Всім привіт! Допоможіть будь ласка визначитись або хоча-б дайте пораду. Припустимо ось є купе Peugeot RCZ в 3-х комплектаціях: 1) 1.6л, бензин,автомат,витарата пального в міському циклі 10.3 л., 156 к.с., 320тис.грн.; 2) 1,6л бензин, механіка, витрата 9.1 л., 200 к.с., 343 тис.; 3) 2л дизель,механіка,витрата 6.8 л., 163 к.с., 293 тис.; Вимальовується явна перевага, на мій погляд звичайно, у третього варіанта, але в мене є пара запитань таких як: дійсно автомат краще(зручніше) чим механіка, і мені здається, що дизель буде почувати себе "не в своїй тарілці" в кузові купе, чи це мій стереотип?
shulika Вам треба питати не тут, а на профільному форумі Пежо незалежно від географії. Зареєструйтеся, знайдіть земляків, розпитайте, попросіться на "покотушки". Локальне питання тільки одне - адекватний сервіс. Автомат має такі переваги: 1 - рух закоркованими вулицями. 2 - на легкому бездоріжжі (гідротрансформатор збільшує крутний момент на колесах при зрушанні з місця. Там, де зчеплення палиться). 3 - для жінок за кермом. У період звикання автомат потребує особливої уваги - уникати ситуацій, коли його елементарно можна вбити. Для чоловіка зі спортивнім стилем їзди - однозначно механіка. Дизель має переваги для "робочих конячок" і на бездоріжжі. Але критичний до якості пального і має експлуатуватися при робочих температурах (тобто для коротких поїздок неоптимальний). До речі, "французи" взагалі критичні до якості пального і недешеві в обслуговування. Заявленим цифрам витрат пального ніколи не вітре. У міському та змішаному циклі готуйтеся до поправки в 1,3 - 1,6 разів. Перед тим як купити кросовер (бензин, автомат) я взяв один урок в інструктора, проїхав своїм щоденним маршрутом (зрушання в гірку, спуск з гірки на примусовій першій передачі). Лізти у багнюку інструктор не дозволив. Тож шукайте автоклуби, форуми, дізнавайтеся, хто і коли зустрічається в реалі. Успіхів Вам!
Вау дякую за таку розгорнуту відповідь! так і роблю вже продублівав своє питання на парочці форумів. ви праві це питання потрубує більш детального подходу.
Перше, що раджу Вам зробити - це "приміряти" автомобіль під свою "антропометрію": сісти-встати-сісти у салоні; порегулювати сидушки по повній програмі; дотягнутися до кожної кнопки, полички, важільця; "порулити-поперемикати" на місці; порегулювати дзеркала, покрутити головою - ЩО Ви бачите ззовні? Чи звикли до такої картини огляду? Примірте на себе як готовий костюм - чи це Ваш сайз? А потім - тест-драйв. Можна двічі - на своє ім"я і на товариша, який в останній момент поступиться Вам місцем. І не бійтеся "набридати" буквально усім - менеджеру, сервісменам, людям з клубу навіть незнайомим власникам на вулиці. Нехай Вас тричі назвуть параноїком, проте Ви дізнаєтеся про машину за максимумом.
для досвідчених звичайно краще механіка. проте спробувати автомат як мінімум треба. дивлюсь на сландо тут по грошам теж Пежо з автоматом можна взяти по доволі хорошим цінам. якщо дружині, то буде якраз. і не жаль, якщо розіб'є десь потім, не дай Боже)
залежно для чого купляється авто. якщо просто для краси, то купе гарний варіант, якщо для 2 людей (водій+пасажир) теж зручно. Я наприклад купив смарт, бо 1 мало їсть 2 зручний по габаритах в центрі, де я 90% часу проводжу 3 дітей поки не плануємо, а тому біль 2 людей в машині не перебуває 4 дешево (брав не новий) машину треба купувати по потребах і по кошильку
а скільки дали, якщо не секрет? теж задумувався над ним. знову ж таки на сландо доволі цікаві ціни. може порадите, як власник, що взяти? лінк, щоб не шукали довго)
більш старше покоління з вами явно не погодиться...так само як і я) шановні...що скажете про дане авто? варто їхати дивитись?
2 L дизель на механике. 1.6 L - вроде у Пежо это мотор БМВ - с ним огромные проблемы, именно растяжение цепи на пробеге 20 тысяч-40 тысяч километров. Отлаженны у Пежо именно дизеля. Автомат не стоит, они сейчас все с проблемами, лучше выбрать простую механику. Не советую вообще бензиновые двигатели у марки Пежо. тут можете поискать инфу - http://peugeot-club.net/forum/