношення холостий/оплачений пробіг таксі і багаторічним досвідом роботи. При меншому холостому пробігові, як є в багатьох інших містах, я міг би до 25% збавити покілометровий тариф. І реально возити пасажира дешевше. Кожний кілометр проїзду міг би подешевіти. Але не це було головною темою інтервью. І це, власне, по-третє. Винести думку про дороговизну таксі у Львові у заголовок - рішення редакції. Зі мною цього моменту не узгодили. Звичайно, можна було підібрати інший, більш відповідний запитанням, і моїм відповідям на них. Оскільки головна тема інтервью - знаходження таксі, як сегменту економіки, в тіньовому секторі в цілому, небажання багатьох його учасників переходити в правову площину, не бажання сплачувати податки, і як наслідок, відсутність для клієнта і водія цивілізованих правил і умов розрахунків за послуги, як і відсутність таксометрів в машинах, які претендують називатись "таксі". Але, надіючись, що читачі, на відміну від вас, Profi, будуть читати не тільки заголовки, але і самі тексти статей, я не вважаю за необхідне з приводу заголовку сперечатись з редакцією. Я їм вдячний за можливість висказатись. А вам раджу дочитувати. Тоді не буде виглядати, що ви не в темі... Приватний підприємець Анатолій Галазюк.
Відповідь: Таксі у Львові дорожче, ніж в інших містах України Капітане! Дякую, що читаєте. Але не для того, щоби просто "вилізти" на люди, це інтерв'ю. Дуже вже для легального таксі проблема наболіла. Кажуть, що один в полі не воїн. Але, якщо мовчати, не буде змін на краще. Ніколи. Це перший маленький крок до того, щоби проблема була помічена. До її вирішення може пройти, і напевно пройде багато часу. Але треба щось робити. В інтернеті говорити - це одне. Друкована преса - зовсім інше.
Відповідь: Таксі у Львові дорожче, ніж в інших містах України Одного тарифу не існує. Взагалі поняття "тариф" вимагає обов'язкового облікового приладу, який рахує згідно цього тарифу. Там де є такий прилад - є тариф. Там де нема - "тариф" стає приводом для недобросовісної конкуренції. Оскільки диспетчерські служби конкурують за принципом, хто дешевше скаже в телефон. Це зовсім не факт, що при цьому конкретний водій повезе дешевше конкретного пасажира. Там де є чим міряти (одне на весь Львів підприємство з таксометрами, яке використовує Ланоси) - за 1 км - 2 грн 25 коп. Плюс посадочні і простій в корках. Пару приватних Волг, обладнані таксометрами, працюють по 2 грн 80 коп за 1 км плюс посадка і простій. Решта машин, які працюють без таксометрів, визначають ціну за проїзд або "за домовленістю", яка базується на приблизній оцінці 3-4 грн за 1 км (не радійні), або при декларованому диспетчерською службою тарифі 2 грн за 1 км водії, (навіть не хотячи самі собі в цьому признатись) фактично рахують 3 і більше грн за 1 км. Всі ці розбіжності мають спільний знаменник. Покілометрова оплата по загальному пробігу машини за зміну повинна складати від 1,5 (для машини малого класу) до 2 грн (для машини середнього класу) за кожний км. Тоді машина працює рентабельно і водій має більш-менш реальній заробіток. Ще є радійні фірми, які спеціалізуються на залученні до перевозок водіїв без експлуатаційного та таксистського досвіду. Які по недосвідченності погоджуються на менші тарифи. Потрапивши на такого водія є шанс доїхати значно дешевше. (Правда є і шанс не дочекатись машини, і не доїхати взагалі). Такі водії, в більшості, розумнішають після першого серйозного відновлювального ремонту ходової частини, вартості якого вони не знали, та знайомством з іншими необхідними для роботи в таксі затратами.
Відповідь: Таксі у Львові дорожче, ніж в інших містах України я плачу 15 грн за доставку в любу точку львова... тільки львова, а не околиць, які себе гордо називають цим іменем...
Відповідь: Таксі у Львові дорожче, ніж в інших містах України Некоректне зауваження. А з якої точки? І чи завжди вдається доїхати при такій оплаті? І на чому доїхати - на легальному таксі, чи на тіньовому перевізнику? Хоча вам напевно все рівно...Не все рівно легальному перевізнику те що держава закрила очі на засилля нелегалів, які можуть, не оформляючи документи, і не платячи податки і збори еффективно конкурувати з легальним таксі.