Разом із оновленням газети , зміною команди, формату, дизайну, запрацював веб-сайт видання www.lvivpost.net . Наразі сайт оновлюється щотижня (Суботня Пошта - тижневик), але із вересня газета виходитиме тричі на тиждень, оперативнішим стане і сайт.
Відповідь: Оновлена Суботня Пошта правильно...... не тре ще тут банщиків, які почнуть в розділі "сп" флудити......
Гарний сайт в "Суботньої пошти" - стильно зроблений, зі смаком Приємно читати газету он-лайн Пи.Си. І отак раз читала-читала, та й зайшла на ЛФ, подивитись що ж воно таке. Та й сподобалось. То вже й зареєструвалась.
А чому то так: хочу почитати "Суботню Пошту" on-line, але не всі номери газети відкриваються?... Пише, що я не авторизований користувач і про якусь помилку пише...
У газети ребрендинг, тепер вона нарешті не Суботня Пошта, а Львівська Пошта http://www.lvivpost.net/content/view/6557/381/
Минуло п"ять років. Попередній сайт застарів технічно і морально. Вчора світ побачив новий сучасний сайт www.lvivpost.net. Вперше серед львівських ЗМІ застосовано адаптивний дизайн. Сайт "розуміє", яким пристроєм ви зайшли (комп"ютер, планшет чи смартфон) і перебудовується під нього. Таким чином читати зручно із будь-якого екрана.
Розкажу, як народжується сайт. Як було, можна знайти у веб-архіві http://web.archive.org/web/20130815000000*/http://www.lvivpost.net/ Від замовника отримали фактично повну свободу. "Ти знаєш, як треба - роби", - сказала пані редактор. Ок, поїхали. Спершу складаємо технічне завдання. ТЗ складається із текстової частини з детальним описом функціоналу (у мене вийшло 3 сторінки) а також так званого мокапа, графічної схеми головної сторінки. Після цього до роботи приступають програміст і дизайнер. Вирішено, що "двигун" сайту буде написаний на базі фреймворку Codeigniter. Були уже певні напрацювання після роботи над іншим сайтом. Після місяця важкої праці був отриманий майже повністю функціональний сайт-скелет, імпортовано архів випусків газети за попередні 5 років, але не шаблонізований, тобто без дизайну. Ніщо не віщувало біди Дизайнер, щоб ми не розслаблялися, заявив: "А давайте зробимо адаптивний дизайн, буде круто". Що воно таке раніше ми знали лише теоретично, але таки підписалися на цю авантюру. Використання адаптивного фреймворка Bootstrap ставило нас в певні рамки, довелося викинути у смітник вже згаданий мокап і переробляти значну частину "скелета". Ну що ж, де наша не пропадала, робимо адаптивний, буде круто Після довгих творчих пошуків дизайнер вродив три картинки Під комп"ютер Планшет Смартфон Показуємо дизайн замовнику. Замовник виявився неготовим до настільки революційних ідей та змін. Зокрема, заявляє, що забагато чорного, а модний логотип у синьому кружечку - це не їх логотип. Дизайнер, стиснувши зуби, вносить деякі правки. Сайт став світлішим, а логотип традиційнішим. Приступаємо до верстки шаблону, одягаєм дизайн на скелет. Верстка надзвичайно сильно затягується, ніколи раніше не мали справу з адаптивним дизайном. Фішка в тому, що робиться не три шаблони під кожен формат, а один, який повинен при перебудуванні виглядати гарно і читабельно. Крім того виявляються ще нюанси, які вносять корективи у красу, намальовану дизайнером. Зокрема, виявилося, що в газеті практикуються короткі заголовки, а дизайн у нас розрахований під заголовки з кількох рядків. Довелося подачу матеріалів на головній дещо видозмінити із врахуванням цих та інших особливостей. Зрештою, вчора результат тримісячної роботи таки побачив світ Зізнатися чесно, ми не на 100% задоволені, це перший адаптивний млинець, бачимо де що не вийшло, але редакція тішиться, аж пісяє кип"ятком Ну що ж, головне, щоб клієнтові подобалося
Коли вже закінчиться мода на хаотично і нелогічно розкидані блоки на сайтах? Коли все буде на своїх полках, як в аптеці?