Програма «АС «Юридична фірма» Для ведення документації та зберігання в базі, для спільного користування співробітниками. Забезпечує контроль на всьому етапі обробки документації починаючи від надходження первинного документу, реєстрації клієнтів, юридичних справ, контролю законодавче встановлених строків, сум зборів, мит та закінчуючи статистично-аналітичним аналізом діяльності фірми. Переваги: 1. Автоматизація всього процесу. 2. Простий пошук інформації. (Прискорення пошуку необхідної інформації в електронному вигляді та скорочення потреби в доступі до інформації на папері) 3. Усунення потреби повторного введення інформації за принципом: «Вводить один, використовують усі». Додаткові можливості: 1. Конвертування даних з будь-яких існуючих БД відомої структури до створеної БД 2. Технічна підтримка Програма «АС «Юридична фірма» більш ніж три роки використовується спеціалістами, постійно оновлюється та вдосконалюється. Програмне забезпечення для Юридичної фірми