П. Левку, Ви не уважно читаєте... бо п. Мих ніде не казав, що в цьому випадку це було "Божим виховним процесом для того сліпого". Щодо виховного процесу - сьогоднішнє читання РКЦ і роздуми. 45. Увійшовши в храм, Ісус заходився виганяти продавців, 46. кажучи до них: “Написано: Дім мій - дім молитви, а ви з нього зробили печеру розбишак.” 47. І він щодня навчав їх у храмі. Первосвященики ж і книжники, а й старшина народу, шукали його вбити, 48. та не знаходили, що б йому зробити, бо ввесь народ, слухаючи його, горнувся до нього. (від Луки 19:45-48) Роздуми о. Роман Лаба OSPPE
Та ні, уважно читаю, п.talavoda, то може ви десь пропустили допис Миха про виховний процес... До речі, ви також вважаєте так як Мих, що Бог навмисне дав(допустив) сліпоту чоловіку, що потім, зціливши його прославитися цим?
на сліпому? ану покажіть де я таке писав? чи ви вже настільки самозакохалися у своїй самоспасенності, що вам і читати не треба?
Аво: Я не дивуюся з вашої логіки після: га? шо? якому сліпому? Або гра у варята, або А що до вашого допису. Ви читайте Письмо, а вашу людську логіку залишіть ротороззявникам - може повірять. Відповічте на одне питання: для чого чоловік народився сліпим? Все! Коли дасьте відповіль згідно Писання, то тоді зрозумієте, а якщо не згідно Писання, то будете говорити типу такого: Бог міг, Бог не міг... ну хто-хто, а ви знаєте що Бог може. ---------- Додано в 01:09 ---------- Попередній допис був написаний в 00:55 ---------- Інколи читайте Письмо, перед тим, як ляпати язиком всяку фігню. Чоловік не був осліплентй, він народився незрячим.
Та бо ви пишете так заплутано, Миху. От обговорюємо місце з Писання про сліпого, котрий народився сліпим і тут, раптом, цитуючи мій допис, ви пишете про те як батько виховує свого сина. Я у відповідь написав, що цей випадок про сліпородженого немає нічого з вихованням, на що ви відписуєте, що ви не писали про це...... І як вас після того розуміти? Або, вчора, написали два слова "на сліпому", а ти Левку додумуйся, що Мих мав на увазі? Тому я й перепитав, що "на сліпому"... Пишіть зрозуміліше і чіткіше, тоді і не буде га, шо, якому сліпому... Учні запитували Ісуса хто згрішив, що той сліпий народився сліпим? Ісус відповів, що ніхто не згрішив, ані він, а ні батьки його, а щоб діла Божі з"явилися на ньому. Хотів звернути увагу на відповідь Ісуса- "а щоб діла Божі з"явилися на ньому". Очевидно, що те, що чоловік народився сліпим не було ділом Божим. Діло Боже з"явилося, коли той сліпий прозрів. ---------- Додано в 09:43 ---------- Попередній допис був написаний в 09:36 ---------- Попрошу якось м"ягше виражатися, я ж вам ніколи такого не кажу... Зовсім це не фігня, як ви кажете. Людина стає людиною ще в утробі, а не тільки після народження. Тому людина боже бути осліплена дияволом ще з утроби...
Написано, що Ісус ходив і звільняв усіх, кого поневолив диявол, бо Бог був із Ним: Дiї.10:38 Ісуса, що був із Назарету, як помазав Його Святим Духом і силою Бог. І ходив Він, добро чинячи й усіх уздоровлюючи, кого поневолив диявол, бо Бог був із Ним. Тому ця історія з прозрінням сліпого є яскравим прикладом того як Бог уздоровив людину, котру поневолив диявол...
Левку, "а щоб діла Божі з"явилися на ньому." - це причина. Чітко й однозначно. І цілком буквально, як Ви це любите.
Як ще можна сказати чіткіше і однозначніше я не знаю. Якщо в Діях 3:38 написано що Ісус УСІХ уздоровлював, кого поневолив диявол, то і цей сліпий не був винятком напевне... Чи як ви думаєте?
Левку, в Новому Завіті немає нічого "просто так". Більше того, усі слова Ісуса мають особливу вагу. І Ісус на питання про причину сліпоти відповів: "щоб діла Божі з'явилися на ньому". Справді, як ще можна сказати чіткіше і однозначніше? Більше того, це ніяким чином не суперечить тому, що сліпого поневолив диявол. Просто він зробив це з Божого допуску. Як і колись із Йовом. І сліпий (як і Йов у Старому завіті) винагороджений сторицею - саме тим, що на ньому проявилися Божі діла.
Не вірю в це! Вибачайте... Чому? Тому, що про це не написано! Все дуже просто, Уко. Хіба щось написано тут про Йова? Чи може якось Ісус пояснює, що Бог щось допустив? Немає НІЧОГО! Тому це не більше як вигадки і фантазії. І ще й до того це порівняння нагло суперечить тому, що написано про Ісуса в Новому Завіті, про те, що Він зціляв усіх, кого поневолив диявол. Я читаю і вірю в те, що написано, а не в те, що придумано...
все здаюся. Коли людині цитуєш, а вона каже "не написано", то це вже до окуліста, а не до мене. На цім відкланююся і відписуюся від теми.
Коли ви мені цитували? Хіба ви щось цитували про Йова, чи про Божий допуск? Я взагалі жодної цитати з Писання в останніх ваших дописах я не зауважив, самі тільки власні думки... Я писав, що в тій історії про незрячого нічого не написано ні про Йова, ні про якийсь Божий допуск...
Левку! Пані і панове! А про що, власне, мова? Як я розумію, гілка є про спасіння. Тож чи варто тут показувати якісь власні амбіції з питаннями які не стосуються теми. Щодо хворіб, нещасть, катастроф... Чи не краще прочитати перших два розділи книги Йова? І ще... Здається, 3-й розділ Буття, де є розповідь, за що Бог нас викинув на Землю. Прокляту Землю під владою темних сил. Слава Йому, що Він нас не лишив на призволяще, а зробив все для нашого спасіння і допомоги тут на землі і в вічності.
Які амбіції, Педро? Те, що ми говоримо про зцілення від хвороб стосується безпосередньо теми "Спасіння". Ісус заплатив за наші душі так і за наші тіла. В Ісаї так і написано, що Ісус був ранений як за наші гріхи, так і поніс наші болі і наші немочі і що ранами Його ми уздоровилися: Iс.53:4 Направду ж Він немочі наші узяв і наші болі поніс, а ми уважали Його за пораненого, ніби Бог Його вдарив поразами й мучив.. Iс.53:5 А Він був ранений за наші гріхи, за наші провини Він мучений був, кара на Ньому була за наш мир, Його ж ранами нас уздоровлено!
В ті часи вважалося, що дитина народилася сліпою, бо батьки сильно нагрішили. Але Ісус з тим не погодився і зараз уже так не вважають. Порівняно з біблійними часами, знання в області медицини значно збільшилися. Причиною народження дітей з вадами є генетика або перенесене інфекційне захворювання чи травми. Тому дивно читати про осліплення дияволом.