Gleb Alexandrov Якщо у вас є скляна посудина з пензликами на столі, і ранкове сонце заглядає у вікно, ви можете здогадатися, що я збираюся сказати. Біля одинадцяти годин ранку пензлики починають відблискувати. Їх радісне сяйво триває не більше години. Незабаром сонце змінює положення і все проходить. Одночасно проходить те, що Мартін Сіл називав Появою. Зроблено в Blender, рендер - Cycles. ~ 100 000 полігонів (і кілька мільйонів полігонів, згенерованих Fur під час рендеру) Час рендеру - легко може бути кілька днів на моїй техніці.
Gvido Vrola, Італійський обід Я вважаю відтворення їжі - одна з найскладніших речей речей в 3D-мистецтві. Звичайно, це не 100% реалістична ілюстрація, але я цілком задоволений результатом. Важливо розуміти, що це набагато складніше, що воно виглядає. Сцена складається з більш ніж 1,2 млн. полігонів. Що ви думаєте? Програмне забезпечення: Blender.
Тому що такої сцени немає в реальності щоб сфоткати. Це фантазія. Все решту просто інструмент - хтось малює від руки, хтось на комп'ютері.
Jan Hřebíček Great Escape with Tatra V855 Некомерційний проект, створений Jan Hrebíček and Ondřej Červinka. Обидва автори зачаровані історією чехословацького автовиробника. 1943, Росія, десь на Східному фронті ... Російський штурмовик Іл-2 намагається витіснити патруль німецького Вермахту, що підійшов дуже близько до ворожої території під час регулярного патрулювання в лісі зі своїми аеросанями Tatra v855, що не були обладнані для ведення бойових дій. В крайньому випадку, один з членів екіпажу намагається збити літак з Panzerfaust.
Luc Bégin Seline She's still in WIP stage, I invented her, she's not based on any one, just wanted to create a beautifull girl. Realistic Woman WIP It's the same girl as before.. but with some changes,tweaks and she look's quite different. Still need to do proper cloths when I get time.
3D-автопортрет Рікардо Мінервіно Привіт всім, мене звати Рікардо Мінервіно, я старший художник по персонажам в CAPCOM-Японія. Я пишаюся тим, що в змозі показати вам останні досягнення у фотореалістичному стилі. Це зображення є результатом багатьох місяців досліджень і поєднує в собі новітні технології з багаторічним досвідом роботи. Сканування - базова модель, ретопологія і текстура шкіри були створені в ZBrush, волосся було зроблено в 3dsmax з Ornatrix і остаточне зображення було винесено в Octane Render з фізичними шейдерами. Сподіваюся вам сподобається!