Новинка від Land Rover

Тема у розділі 'Про авто', створена користувачем Templar, 7 сер 2011.

?

Буде новий Range Rover користуватись попитом в Україні?

  1. Так!

    2 голосів
    66,7%
  2. Ні!

    1 голосів
    33,3%
  1. Templar

    Templar Дуже важлива персона

    Загалом не така вже і новинка, але все-таки.

    Абсолютно новий Evoque черпає натхнення в концептуального LRX, який був щиро сприйнятий по всьому світові завдяки новій та захопливій інтерпретації класичного дизайну Range Rover.

    Поєднання футуристичного дизайну та зважених інженерних рішень дозволило перетворити концепт LRX на цілковиту реальність без найменшого компромісу з ключовими рисами Range Rover – розкішним інтер’єром, довершеними технологіями та неперевершеним позашляховим потенціалом.

    Коментує Джері Макговерн (Gerry McGovern), шеф-дизайнер Land Rover: “Range Rover Evoque – це новий виток еволюції дизайну Range Rover. Він несе у собі нові тлумачення класичного дизайну Range Rover та водночас залишається відданим ключовим цінностям бренду. Помітно висхідна бокова лінія, мускулисті плечі уздовж кузова, а також спадна лінія даху формують надзвичайно динамічний профіль Evoque з потужними та атлетичними формами".


    [​IMG]

    Винесення усіх чотирьох коліс ближче до кутів автомобіля підкреслює цілеспрямований вигляд Evoque. Авжеж, колісні арки є помітно широкими, але вони плавно інтегровані до кузова автомобіля. Ретельно сформовані кути візуально зменшують передні й задні звиси автомобіля.

    Бездоганний та розкішний інтер’єр

    За вражаючим екстер’єром Range Rover Evoque криється надзвичайно розкішний інтер’єр, для оздоблення якого використовуються такі ж високоякісні матеріали та елегантний дизайн, що й для решти моделей Range Rover.

    Продовжує Джері Макговерн: "Виразна та водночас проста архітектура салону проявляється у сміливому поєднанні суцільних горизонтальних елементів передньої панелі з потужними вертикальними лініями центральної консолі".

    Уперше в класі компактних позашляховиків Evoque дозволяє своїм покупцям щедро оздобити інтер’єр м’якою шкірою преміум-класу, а також застосувати стильну подвійну строчку майже для кожної поверхні передньої панелі, дверей та сидінь.


    [​IMG]

    [​IMG]


    Контраст комфортному аромату та м’якості натуральної шкіри створюють елементи оздоблення зі справжнього металу. Прохолодні на дотик та майстерно припасовані, вони елегантно підкреслюють вишуканість та високу якість інтер’єру.

    Компактний козирок комбінації приладів посилює відчуття розкоші та недвозначно натякає на спортивний характер Evoque. Глибоко посаджені до оздоблених хромом спортивних колодязів, подвійні прилади мають привабливий тривимірний вигляд з підсвічуваними стрілками та окантовками.

    Винятковий комфорт та надзвичайна практичність

    Найнижча у лінійці Range Rover посадка водія одразу нагадує про спортивний норов Evoque, але водночас не позбавляє відчуття фірмової ‘командирської’ посадки. Результатом є більший, аніж у більшості спортивних седанів, простір над сидіннями, навіть не зважаючи на характерну для купе знижену лінію даху.


    [​IMG]
    Динаміка. Невимушеність. Досконалість

    Range Rover Evoque створений дарувати неперевершений досвід керування, який поєднує в собі вражаючу динаміку та спортивність з відмінною реакцією, невимушеністю і досконалістю.
    Новий Evoque стане першим Range Rover, замовники якого зможуть обирати поміж стандартною інтелектуальною системою постійного повного приводу, що забезпечує виняткову динаміку і тягове зусилля на будь-якій дорожній поверхні, та опціональною системою переднього приводу, що додатково сприяє економії палива.

    Лінійка двигунів з турбонаддувом вирізняється плавною та чутливою роботою. На вибір покупців представлені дві версії цілком удосконаленого 2,2-літрового турбодизеля TD4 – потужністю 150 та 190 к.с. Повнопривідна версія зі 150-сильною версією TD4 демонструє вражаючі показники паливної економічності (приблизно 4,7 л/100 км) та викидів CO2 (145 г/км). Справжнім шедевром інженерної думки вважається новий 2,0-літровий 240-сильний бензиновий двигун Si4, який поєднує в собі систему безпосереднього впорскування, турбонаддув та подвійну систему регулювання фаз газорозподілу – усе заради виняткової динаміки та економії палива.

    Продовжує Мюрей Дітч: "Унікальні 4-циліндрові турбодвигуни анітрохи не поступаються за своїми показниками 6-циліндровим агрегатам, проте їх вирізняє взірцева паливна економічність (4,06 л/100 км) та помірний рівень викидів CO2 (130 г/км). Таких вражаючих цифр вдалось досягти завдяки наполегливій праці професійної команди розробників, які мали за мету створити ефективний з точки зору легкості та компактності автомобіль – без найменшого компромісу з його міцністю та надійністю".


    [​IMG]
    [​IMG]
    Літо 2011 року – початок продажів у 160 країнах світу

    Цікаво, з ним будуть теж такі проблеми як з іншими Рендж Роверами?
    Досиць цікава машина, не думав, що її поставлять на конвеєр.
     
