Враховуючи період відпусток може тема комусь ще згодиться. Мала нагоду скористатись днями послугами залізниці і ось що здивувало... В кожному потязі були свої правмла щодо ...електромережі. У першому купейному - ми користувались розетками для підтримки живлення ноутбуку безперешкодно У другому - підняли гвлт, сказали провідники, що це коштує 30 грн за годину! Буцімто такий є наказ (шкода, що пасажирів з ним не ознайомлюють). Довелось платити... В третьому сказали - що користуватись розетками не можна (навіть для підзарядки мобільних). І розберись тут.. Якщо є такий наказ - то чому він ніде не розміщений у потягах? І як це так - що розетки передбачені як додаткова послуга у вагоні - а сама послуга - ні? І це тоді коли щоквартально залізниця за свої послуги піднімає ціну.. для мене "ясно" тільки, що діло темне..Хтось знає більше?
Я вмикав у розетки всякого багато ))) теж не повідомляв, навіть не думав, що щось не тек роблю. Колись були там таблички типу "только для бритв" але тепер в тих що в купе розетках ніби немає такого. Провідники інколи бачили, але ніколи не казали нічого. Якщо каже, що є наказ - то вимагайте показати )) тим паче, якщо Ви таки заплатили - то можна було й права покачати ))) типу начальник поїзда і все таке... не полінуватись і піти покликати, або принаймні згадати про таку можливість. Думаю то просто провідники "борзіють" в сезон відпусток. Свого часу катався Україною відрядженнями через тиждень - ніколи такого не зустрічав.
Так тому тему нововведеннями і назвала Раніше ніц такого не чула. А тиждень тому як змовились. А щодо того чи казати комусь - провідники нам власноруч ноут ВИМИКАЛИ з мережі. Хто б в них ходив спешел дозволу питати. Ще й крику наробила одна дуже горлопаниста. В таких випадках спершу перекричати таку тра Просто настрій на пустому місці зіпсули..От і не хотілось більше розбиратись. Раз заплатили, а більше не користувались. Тариф 30 грн/год за користування мережею встановили. Цікаво чи то вони самі собі вигадують, чи все таки є шкода мережі потягу від таких зарядок?
Вы всегда можете получить на любую платную услугу в поезде квитанцию установленного образца. Это охладит пыл проводника. Я как-то ради прикола на бельё попросил такую, сделали. Там ФИО ваше, проводника, наименование услуги, сумма, что-то ещё.. При этом проводница была очень недовольная, наверно, эти деньги прошли мимо её кармана. А если это вообще выдумки проводников для зарабатывания "на чай", то такой вещдок на себя никто не выпишет.
Я десь пів року назад у потязі (що правда польському потязі) поставила свій соні еріксон К800і на зарядку на 2 годинки. Там немає жодних заборон щодо користування розетками, але....після 2 годин тої зарядки телефон вирубився і більше не включився і в майстерні сказали що всередині все згоріло і "ремонту не подлежыт" І я не знаю чи то якийсь перепад напруги був підчас подорожі чи що, але з тих пір розетками у потягах не користуюсь
Боро, ви така любязна... я б напевно там такий скандал витворила... іноді з ними інакше неможна... не раз приходили, а на наших місцях хтось собі спокійненько почиває... на питання "що це таке" провідник спокійно відповідає - "вони через 3 години вийдуть..." ну нічого.. але через тоті три години буде перша ночі... або ще якісь пригоди... зними сваритись не треба, якщо горланисті... треба пряміком до бригадира.. пострашити їх - чим то може закінчитись і тп...
Ґґґ... Не завжди... Для початку, розетка повинна працювати. А то не завжди буває. І вимкнути розетки ("не працює в нашому вагоні") для самих горластих - лєхко!
угу, тим більше зараз то для них ще страшніше... напевно криза і першопричина того, що люди всюди такі наглі безмежно...
із разряда - "мальчік нє замацуй кольоса рукамі"... навіщо там та розетка, якщо нею не можна користуватись? брєд