Будьмо обережними, пора потроху змінювати гуму на зимову, і манеру водіння також. [youtube]npTRXr4Sgxg[/youtube]
Відповідь: Пам"ятаймо, йде зима! Ну, дійсно... Я вже не жартую з тим... минулої зими одного разу виїхав лише, почало майже так само носити...:8: вернувся зразу додому, на роботу не поїхав...:no: Нині якраз, як на мене, досить вдало купив комплект зимової гуми - мало користована, Контіненталь, глибокий профіль, з дисками і мерседесовськими ковпаками... 70€...:y: :dance: Нині поставлю, чи в понеділок... тим більше в Німеції це вже обов"язок - гуму на зиму міняти...
Відповідь: Пам"ятаймо, йде зима! Металічних шипів?! Нєа, без шипів... тут такі зими... добре, якщо взагалі сніг випаде...
Відповідь: Пам"ятаймо, йде зима! Угу. Я тоже без шипов беру. Мягкую с "ресничками". Лучше всяких шипов. Мне нравится - никогда не подводила.
Відповідь: Пам"ятаймо, йде зима! І не тільки гума… Акумулятор, стартер, паливна апаратура у всіх в нормі ? Ось вчора перевірив падіння напруги на “масовому” дроті – один щуп звичайного китайського мультиметра на мінус акумулятора (не на накидну клему !), а другий – на болт на блоку двигуна, куди підходить клема “маси”. Товариш прокрутив стартер – падіння майже 1 вольт! Корозія в місцях “заділки” клем (сталь-мідь). Це тільки на “мінусі”. Терміново міняти ! Взагалі треба перевірити падіння напруги як по мінусу - від акумулятора до корпусу стартера, так і по плюсу - від акумулятора до клеми на стартері. В продажу часто буває китайский “продукт” – сталеві оміднені дроти. Треба буде взяти магнітик та компас, щоби розпізнати. Щільність електроліту всі перевірили ? Норма – 1,28. “На зарядку становись!” Тобто зарядним пристроєм, бо генератор заряджає десь на 75%. А яку напругу видає генератор ? В ідеалі має бути близько 14,2 V при 2000 об/хв. В тому числі при ввімкнених фарах.
Відповідь: Пам"ятаймо, йде зима! "Глазок" міряє тільки ОДНУ банку. Часто один бік акумулятора гріється, інший – обдувається. І тому щільність з часом стає різною. Щільність міряється ареометром, в комплекті є два поплавки – для електроліту і для тосолу. __________________________________________ Поправка до показників ареометра при температурі, яка відрізняється від +15 С T _ _ _ _ Поправка до показників ареометра, г/см3 -30 _ _ _ (-0,03) -15 _ _ _ (-0,02) 0 _ _ _ _ (-0,01) +15 _ _ _ (0) +30 _ _ _ (+0,02) __________________________________________ Якщо батарея необслугована, можна орієнтуватися на напругу холостого ходу акумулятора. _____________________________________ Щільн _ __ _ _ U _ _ _ _ _ _ _ _ Ступінь Г/см3_ _ _ _ _ _ (V) При 15С_ _ _ при 15С _ _ _ _ _ зарядженості 1,27 _ _ _ _ 12,66 _ _ _ _ _ _ _ _ 100% 1,23 _ _ _ _ 12,44 _ _ _ _ _ _ _ _ 75% 1,19 _ _ _ _ 12,20 _ _ _ _ _ _ _ _ 50% 1,15 _ _ _ _ 11,95 _ _ _ _ _ _ _ _ 25% 1,10 _ _ _ _ 11,65 _ _ _ _ _ _ _ _ 0% Розрахунок щільності електроліту в АКБ: (U-5,04) : 6 = щільність (12,66-5,04) : 6 = 1,27 г/см3 ______________________________ Коли найкраще міряти напругу ? Приїхали додому, вимкнули двигун. Акумулятор гарячий, ще є ефект поляризації від роботи генератора. Поляризацію можна “збити”, увімукнувши фари на 10 секунд. Потім дочекайтеся охолодження батареї до “гостованих” 15 градусів і міряйте. Чим міряти ? Найкраще китайським мультиметром серії 830-838. На ринку - 30 грн. Колись терміново знадобився такий у Львові - купив у магазині "Кадуцей" (в центрі) за 45 грн. Там ще була в комплекті термопара для вимірів температури (в тому числі - тосола, двигуна і т.п.).
Відповідь: Пам"ятаймо, йде зима! 70 євро за резину з дисками? Я буду брати NOKIAN 185\60\R15 по 70 доларів за колесо... Зимову гуму б/у я б ніколи не брав. Невпевнено себе почуваю навіть коли одягаю ту саму резину на якій відкатав минулу зиму, на другий сезон. Оскільки зима не дуже сніжна, гума об асфальт за декілька місяців дуже стирається. І в ті рідкісні сніжні дні минулорічна резина стає малоефективною. Рекомендовано на зиму одягати вужчу резину (краще гребе) і з вищим профілем (м"якше). Шипована - то на любителя. На львівській бруківці будеш як Тимошенко на ковзанці (с) Януковіч Ще зимою короткий світловий день + мокра і блискуча текстура навколишнього середовище, тому на зиму бажано розібратися з фарами, оскільки на цей період особливо важливою є якість освітлення. Актуально для ненових авто. Перевірте напругу, яка подається на лампу. Я днями встановив на фари релюшки. Ефект просто вражаючий. До того на ближнє доходило 10 вольт, на дальнє 8 вольт. Після встановлення реле стало по 13 вольт.
Відповідь: Пам"ятаймо, йде зима! Я лично для себя выбрал на зиму Пирелли "ёлочка". Немного дороже правда, но зато выгребает - по полной. Для любителей шиповки есть спецотверстия, но я лично не рискнул портить резину. На гололеде конечно не очень, но для стандартной львовской каши такая резина очень подходит.
Відповідь: Пам"ятаймо, йде зима! +1. В Москві завжди одягав шиповану, а тут, у Львові... нє. Луччє хороший протектор. Коли проблеми з щільністю - просто зливаю електроліт. Не допомагає - "зливаю" акумулятор і беру новий.
Відповідь: Пам"ятаймо, йде зима! я вже готова до зими довелося, поставити стару зимову гуму (щось не хотіла на один рік нову купувати, а наступний рік все рівно продам бібіку). Але на ній ще точно можна безпечно зимку відкатати
Відповідь: Пам"ятаймо, йде зима! Заказал. На следующей неделе привезут или Нокию или Мишлен. 215/65/16 колесики. В раене 100-120 убитых енотов будут стоить наверное. Насчет шиповки. Если зима снежная очень прикольная штука. Однако с такими зимами, как у нас сейчас наблюдаются, очень не хочется постоянно клацать шипами по брусчатке. Да и за рубежь на такой резине не выпустят.
Відповідь: Пам"ятаймо, йде зима! Згоден. На жаль, мені пощастило менше - на Україні я не живу, купувати собі колеса по 70 долярів за штуку дозволити не можу...
Відповідь: Пам"ятаймо, йде зима! http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=1312 тут такі продаються, але не знаю чи вони до Рено пасують
Відповідь: Пам"ятаймо, йде зима! Ще одна трагікомічна зимова історія [youtube]e8IfPMSb_Yc&feature=related[/youtube]