Чи є у Львові якісь потужні великі підприємства, що платять значні податки до бюджету? Яку продукцію вони виробляють? Нещодавно читала десь статтю про поповнення парку тролейбусів. Міська влада вирішила закупити 25 нових тролейбусів не на ЛАЗі, а в Луцьку. ЛАЗівський тролейбус коштує 2 млн. 200 тис. грн., а луцький - менше 2 млн. Економія - 5 млн. Але є ще й соціальна складова: заказ - це робота, податки, заробітна плата. Взагалі цікавить, які основні джерела наповнення бюджету Львова?
Финансирование Киева, дабы утихомирить вечно не довольных свидомитов. Но, не всё коту масленица: 06.01.12 11:05 Львовские депутаты требуют пересмотреть госбюджет: На область выделили вдвое меньше денег Львовский областной совет требует немедленно пересмотреть Государственный бюджет и показатели областного бюджета на 2012 год. С этим вопросом Вы опоздали ровно на 20 лет. Тогда были.
Я не сумнівався, хто тут першим відпишеться і що він напише Передбачуваним стаєте, пане Полковник ) По темі http://zik.ua/ua/news/2012/03/06/337639
Не, просто за долгие годы мы с Вами дружбанами стали. Знаем заранее что от кого можно ожидать. Я ведь тоже заранее прогнозирую кто и за что меня забанит. 94% попаданий в цель! Не? П.С. - вот, видите, как всё предсказуеио. Стоило мне написать вышесказанное, не прошло и 5минут, как Вы начали удалять мои допысы.... А Вы говорите, что это я предсказуемый.
"На досуге" звела пару цифр. От що вийшло: Дані про видатки міських бюджетів - з нету. Про населення - з вікіпедії (станом на лютий 2012)
ЛАЗ зареєстрований в Києві, податки з ЛАЗу йдуть не в наш бюджет ---------- Додано в 11:18 ---------- Попередній допис був написаний в 10:59 ---------- Ну і ще трохи інформація нашим братським братам з братської Росії, які тут намагаються вникнути в особливості економіки України, в них це не виходить, і вони просто розкидуються брехливими штампами і агітками http://economics.unian.net/rus/detail/124749 що таке 7.8 млрд грн? бюджет Тернопільської області 2012 1.8 млрд грн бюджет Івано-Франківської області 2012 2.4 млрд грн бюджет Львівської області 2012 4.3 млрд грн
цікава гілка Згадую нині про ЕЛЕКТРОН і ДБК-1.Вони вже приватні чи акціонерні.Може хтось знає якусь цікаву інформацію.А що СІЛЬМАШ (недалеко мешкаю).
Електрон - АТ. ДБК - рога і копита. ---------- Додано в 21:16 ---------- Попередній допис був написаний в 21:15 ---------- а чому? Бо він приватний.
вже ні, десь пів року тому, прийшов лист що АТ змінює форму власності і запропонували викупити акції, або обміняти на інші цінні папери.
Хм... приемлемо. В России купить 3 трамвая за 158 млн. рур. ( ~ 39 млн. грн.) считается хорошим делом. По крайней мере на фонтанка.ру такая статья была. А львовские автобусы когда то были весьма кошерны. Вспоминается, что немало км было в них наезжено во всяких организованных поездках (типа лагерь, дом отдыха, экскурсия).
Тьху на той ЛАЗ, колись були дійсно шикарні автобуси. Але його погубило одне, відсутність конкуренції, тому зараз їздить бо зна шо... ---------- Додано в 18:28 ---------- Попередній допис був написаний в 18:28 ---------- Не знаю, як в Вас, але в нас, ракети вже не запускають...
Зате аппаратуру для ГЛОНАСС виробляє ПО "Оризон" м.Калуш і елементну базу. ---------- Додано в 19:12 ---------- Попередній допис був написаний в 18:40 ---------- Ракеты–носители, использовавшиеся при пусках по программам Sea Launch, “Наземный старт” и “Днепр”, были изготовлены в Днепропетровске (Украине). Отдавая должное украинским коллегам, надо указать, что шесть РН, запущенных в 2011 году, были украинского производства (в два раза больше, чем в 2010 году). Все они включены в число стартов российских носителей. http://www.space.com.ua/gateway/news.nsf/NewsAnalitR/7A7E00DBF185738CC225797A003EC760!open Незря ми в 10-ці космічних держав.
Чому я цю тему відкрила... бо натрапила тут на форумі на іншу тему - про будівництво асфальтного заводу в промзоні Рясне-2. Назва - Зі Львова зроблять Донецьк. Коментарі, звісно ж негативні, тобто всі проти. Будь-яке промислове виробництво є шкідливим. Донетчани теж би хотіли, щоб у Донецьку не було ніяких заводів, а лише б розважальні центри, банки, ресторани, бари та басейни. Але треба ж місту на чомусь заробляти і самим десь працювати. У Львова достатньо туристичного потенціалу, щоб забезпечити свій бюджет, робочі місця? От і виникло питання, а що виробляють у Львові?
а чи виробництво є дійсно необхідним, особливо шкідливе? а чи є ще якісь галузі, крім туристичних? -- або поставимо питання так - бюджет Миколаєва (Льв.обл.) на 90% наповнюється цементним заводом? а яворівська сірка - прибуткова (чи екологічна катастрофа для регіону)? == ну, і повертаючись до ЛАЗу і цін на автобуси - а (може) вони обгрунтовано дорожчі за луцькі автобуси?
виробництво завжди є необхідним - це основа економіки. Але не обов*язково є необхідним шкідливе виробництво. Європа це вже давно зрозуміла, і перенесла всі свої шкідливі виробництва в китай, зосередившись на виробництві інтелектуальних ресурсів. Чому б і Україні на цьому не зосередитись, чи принаймні Львову, бо того "купи продай" у Львові вже забагато!