    • Подобається Подобається x 2
  2. sani

    sani Well-Known Member

    типу більше пхають аніж їде :)

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    • Подобається Подобається x 3
  3. Patrick

    Patrick Well-Known Member

    Щось я дуже скептично відношуся зараз до цих машин.
    Армійські моделі , або старі квадратові Series I з запаскою на капоті....ці ще так.
    Вони правда без всяких вигод , для справжніх цінителів off road.
    Ці старі моделі досих пір можна побачити в Африці разом з старою Тойотою Ленд Крузером J40.
    Моделі випускалися ще незалежною компанією.

    Потім коли компанія Ленд Ровер мала фінансові труднощі і стала власністю Форда вона почала мінятися
    і втрачати свій стиль/почерк.
    Зараз Ленд Ровер належить ТАТА.Не думаю що індусам вдасться вернути його попередню популярність.
    Тим більше ціною він не є з дешевих.
    За ті самі гроші (або дешевше) можна купити набагато потужнішу і краще, якісніше зроблену ту саму Тойоту (Лексус) чи Нісан.

    Не знаю як в Україні , але в Півн.Америці ці машини не є дуже популярні....вони мають своє коло покупців , але не велике.
     
    • Подобається Подобається x 2
  4. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Народ, та вже є така тема під назвою: "пора пересісти на ровер", нафік то множити....
     
    • Подобається Подобається x 2
  5. Templar

    Templar Дуже важлива персона

    Та ну, лексус точно не купите, він не коштує як Evoque ціна від 68.000$
    А нісани не дуже надійні, ну хіба X-trail....
     
  6. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    вже краще таке авто купити:


    [​IMG]


    І надійне і в 50 000 можна вкластися і сервіс розвинутий по Україні, бо з тим Ровером їдь до Києва, чи ше куди....
     
    • Подобається Подобається x 3
  7. Templar

    Templar Дуже важлива персона

    Але 15 літрів, щоб його...
    Багато трохи
     
  8. Bambook

    Bambook Persona non grata

    Не знаю, чого всі гонять, в колєги Рейндж Ровер 10 років, дуже задоволений досі. Евок, правда, йому не надто сподобався, але суто виглядом, а не технічними характеристиками. Як на Рейндж Ровер, надто глянцево-гламурне авто...
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Мда... трохи бере.

    Дехто пише 14,1 по місту, а дехто 13,8.

    Але у змішаному режимі книжка пише 12,5, що для джипа з 277конями - терпимо.

    Ним добре в далеку путь, тоді в 10 влізе.... на сотню.
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. Templar

    Templar Дуже важлива персона

    оф. сайт пише 14, але це щоб бензин був хороший, не було заторів ітд.. ДУмаю навіть до 17 може дотягнути.
    В такому випадку вже краще дизеля брати якогось.
    Доплатити і МЛ нового... ІМХО
     
  11. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    На дизелі палива менше, але ТО частіші і значно дорожчі. Крім того там є така штука, як форсунки, які, дякуючи нашій суперовій солярі, тре міняти через кожні 70 000 ... 90 000 км, коштують пару тисяч євро. Так що невідомо, де знайдеш, а де загубиш.


    Зрештою, можна глянути на Хюндай і35 - наступник Тусканчика, якого всі хвалять, як надійного. Там і палива менше...
     
  12. KARABIN

    KARABIN ukropenFuhrer

  13. Templar

    Templar Дуже важлива персона

    Прадо 3.0 то є сила, 70.000 $

    ---------- Додано в 15:29 ---------- Попередній допис був написаний в 15:21 ----------

    Не хочу створювати нову тему, ось новий фокус 2011 року...
    Зміни капець які, зі старим його до порівняння не поставиш..

    Максимальная скорость, км/ч.: 189
    Время разгона (0-100 км/ч), с: 12.4
    Расход топлива (городской цикл), л. на 100 км: 7.8
    Расход топлива (смешанный цикл), л. на 100 км: 6
    Расход топлива (загородный цикл), л. на 100 км: 4.9

    Ціна від 184900 грн.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  14. KARABIN

    KARABIN ukropenFuhrer

     
    • Подобається Подобається x 1
  15. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    мінімальна ціна на тойота прадо 3.0 - $55 000 Дизель.

    Запитував у тих, хто юзав таку конфігурацію.

    Для міста машина - супер, а за містом тре миритися з шумним двигуном.
    У цій моделі японці залишили старий дизельний двигун, чим добре зробили, бо немає проблем з форсунками і пожирає майже будь-яку соляру.
    Крім того середній розхід соляри всередньому бере 8,5 літрів, що також + для такого потужного двигуна.
    Коротше, якщо хто любить дизель і і нешвидку їзду - машина супер!


    може й так, не сперечаюся, але у мене Форд був - перша моя машина. І от перескочити чисто психологічно через себе і купити ще раз Форд - не можу. Чому? Не знаю, просто не можу.:)
     
  16. Templar

    Templar Дуже важлива персона

    Пане Мих, Прадо можна назвати надійною машиною?
     
  17. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Так, говорив з тими людьми, які юзали прадо і всі казали, що машина надійна.
     
  18. KARABIN

    KARABIN ukropenFuhrer

    якийсь час тому вичитав опитування яке проводилось на СТО:власники яких машин найменше звертаються до майстрів,ану вгадайте? правильно-власники тайот і мєринів
     
    • Подобається Подобається x 1
  19. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    І запорожців! Ну скажіть, що я неправий!
     
  20. KARABIN

    KARABIN ukropenFuhrer

     
а де твій аватар? :)