Розмова з Василем Поповичем, депутатом Львівської міської ради від “Нашої України”, головою комісії інженерного господарства, транспорту і зв’язку Повний текст
Відповідь: Перевізники не знають, із чим бавляться Щаз. Може на марсіан скеруєте? Рядові перевізники - їх компетенція.
Відповідь: Перевізники не знають, із чим бавляться Бензинова мафія - поняття дуже обширне,а автоперевізники - туточки і дуже конкретні...
Відповідь: Перевізники не знають, із чим бавляться – Усі приватні перевізники погодили тариф у розмірі 1,5 грн. і дотримуються його. Проте у Львові є також комунальні та державна фірми-перевізники, а вони не мають права піднімати тариф без відповідних погоджень з органами влади. Але, піднявши тариф на 50%, приватні перевізники мусять сплачувати 20% державі, підвищити заробітні плати на підприємствах тощо. ==================== щось дядько трохи бреше в багатьох маршрутках проїзд коштував 1 грн. питання: якщо перевізники комунальні і державні не мають права піднімати ціни без відповідних погоджень, то приватні виходить мають (з логіки того, як пан депутат про це каже), що було б логічно, то чого в їх бік такі погрози? прямо не знають з чим бавляться. з владою бавитися не можна, тільки вона з нами може бавитися, правда? може, я і помиляюся, але як на те пішло, ціна по 1,50 справді, не дуже то аргументована, бо пам’ятаю коли в Львові маршрутки вже коштували 1 грн, то в Тернополі 60, а пізніше 80 коп. там що бензин був сильно дешевший? чи там влада більше відшкодовувала за проїзд пільгових категорій? та не вірю і останнє: а чого мають платити державі по 20%? та ж багато перевізників приватні підприємці і платять по 200 грн. податку плюс по 100 грн. за працівника. і все. вони що всі на загальній системі оподаткування? чи про що йдеться? і будь тут мудрий :no: Додано через 27 хвилин ...ага... 20% то певно про ПДВ... йдем читати статтю про "відкати" :D Додано через 29 хвилин п.с. хто з першого разу розуміє про що говорить політик - хай кине в мене камінь