У Партії регіонів майже немає здобутків, про які можна було б заявити у передвиборчій агітації. Про це виданню «Главред» повідомив директор соціологічної служби Центру Разумкова Андрій Биченко. За словами дослідника, «уся реклама Партії регіонів будується на спробах переконати громадян України в наявності покращень, яких вони не відчули. Суть їх зводиться до того, що поліпшення є, навіть якщо один конкретний громадянин цього не відчув. Створюється інформаційне тло, щоб у людини, що розчарувалася у владі, складалося враження, що він один розчарований і не правий, тоді як все скрізь добре». На його думку, Партія регіонів цілком усвідомлює, що її економічна політика розчаровує українців. Крім агітації, партія влади розраховує на дивіденди від різних політичних кроків перед виборами: «Якщо з опозицією все зрозуміло — велика частина її прихильників навіть в умовах хорошої економічної політики проголосувала б проти партії влади, то і прибічники ПР у своєму виборі розчаровуються: вони не голосуватимуть за опозицію, але і не зможуть змусити себе голосувати за людей, що ведуть економічну політику, яка не виправдала їхні очікування. Тому і включаються в гру такі козирі, як закон про мови. Ближче до виборів, думаю, проводитимуться якісь акції по одноразових виплатах з бюджету різним групам населення. Тобто використовуються методи набагато менш ефективні, аніж вдала економічна політика, але такі, що приносять зиск владі». Ефективність кампанії опозиції складно оцінити, стверджує пан Биченко, адже не всі сплановані нею заходи втілюються в життя. Як приклад він наводить плакат, на якому зображена бабуся, яка «хату переписала на кота» через те, що її «онук голосував за Партію регіонів». «Така агітація цілком могла б зіграти на користь опозиції, але вона адміністративними, силовими методами не допускається, — говорить фахівець. http://razumkov.org.ua
а ще покращувальники постійно чомусь тільки про "помаранчевих" говорять як у бородатому анекдоті часів брежнєва, коли трудяга лаяв царську владу, яка не змогла забезпечити країну на 50 років наперед
Так и ОО говорит,что кого то "треба зупинить!". Баш на баш,как говорится. А других то реклам и нету,акромя птички от НУ.