В мене стріблястий SSangYoung ACTYON DLX5. Як тільки влітку виїду десь за місто і трохи його поганяю то авто набирає купу смоли на корпус. Інколи смола попадає аж на дверну ручку. Купив якесь там пшикало за 25 грн. щоб ту смолу виводити, але якщо кілька днів її не вивест то залишаєтьяс жовтувати слід. Я вже замахався ту смолу виводити, кілька жовтуватих слідів що вже не виведуться вже є на корпусі. Як ви боритесь із смолою? Бризговиків у мене немає. Коли проходив 0-ве ТО на СТО сказали що бризговиків там не треба і для тих машин спеціально такі штуки не випускаються, хіба що ставити якісь універсальні чи щось таке. Але там вже сказали що воно нічого не допоможе. Підкажіть чи варто ставити якісь бризговики чи може розширювачі підкрильників. Допоможе побороти ту смолу? Або хоча б зменшити її вплив.
маю білу машину... смолою ніколи не заморочувався, їздив так приблизно > 2 років і нічим не виводив весь низ був забризганий... надоїло! недавно мив машину взяв попшикав якоюсь хімією(як дезодорант) само почало стікати, повитерав, прополірував і все ок, засираю далі п.с.бризговиків взагалі не маю
Машина для Вас, а не Вы для машины. Это приходит с годами, а сейчас просто забудьте и всё. Извините, звучит плохо, но... не становитесь рабом вещей.
варто. Побороти не зможе, але значно зменьшиться. З хімією обережно поводьтесь. Багато фар/ліхтарів після використання хімії (особливо коли її не змити відразу) тріскають або тускніють. Багато хто для зняття смоли користуються декабітом, хоча мені видається більш ефективним DMS. Жовтуваті сліди важко виводити. Боюсь що тут нічого не вдієш
Ех, так знайомо... Коли купив нову машину й трішечки бампер ширкнув, то вже думав віддавати фарбувати. Зараз якось спокійніше до того ставлюсь, одним більше, одним менше, справа житейська.
С Михом и Карбофоссом солидарен на все 100. Всё, что не сказывается на ходовых качествах авто - фигня. Даже замечать эту ерунду не надо. Перед продажей разок заполируете - прощай, боевой товарищ!
У меня начиналось со сковородки. Купил жене tefal, с кружком в центре и т.д. как в рекламе, около 50$. Говорю - ну, эту хоть не зацарапай, как предыдущие... Сами понимаете: - привычки сильнее... Поймал себя на мысли, что напрягаемся вокруг этой сковородки уже вдвоём, при каждом прикосновении жены к ней, когда у жены в руках нож или вилка вместо лопатки. И после моей фразы - да гори она огнём, чтобы мы из-за неё пряглись два человека. Раз в год покупаю новую. Жена спокойна. Ваши нервы и комфорт в семье дороже всех сковородок и машин в мире.
Проти смоли є така штука як Decabit. Змиває на 5+ Але фішка в тому. що коли довго смолу не змивати, а потім почистии,то будуть жовті плями на місці смоли....тому до 2 тижнів бажано ту смолу чистити
ІМХО, DMSка краще справляється в нежарку погоду. А ще якщо нема під рукою аерозолів, то можна змивати олією, маргарином, куском сала. Заїдьте на секонд, і накупляйте тряпок, тому що негідно брудними розвузькувати смолу по кузову. Ну напевно багато хто не їздить в сторону івано-франківщини (а зараз там найгірша ситуація з бітумами в прилеглих до львівщини районах) і не бачить машин в павутині бітуму, тому й дають такі поради. Плюс до всього пригадайте в яке таксі приємніше сідати- обдерте, невимите і з пилюкою в салоні, чи вимите, поприбиране, навіть якщо авто непоказне. А у Вас, Stepan_Bandera, файне авто. Крім того SSangYoung ACTYON приємний для очей. От і причина, для того щоб доглядати його. Ніхто ж не бубнить, що почистити мешти і випрасувати сорочку не потрібно, тому що на швидкість не впливає. Для тих, хто занадто переконує не доглядати, можете відповісти: "Їздити на непомитій і неприбраній машині всеодно що ""танцювати" з непідмитою дівкою" (перепрошую за грубість, нікого не хотів образити) З.І. Ще раз наголошу. З хімією обережно. Не залишати на довгий час на кузові і ніколи не бризкати на фари і ліхтарі. Якщо попало на пластик (фари в т.ч. часто є пластиковими), відразу змивати.
Хочете вірте,хочети нє,але колись знімав смолу звичайним маргарином.Жовті плями так і залишаться,а до подряпин,слідів від смоли,сколів від камінчиків та ін.пошкоджень з часом привикните.Як не крути,а агресивне зовнішнє середовище робить свою справу.
В мене смора не лише знизу, але і аж на дверних ручках. Постараюсь цього тидня поставити бризговики або розширувачі пілкрильників.
Ставте підкрильники. (ті які подобаються) Є ще варіант. Або ганяти авто тільки по закордонних автобанах, або дочекатися асвальтобетону в нас
Хлопці, я хто пробував тефлонове покриття (пропонують на деяких мийках). Може з ним смола не буде залишати жовті плями?