Прошу уточнення: Ви замінили ШТАТНІ реле чи поставили дублюючі поближче до фар ? Невже на VW фари вмикаються "напряму" ? А про запобіжники не забули ?
Відповідь: Пам"ятаймо, йде зима! Штатних реле нема. Струм йде від акума в салон на запобіжники, кнопку включення фар і переключення ближнє-дальнє, а звідти знову вертається під капот до фар. От власне на тому всьому шляху через старенькі контакти і дроти втрачалося 35% напруги. Зараз встановлено, як ви кажете, поближче до фар два 30-амперних реле (на праву і на ліву фару). Відтак кнопка в салоні тепер вмикає-вимикає реле і струм йде "по малому колу" з акумулятора на фару. Ставлять також і 4 реле, по 2 на кожну фару окремо на ближнє і на дальнє. Але в цьому є потреба тільки коли реле по 10 ампер. Ось інфа з сайту corrado.su Проблема с плохим светом известна всем. Инфа по установке реле есть, особенно на вортексе (см. ссылки Санты), но нет на русском языке. Собственно расскажу процесс, как говорится, от и до. Для начала нужно определиться какие реле брать, 5-ти или 4-х контактные. Отличие только в кол-ве выходов. Если делать все компактно, то нужно брать две 5ти контактные реле от таза. Обязательно проверить чтобы выходы были пронумерованы 87 и 87а. Ну и для удобства подключения можно купить колодки к реле. Я также поставил дополнительные предохранители и диод, с помощью которого при включении дальнего, ближний не гаснет. Вот собственно схема: Предохранители: Диод: Вооружившись всем необходимым собираем что-то вроде этого: Далее все это подключаем. К фарам подключается большая 4-х контактная фишка, белый провод это дальний свет, желтый - ближний. Режем эти провода у фишек и внедряем нашу систему. Сигналы на вход я брал тока от водительской фары, те что с пассажирской просто заизолировал. должно получиться что то типо этого:
Відповідь: Пам"ятаймо, йде зима! Абсолютно грамотно. Тільки діод (на фото) здається слабеньким. Якщо встановлювати, то краще на 2 і вище ампер. І ще: якщо розводите нову схему, то бажано ставити запобіжники окремо на праві та ліві фари. Бо через прикре непорозуміння можна раптом залишитися взагалі без світла. А я ще хочу замість штатних лампочок "заднього ходу" втюхати "інтер"єрні" галогенки (20-35W), щоби присвічувати при парковці в темряві. Ось тільки не знаю, яка в них вібро-стійкість.
Відповідь: Пам"ятаймо, йде зима! :8: :8: :8: :D :D :D МАРТИНИ!Не парте себе мозги ..и людям!!!! Если "бобик сдох"..до такой степени,что потери составляют 40%.. то ему уже хана..и никакие примочки не помогут!!!:p Вся "идея" ентого горе-рацпредложения,заключается в одновременном включении дальнего и ближнего света! Ежу понятно,что в данном случае мощность фары увеличится! Но почему то же..етого не делают в заводских условиях..немцы же не дураки...:no: Вся "фишка" в том диодике...и Борис с Михом правы,что мощность диодика занижена..и очень..даже очень..по моим прикидкам...диод должен пропускать ампер 10 не менее... Попробую обьяснить "на пальцах"... В штаном режиме...провод от переключателя дальнего света идет до лампочки на клему "дальнего света"... Что же предлагает горе-изобретатель?Он предлагает,через диод..подсоеденить к этому проводу еще и нить "ближнего света".... ясен перец,что ток через етот провод возрастет..практически в два раза,на что он и не рассчитан. Для этого и предлагается..увеличить сечение провода...:dance: П.С.Обратите внимание..на фотке...провода большего сечения..соединяются с проводами меньшего сечения разьема..... А паять то..правильно..тоже надо уметь....:p
Відповідь: Пам"ятаймо, йде зима! Читатель! Вам треба скинути групу з електробезпеки до першої (“дитина в кімнаті, де все на батарейках”). Якщо попередній власник ФВ викинув реле – то добре, що Мартіні вчасно зайнявся проблемою. Поки не обгоріли контакти вимикачів на штурвалі. Діодик – ОПЦІЯ для підключення другого РЕЛЕ (а не фари!). Опір обмотки реле ~~ 30 Ом. Ну серйозного реле може 20 Ом. Дивіться фото монтажу на дошці. Де діодик ??? Між двома РЕЛЕ (чорненькими). Надо ! Особливо "Лампочки Ілліча"
Відповідь: Реле на фари На ФВ штатно реле почали ставити пізніше. На початку 90-х точно не було... Ближнє і дальнє у мене вмикаються окремо і одночасно не горять. У мене взагалі-то простіше зроблено, ніж на наведеній схемі. Зокрема, по моєму у мене нема того діода і окремих запобіжників. Спробую електрика, який мені робив цю операцію, запросити сюди, він фаховіше за мене пояснить що і як.
Відповідь: Реле на фари От як би треба було придумати саму чоловічішу тему, то кращої назви як "реле на фари" просто не знайти... назва "пиво і рибалка" просто віддихає.....