Мерія спільно з ДАІ, асоціацією “Львівське таксі” й іншими службами, причетними до транспортних питань, розпочала роботу щодо переведення в правове поле діяльності таксоперевізників. Для цього створено спеціальні мобільні групи, які проводять перевірки безпосередньо в місті. Повний текст
Відповідь: Право таксі Ну що можна сказати. Приємно, що щось десь зрушилось. Не зупинилось би... Додано через 29 хвилин Дійсно, перевірки були. І навіть з телекамерами. Ось такий підхід можна тільки вітати. На тих перевізників, які привикли працювати в тіньовому секторі, телекамери справляють неабияке враження. Багато хто з нелегальних таксистів почав задумуватись. Про таксометри. Влада хотіла б , щоби за 4 місяці всі легальні таксі були обладнані таксометрами. То добре. Я би також хотів . Але це технічно нереально. Встановлювати по 500 приладів в місяць у Львові нема кому. До весни - виглядає значно реальніше. До речі, про таксометри. Пасажири від них відвикли за останніх півтора десятки років не менше, чим водії. Виросло ціле покоління, яке в очі не бачило таксометра , і не знає, що і як по такому приладу можна побачити і куди взагалі дивитися... Тому, як небайдужий мешканець нашого міста, і як спеціаліст, який має відповідний рівень підготовки, та розпочинає встановлювати та настроювати таксометри в автомобілі таксі у Львові, звертаюся з пропозицією до Львівської газети. Доречним, на мій погляд, було би опублікувати інформацію для пасажирів про те, які типи таксометрів можуть їм трапитись в машинах таксі і які варіанти їх настройок можуть бути використані перевізниками, та на що потрібно звертати увагу в першу чергу при посадці в машину, обладнану таксометром, та при розрахунку за послугу в кінці поїздки. Для цього пропоную докладну консультативну інформацію.