Я не автомобіліст, тому не дуже орієнтуюся в цьому розділі, але цієї інфи наче нема. Верховна Рада внесла зміни до закону про оподаткування власників ТЗ. Для власників автомобілів з об'ємом двигуна понад 2,2 л - дуже суттєві зміни. Подробиці тут.
для більшості але не для всіх. особливо для всіляких бусиків, на котрих часом сімейний бізнес тримається (джипарі мабуть і не помітять)
Так, не завжди красиве життя і великий об'єм двигуна - тотожні речі. От у мого дядька у селі - УАЗ-бобик "для господарчих потреб"... Його тепер вигідніше викинути чи без номерів їздити...
у мого сусіда Жигулі. Він виїжджає раз на рік - в Карпати віддихати. Для того, щоб йому виїхати з гаражу тре: - перевірити акумулятор - заплатити ТО - заплатити страхівку чи вигідно?
От кому плакати тре ... від 3501 куб. см і більше що використовувалися понад 8 років 1000 грн. з 100 куб. см"
скиньте, будьте добрі, інфу ще десь, бо той лінк не відкривається мені щось (певно адмін знов бавиться - робить план по банах)
нє, то точно адмін - питав ))) київ каже, що ми не працюєм і позакривав нам півмережі (в т. ч. жж, андакашнікі і всякі кантакты) отаке-то.
тим часом у Європі стимулюють купівлю нових авто, покращення екологічної ситуації і т.д. в у нас також стимул, тільки спєціфічєскі - купувати авто з меншим об"ємом двигуна, або на ровер ...
То приклад був до того, що велика потужність двигуна не тільки для понтів слугує. З таким успіхом можна і сільгосптехніку оподаткувати. Взагалі, цікаво: яким критерієм керувалися в законі, посилаючись саме на об'єм двигуна - екологічним? Бо про люксовість авто він свідчить не завжди. А щодо дядька, то вся молодь у родині і досі в шоці з такого недалекоглядного вибору ( купувалося авто років зо 3 назад) - і просили , і переконували... Що поробиш - у людини ностальгія за військовою службою... Та й на сільському бездоріжжі тільки на "козлику" й стрибати.