Огляди MyRelax так чи інакше містять інформацію про інтер’єри закладів, їх точки диференціації, меню та безпосередньо смакові властивості страв. І це справедливо, адже через ці елементи ресторатори намагаються донести свої ідеї, створити потрібний образ, близький їм, презентувати свою індивідуальність. А потім читають відгуки про своє творіння і обвинувачують редакторів у необ’єктивному відображенні закладів. Чому один заклад відвідувачі сприймають по-різному – чи дійсно в нього люстри золотіші, а інгредієнти заморськіші, не з того самого МЕТРО? Чому одні його обожнюють, другі просто лають – адже рекламувки чітко описують чого від нього слід чекати…чітко, та не зовсім. Вони не враховують найнепередбачуванішого, найпомітнішого елементу – персоналу… Саме обличчя людей з обслуговуючого персоналу є обличчям закладу. І зовсім не те, що хоче відобразити власник. Він може бути прихильником надздорового способу життя, а офіціанти найбільшу частину свого часу палитимуть попри ресторан. Він може бути ввічливим як сама англійська королева – здатна пожертвувати всіма канонами етикету лиш би гостю було комфортно, – а підібрати таких же людей в офіціанти, оцінюючи їх поведінку при власній ясній присутності – навряд чи зможе. А обслуговуючий персонал таки демонструє своє власне неакадемічне ставлення до гостей закладу. Що зрештою не дивно, бо його уявлення про культуру чи гостинність формувалося не в Оксфорді, а в кращому випадку у невеликому консервативному містечку – тб-серіалами про попелюшок. ЧИТАТИ ДАЛІ
персонал - це дуже важливо... хами і неуважні офіціанти чи бармени не збільшують кількості відвідувачів... я вже мовчу про працівників які обдурюють клієнтів, та й очевидно й власників...
Интересный обзор со смешными комментариями на российском форуме http://forum.awd.ru/viewtopic.php?t=55429&highlight=