ПРО ФОТОКВЕСТ. Правила і умови конкурсу

Тема у розділі 'Фотоквест. Конкурс від Foresta і Cyfrolab', створена користувачем MARTINI, 14 січ 2010.

  1. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    Фотоконкурс, придуманий колись Forestом (ось він) здобув чималу популярність серед форумлян. І виникла ідея дещо ускладнити правила конкурсу, зробити його цікавішим, а також додати мотивацію у вигляді призу переможцям! :)

    правила конкурсу:

    Ведучий і автор фотографій - Forest. Він, як і у попередньому конкурсі, викладає фотографію, а завдання учасників не просто відгадати, що на фото, а насправді знайти місце, де стояв фотограф, скерувати об"єктив фотоапарата чи мобільного телефона в той самий бік і зробити знімок. В результаті у вас повинна вийти така ж сама фотографія як у Forest, або принаймні максимально схожа до оригіналу. Усі інші можуть брати участь у відгадуванні, проте приз отримає не той, хто першим відгадав, а той, хто першим сфотографував і виклав фото тут!

    Forest робитиме знімки із доступних і публічних місць. Тобто не лазитиме по деревах, не фотографуватиме із вікон приватних помешкань чи офісів. Географія конкурсу обмежується адміністративними межами Львова. Тобто Ви при бажанні зможете легко повторити знімок.

    Після того, як переможець викладе знімок на форум, буде опубліковано наступне завдання. Для кожного завдання буде створюватися нова тема у розділі Фотоквест.

    Отож, у конкурсі головне - швидкість. Проте, якість фото також важлива. Якщо Ви зробили знімок, але виявилося, що запізно, бо хтось Вас випередив, не страшно, все одно викладайте своє фото, а щомісяця жюрі серед усіх конкурсантів обиратиме автора найкращої знимки (композиція, світло-тінь, наближеність до оригіналу тощо) і він також отримає заохочувальний приз від адміністрації Форуму.

    Спонсор конкурсу:

    [​IMG]