Реле на фари

Тема у розділі 'Про авто', створена користувачем Boris_Kiev, 21 жов 2007.

  1. Boris_Kiev

    Boris_Kiev Дуже важлива персона

    Прошу уточнення:
    Ви замінили ШТАТНІ реле чи поставили дублюючі поближче до фар ?
    Невже на VW фари вмикаються "напряму" ?
    А про запобіжники не забули ?
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    Відповідь: Пам"ятаймо, йде зима!

    Штатних реле нема. Струм йде від акума в салон на запобіжники, кнопку включення фар і переключення ближнє-дальнє, а звідти знову вертається під капот до фар. От власне на тому всьому шляху через старенькі контакти і дроти втрачалося 35% напруги. Зараз встановлено, як ви кажете, поближче до фар два 30-амперних реле (на праву і на ліву фару). Відтак кнопка в салоні тепер вмикає-вимикає реле і струм йде "по малому колу" з акумулятора на фару. Ставлять також і 4 реле, по 2 на кожну фару окремо на ближнє і на дальнє. Але в цьому є потреба тільки коли реле по 10 ампер.

    Ось інфа з сайту corrado.su

    Проблема с плохим светом известна всем. Инфа по установке реле есть, особенно на вортексе (см. ссылки Санты), но нет на русском языке. Собственно расскажу процесс, как говорится, от и до.

    Для начала нужно определиться какие реле брать, 5-ти или 4-х контактные. Отличие только в кол-ве выходов. Если делать все компактно, то нужно брать две 5ти контактные реле от таза. Обязательно проверить чтобы выходы были пронумерованы 87 и 87а. Ну и для удобства подключения можно купить колодки к реле.
    [​IMG]
    [​IMG]
    Я также поставил дополнительные предохранители и диод, с помощью которого при включении дальнего, ближний не гаснет. Вот собственно схема:
    [​IMG]
    Предохранители:
    [​IMG]
    Диод:
    [​IMG]

    Вооружившись всем необходимым собираем что-то вроде этого:
    [​IMG]

    Далее все это подключаем. К фарам подключается большая 4-х контактная фишка, белый провод это дальний свет, желтый - ближний. Режем эти провода у фишек и внедряем нашу систему. Сигналы на вход я брал тока от водительской фары, те что с пассажирской просто заизолировал. должно получиться что то типо этого:
    [​IMG]
     
  3. Boris_Kiev

    Boris_Kiev Дуже важлива персона

    Відповідь: Пам"ятаймо, йде зима!

    Абсолютно грамотно. Тільки діод (на фото) здається слабеньким. Якщо встановлювати, то краще на 2 і вище ампер.
    І ще: якщо розводите нову схему, то бажано ставити запобіжники окремо на праві та ліві фари. Бо через прикре непорозуміння можна раптом залишитися взагалі без світла.

    А я ще хочу замість штатних лампочок "заднього ходу" втюхати "інтер"єрні" галогенки (20-35W), щоби присвічувати при парковці в темряві. Ось тільки не знаю, яка в них вібро-стійкість.
     
  4. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Відповідь: Пам"ятаймо, йде зима!

    еге ж 0,2 ампери.
    я вже трішки почав міняти....
     
  5. Читатель_Обкома

    Читатель_Обкома Well-Known Member

    Відповідь: Пам"ятаймо, йде зима!

    :8: :8: :8: :D :D :D
    МАРТИНИ!Не парте себе мозги ..и людям!!!!:ireful1:
    Если "бобик сдох"..до такой степени,что потери составляют 40%..
    то ему уже хана..и никакие примочки не помогут!!!:p
    Вся "идея" ентого горе-рацпредложения,заключается в одновременном включении дальнего и ближнего света!
    Ежу понятно,что в данном случае мощность фары увеличится!
    Но почему то же..етого не делают в заводских условиях..немцы же не дураки...:no:
    Вся "фишка" в том диодике...и Борис с Михом правы,что мощность диодика
    занижена..и очень..даже очень..по моим прикидкам...диод должен пропускать ампер 10 не менее...
    Попробую обьяснить "на пальцах"...
    В штаном режиме...провод от переключателя дальнего света идет до лампочки на клему "дальнего света"...
    Что же предлагает горе-изобретатель?Он предлагает,через диод..подсоеденить к этому проводу еще и нить "ближнего света"....
    ясен перец,что ток через етот провод возрастет..практически в два раза,на что он и не рассчитан.
    Для этого и предлагается..увеличить сечение провода...:dance:
    П.С.Обратите внимание..на фотке...провода большего сечения..соединяются с проводами меньшего сечения разьема.....
    А паять то..правильно..тоже надо уметь....:p
     
  6. Boris_Kiev

    Boris_Kiev Дуже важлива персона

    Відповідь: Пам"ятаймо, йде зима!

    Читатель! Вам треба скинути групу з електробезпеки до першої (“дитина в кімнаті, де все на батарейках”).

    Якщо попередній власник ФВ викинув реле – то добре, що Мартіні вчасно зайнявся проблемою.
    Поки не обгоріли контакти вимикачів на штурвалі.

    Діодик – ОПЦІЯ для підключення другого РЕЛЕ (а не фари!). Опір обмотки реле ~~ 30 Ом. Ну серйозного реле може 20 Ом. Дивіться фото монтажу на дошці. Де діодик ??? Між двома РЕЛЕ (чорненькими).

    Надо ! Особливо "Лампочки Ілліча"

    [​IMG]
     
  7. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    Відповідь: Реле на фари

    На ФВ штатно реле почали ставити пізніше. На початку 90-х точно не було...
    Ближнє і дальнє у мене вмикаються окремо і одночасно не горять.
    У мене взагалі-то простіше зроблено, ніж на наведеній схемі. Зокрема, по моєму у мене нема того діода і окремих запобіжників. Спробую електрика, який мені робив цю операцію, запросити сюди, він фаховіше за мене пояснить що і як.
     
  8. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Відповідь: Реле на фари

    От як би треба було придумати саму чоловічішу тему, то кращої назви як "реле на фари" просто не знайти... назва "пиво і рибалка" просто віддихає.....
     
    • Подобається Подобається x 2
а де твій аватар? :)