Кількість селян скорочується набагато швидшими темпами аніж міщан по Канівському району та по більшій частині України. Я розвиваю думку що можна отримати синергічний ефект якщо розселити селян на прикладі нашого Канівського району вздовж міжрайонних доріг. Аргументи за: 1. Не потрібно витрачати кошти на ремонт доріг до сіл поза міжрайонними дорогами. 2. Не потрібно буде витрачати значні гроші на перевезення дітей до сільських шкіл та назад бо діти будуть їздити на регулярних міжрайонних автобусах. Таких як Канів-Київ, Канів-Миронівка, Канів-Черкаси, Канів-Сміла, Канів-Корсунь, Канів-Золотоноша. 3. Можливо скоро дітей буде вигідно вчити в школах не сільських а міських. 4. Автобуси будуть ходити частіше й селяни зможуть частіше й простіше їздити до Канева за покупками, на базар продавати, до лікаря, та можливо навіть до кінотеатру та театру. Можливо появляться проїздні квитки по Канівському району, що значно поліпшить стан селян. 5. Швидкій допомозі буде швидше добиратися до сел та тим більше по ліпшим дорогам, що скорочує витрати. 6. Менше витрат на проведення виборів президента, парламентських та районних рад. За рахунок скорочення кількості сіл. 7. Можливість роботи для селян району в м. Канів та околицях. За рахунок купівлі проїздного квитка, який може коштувати 100-150 грн. Така сума на проїзний квиток напевне можлива буде бо стануть вигідніші більшого розміру автобуси, які зручніші та дешевші. 8. Дешевше постачання всіх необхідних товарів для сіл, та зручна їх купівля. Через згущення сіл, якість постачання продуктами харчування та усім найнеобхідним покращиться та також зменшиться ціна на цю продукцію для селян. 9. Скоро прийде Пік Нафти на всю планету й питання скорочення витрат на транспорт стоїть вже з десятиліття дуже гостро: 10. Покращення життєвого стану селян призведе до покращення фертильності України, й Україна зможе хоч й не вийти на самовідновлення то хоч проіснувати до 2100 року. Противному випадку нам залишилося до 2050 року існувати. ---------- Додано в 07:12 ---------- Попередній допис був написаний в 07:12 ---------- Якщо ж зникнення сіл не зупинити навіть розміщуючи селян вздовж міжрайонних доріг, то тоді варто замислитися над тим щоб селян розмістити в пригородах міста Канева, та пустити туди міські автобуси. Скоро я намалюю карти приблизного розміщення сіл вздовж міжрайонних доріг в одному випадку та розміщення сіл в пригороді Канева в іншому. ---------- Додано в 07:14 ---------- Попередній допис був написаний в 07:12 ---------- Рейс Канів - Коруснь-Шевченківський пропонується зробити таким: ---------- Додано в 07:15 ---------- Попередній допис був написаний в 07:14 ---------- І того я нарахував приблизно 860 дворів на відселення, а це перший пріоритет сім'ї з дітьми до 18ти, а другий пріоритет працездатне населення до 50ти. Й нам потрібно гарантувати для людей іншого віку автобусний транспорт тричі на тиждень й тричі на день до цих сіл, поза міжрайонними дорогами. ---------- Додано в 07:15 ---------- Попередній допис був написаний в 07:15 ---------- Тепер питання куди ліпше переселяти, чи в села вздовж міжрайонних доріг чи в пригород Канева й таким чином обєднати Канів з селом Литвинець чи Бобриця? Чи з обома одразу? В Бобриці є доступ до води - а це можливість рибалити, купатися та гуляти вздовж берега. Проте й Литвинець непогано було б захопити в місто Канів. ---------- Додано в 07:16 ---------- Попередній допис був написаний в 07:15 ---------- Нам не варто соромитися поєднання міського способу життя з сільським в межах міста Канева. Наприклад в Німеччині це доволі поширене явище. Й враховуючи наближення Піку Нафти подібні агропромислові міста стануть вкрай вигідними через високу ціну на транспортування продукції. ---------- Додано в 07:17 ---------- Попередній допис був написаний в 07:16 ---------- Дуже жалобливо лишається жити людям в вимираючих селах http://www.youtube.com/watch?v=bbpj4DGrIag