Люди добрі! Потрібна інфа про навчання на спеціальності "Прикладна лінгвистика" у Львівській політехниці. Чому вчать, як вчать? Де потім можна працювати? Чи має сенс вчитися на ПЛ, чи краще обрати чисту філологію або програмування?
Виходячи з даного запитання, раджу "Науковий атеізм"(жарт, звичайно...). Ви, гадаю, теж "на приколі" це писали.
Пение и рисование - очень рядом, кстати. Это творчество. Прикладная лингвистика и есть смежная наука филологии и информационных наук. Поэтому и вопрос, стоит ли учить смежную дисциплину, если можно учить основные, пусть и по отдельности. Одну - на заочном, к примеру.
Якшо людина не знає чого вчать і де можна працювати, то смисл цим займатися? Програмування та й все, шо тут мучитись. Безпрограшний варіант.
Вообще-то я именно поэтому и спрашиваю, чтобы узнать. Вы программер, что ли? Много у Вас там женщин-программеров?
Я свого часу працювала викладачем в ІТ-компанії (Львів), серед її працівників було досить багато дівчат, але в основному працювали тестерами. Знаю й дівчат-програмістів. Хлопців, звісно, набагато більше в цій сфері, якось так традиційно склалося, але при прийомі на роботу навряд чи Ваша дочка зіткнеться з гендерною дискримінацією Тут або добре працюєш, або як індус , або погано Залежно від знань, вмінь, досвіду.
Я бачив тітку - системного адміністратора банку. Керувала всією службою починаючи з ремонту заліза і закінчуючи локальною банківською мережею по Україні. На вигляд - воєнна.
Чтобы стать тестировщиком даже высшего образования по специальности не надо. Знаю лично юриста (недоучившегося даже), экономиста и психолога, девушек, которые работают тестировщиками. Кодить - это для парней больше. Физиологически обусловлено. Редкая женщина станет как хорошим математиком, так и хорошим программером. Зачем выбирать себе такой трудный путь? Дочке такого не посоветую. ---------- Додано в 00:24 ---------- Попередній допис був написаний в 00:22 ---------- Военные тетки бывают, конечно. Хотя бы и Грейс Хоппер взять. Но кому оно надо, если честно.
Грейс Хоппер - программист высшего класса. За что адмирала и получила. Но для этого пожертвовала семьей в принципе. Не всем такое надо. http://ru.wikipedia.org/wiki/Хоппер,_Грейс
закінчувала цю кафедру (правда 10 років тому). за спеціальністю не працюю, і досі не особливо розумію, що це означає в баченні цієї кафедри. загалом - це одна з найперспективніших сучасних галузей розвитку ІТ: штучний інтелект на основі природньої мови. в реальності: недовчені філологи і недовчені програмісти. співвідношення філологія/програмування приблизно 50/50. напевно дорога в тестери, чи технічні письменники, чи технічні перекладачі. програмістом теж реально, здебільшо тому, що випускники маючи якусь базу, добре знають англійську, тобто по ідеї можуть підівчитись на кращих західних онлайнових курсах. але за рахунок філологічного спрямування часто власне програмування цим студентам "не йде" (що, в принципі, вважаю умовністю, але то інша розмова). військові програмісти на базі філології... посміхнуло
В двох словах про всіх українських випускників. На біса ці українські університети? Після школи відразу підівчитись на кращих західних онлайнових курсах і більше толку буде.
в даному випадку - скоріш про кафедру не для всіх підходить, але для тих, хто може так вчитись - однозначно більш продуктивне часопроведення
Спасибо за реальный отзыв. Вот я и думаю, почему так. Одно из перспективных направлений - и "полуфабрикаты" по подготовке. То ли направление неоформившееся еще, с учетом того, что 90% всех специальностей тянутся ещё с советских времен. В прошлом году открыли "прикладную лингвистику" в Шевченка. Интересно, что там у них получается. А вообще, для успешной работы в этом направлении учить нужно филологию, математику и психологию, имхо. Запрограммить готовую модель - это уже дело техники. Кодеров - ремесленников.
змусили мене погуглити прикладну лінгвістику... в Шевченка це здається найближчий до "правильного" варіант, судячи з переліку предметів та загального опису. однозначно вбила мене прикладна лінгвістика Одеського університету. Політехніка, моє враження, десь посередині. так, потрібна лінгвістика (але з наголосом структурна, а не класична філологія), математична база, а програмування - це загальна річ: сам код писати може й не потрібно, а от розуміти методи побудови інформаційних систем, структурування даних, ну і інші такого плану "технічні" речі - це все взаємнопов'язана база для прикладної лінгвістики. в час мого навчання ці "кити" були однозначно розділеними (а в структурну лінгвістику викладачі "не вірили" ). може зараз щось змінилось (хоча, сумніваюсь). але варто говорити з викладачами (наприклад, на днях відкритих дверей), щоб бачити, що вони розуміють під словами "прикладна лінгвістика" (у свій час я навіть чула варіант "методика викладання англійської мови"...)