Soviet Racing

Тема у розділі 'Про авто', створена користувачем MARTINI, 1 лип 2009.

  1. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    [​IMG]


    [​IMG] [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

  3. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

  4. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    • Подобається Подобається x 1
  5. Patrick

    Patrick Well-Known Member

    Тема совєтскіх і східно - європейських авт - цікава тема.Зараз ці авта вимирають як мамонти.
    Вся їхня історія , це історія копій західних марок. Здебільшого ці копії були не дуже вдалі.

    Але і були свої досить оригінальні розробки.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Це ЗиС 101А Спорт 1939р. випуску ( ЗиС 101 "лімо" для Сталіна)
    Цих машин було випущено (по інфо з різних джерел) не більше 2х.
    8 циліндрів , 140к.с.; коло 170км/год
    Автомобілі для народного господарства (девіз) і початок 2СВ "зарубав" випуск цих машин.

    [​IMG]

    A це знову "зарубана" спроба в 1961р на цьому самому заводі , переіменованому в Ліхачова, випустити "Soviet Ferrari".
    Модель ЗиЛ 112С.При 240к.с. , макс.швид. 270км/год.Модель була зібрана на манер Ferrari Testarossa і були використані деталі ГАЗ-21(Волга)

    Фото з http://russian-carz.com/ і http://englishrussia.com/.
     
    Останнє редагування: 2 лип 2009
    • Подобається Подобається x 1
  6. Patrick

    Patrick Well-Known Member

    Є ще ГДРівска цікава розробка.Це моделі Melkus.
    Мelkus RS 1000 була виставлена в 1981р. на Дрезденському автошоу.В неї був мотор від Варбурга коло 950сс що давав можливість розвивати швидкість до 170км/год.Пізніше мотор збільшили до 1200сс і відповідно швидкість збільшилася до 230км/год. з 77к.с.
    Фірма Melkus проіснувала до 1986р.....і недавно знову відродилася з новою розробкою Melkus RS 2000.
    Але це цілком новостворена модель з потужним турбо-VW мотором коло 300к.с. Залишилася тільки стара назва.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Старий і новий Melkus.

    Варто додати що бувші східно-німецькі Варбург і Трабант теж відновилися.Під маркою "Варбург" Опель буде випускати кілька нових моделей.
    А Трабант буде випускати VW.Новий Трабант буде мати його 200к.с. двигун , коштувати коло 40тис. євро , але збереже стильові елементи свого старого соціалістичного вигляду.
     
  7. Vexler

    Vexler Well-Known Member

    Перші фотки мені нагадують всім відомі автожурнали "За рулем" :)
     
  8. Patrick

    Patrick Well-Known Member

    Хочу ще раз повернутися до ЗиС 101А Спорт....
    ...може я перебільшую (бо я не рівнодушний до авт.Це моя стихія) , але машини мають свою долю.....
    В ЗиСа був "брат". Цей "брат" був за океаном. Це був концепт-кар Buick Y-Job.
    Авто мало майже такі самі параметри , як ЗиС.Подібний "вісімка" мотор , така сама швидкість, кінські сили ,....
    Випуск ЗиСа був приyрочений до ХХ зїзду ВЛКСМ.Випуск "Бюіка" до відкриття Mузею Mистецтв.
    Обидва авта були "гваздьом програми" і забирали майже всю увагу.
    ЗиС стояв В Залі Кремлівського палацу на 2му поверсі.Для цього треба було розібрати стіну і робітники майже на руках його туди занесли.
    А дальше доля їхня розходиться.
    ЗиС.....ходять різні версії.Перша і напевно найправдоподібна , це що він зігнив на складі заводу.Тодішний директор, а пізніше міністер машинобудування Ліхачов не бачив потреби "савєтскіх людєй " в спортивних родстерах.Країні потрібні були грузовики.Хоч погані , але багато.
    Друга версія - це що його темнозеленого кольору бачили в 60х роках то там , то там в Москві....

    А "Y-Job" дав початок цілій серії Бюіків і завоював купу нагород.
    Був в Музеї Форда , потім в Музеї GM , зараз в Музеї Мистецтв.На ходу.І коштує великі гроші...навіть дуже великі.
    Тоді в далекому 38р. СССР мав шанс конкурувати в машинобудуванні.Але його упустив назавжди.

    [​IMG] [​IMG]
     
а де твій аватар? :)