Кабмін затвердив нові правила дорожнього руху Жирним відзначено деякі ключові нововведення... З 15 квітня вступає в дію нова редакція правил дорожнього руху, прийнята 11 лютого на засіданні Кабміну. Документ передбачає цілу низку нововведень. "Ми суттєво конкретизували деякі положення ПДР, ввели нові визначення. Усі зміни внесені з урахуванням міжнародного досвіду й спрямовані на профілактику безпеки дорожнього руху",— пояснив начальник Центру безпеки руху й автоматизованих систем при МВС Сергій Будник. Зокрема, документом вводяться такі поняття, як "газон" ("ділянка однорідної території з дерновим покриттям, який штучно створюється шляхом посіву й вирощування дерностворюючих трав") і "маневрування" ("початок руху, перелаштування транспортного засобу з однієї смуги в іншу, поворот вправо або вліво, розворот, рух заднім ходом, з'їзд на узбіччя"). Зупинка й стоянка на газонах буде заборонена. Також, згідно новим ПДР, темним часом доби є "частина доби від заходу до сходу сонця". Раніше було передбачено, що це період від закінчення вечірніх сутінків (30 хвилин після заходу) до початку ранкових сутінків (30 хвилин до сходу). Крім того, за новими правилами, дорожні знаки мають перевагу над дорожньою розміткою. Крім іншого, буде введено низку нових дорожніх знаків, наприклад, "Пункт зупинки трамвая", "Кінець пункту зупинки трамвая", "Культова споруда", "Промислова зона", "Фото-, відеофіксація порушень". До білої й жовтої дорожньої розмітки додасться розмітка синього (місця парковки на проїжджій частині) і жовтогарячого кольору (тимчасова розмітка). У новій редакції закріплене положення, згідно з яким з 1 жовтня до 1 травня всі транспортні засоби за межами населених пунктів повинні будуть їздити з увімкнутими ходовими вогнями або ближнім світлом фар. Це, на думку авторів змін, дозволить поліпшити реакцію водіїв на дорожні умови. Із ПДР виключений пункт, згідно з яким обгін транспортних засобів дозволяється тільки з лівої сторони, а також немає чіткого положення про необхідність зміни шин з початком нового сезону. Вказується лише, що у випадку постійної експлуатації транспортного засобу на дорогах зі слизькою проїжджою частиною "рекомендується використовувати шини, що відповідають стану проїжджої частини". http://www.pravda.com.ua/news/2013/02/12/6983310/
Надо будит внимательно почитать - как появиться полный текст. А то ведь это комментарий, а дьявол - он как всегда - в деталях. А какие "детали" любят делать ДАI-шники рассказывать не надо...
Мені от цікавий момент про захід і схід сонця там явно диявол десь схований. Правда мене особисто це не непокоїть, оскільки виробив собі звичку вмикати фари одразу після старту двигуна
Враховуючи, що в різну пору року захід і схід сонця відбується в ніший час, даїшники точно матимуть до чого причепитися (я вже собі уявляю картину - в машині кожного даїшника висить відривний календар, де вказуть час сходу й заходу сонця ).
тому що правила ніколи раніше не зобов"язували. Часом вже в конкретних сутінках їздять такі люди-ікс, що все бачать без фар, і думають, що їх теж всі бачать. Особливо часто чомусь так їздять дядьки на жигуляторах з 40-річним водійським стажем ... Так звикли
Якщо немає чітко вказаного часу, то знову таки будть зловживання зі сторони ДАІшників, попробуй доведи чи зайшло вже сонце чи ні. То так як в анекдоті про дорожній знак "Джокер", який може набувати значення будь-якого знаку в залежності від бажання ДАЇшника.
Наші "розумники" спочатку хотіли зобов"язати усіх перевзуватися протягом 1 доби. Нормально? Ви перевзуєтеся на 2 дні раніше - і Вас штрафують. І за якими ознаками мент, який хоче виписати штраф, розпізнає тип гуми? За затвердженим списком чи за "шашечками"? Чомусь юдеї таких проблем не мають. Час сходу "першої зірки" для кожної місцевості давно прораховано і надруковано у календарях.
Найбільше мене дивує, що ПДР прийняли на ЗАКРИТОМУ засіданні і не виклали їх в мережу. Розводити гайців - моє хобі. Але я це роблю тільки тоді, коли я впевнений на сто відсотків в своїй правоті.
А на тротуарі? Бувають особливо нахабні чмошники, які стають акуратно посередині тротуару. На дорогих машинах в особливості.
На звернення в ДАІ з вимогою розібратися з запаркованими тротуарами вони відповідають щось типу "Звертайтеся і органи місцевої влади для встановлення фізичних обмежувачів" У нас тут на проспекті Свободи наставили обмежувачів: