Правила таксі

Тема у розділі 'Львівська газета', створена користувачем gazeta, 1 січ 1970.

  1. gazeta

    gazeta Well-Known Member

    Влада знову взялася за врегулювання ситуації на ринку таксомоторних послуг Львова. Повний текст
     
  2. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: правила таксі

    Розмови, розмови, які тривають давно і вже починають набридати.

    Питання перше. Де представники влади побачили "від і до" легалізованого перевізника, якщо крім фірми Радар (червоні Ланоси з номером телефону 000) і кількох поодиноких приватників (десяти на все місто не набереться) ні в одній машині нема вже оскомину набившого ТАКСОМЕТРА. Який згідно Закону про Автомобільний транспорт в редакціі початку 2006 року і попередній так само, Ліцензійних умов провадження діяльності перевезень пасажирів на таксі в редакціі 2005 року, Постанови Кабінету міністрів "Про запровадження засобів технічного контролю..." в редакції 1998 року (!!!) і Закону про застосування реєстраторів розрахункових операцій (в усіх редакціях, починаючи від якого-сь там 2000 року) прописаний, як ОБОВ"ЯЗКОВИЙ елемент обладнання автомобіля таксі. Без якого на лінію не можна виїзжати. Ну скільки можна казати на чорне і сіре, що воно біле? Ну чому, наприклад, в Миколаєві обласному влада знайшла спосіб, уникаючи таксистських заворушень і страйків, спокійного переводу таксі в легальну площину? Інтенсивно пропагуючи обладнання машин таксометрами і оформлення дозвільних документів. Та поки не штрафуючи, і контролюючи цей процес через реєстрацію документів, та таксометрів в Автотранспортній інспекції. Та попереджаючи перевізників, що як тільки набереться 1500 зареєстрованих таксометрів на місто - гіршій їх частині, яка проігнорувала вимогу, грошей на штрафи забракне. Ну чим миколаївські керівники ліпші наших? Ну не може бути, щоби наші не розуміли проблеми, і не бачили таких простих рішень. Швидше, чомусь, не хочуть бачити... Прикро...

    І питання друге. Де ті перевірки? Навіть таких половинчастих не видно на дорогах. Видно на фото в газеті (яке з таксистського страйку минулого року) купу таксі. А ДЕ ПЕРЕВІРКИ? Я, приватний таксист з багаторічним стажем, працюючи вдень не бачив ЖОДНОЇ ПЕРЕВІРКИ. І нікого з моїх знайомих вдень не перевіряли! І не чув ні про одного нелегала, який заплатив офіційно штраф в бюджет за зайняття підприємницькою діяльністю без реєстрації, ліцензії і сплати податку. Тому, при всій повазі до газети - НЕ ВІРЮ!
     
а де твій аватар? :)