Не можу обрати

Тема у розділі 'Спорт', створена користувачем Vidic, 13 січ 2010.

1. Vidic

Vidic New Member

Я студент і маю багато вільного часу. Я хочу навчитись бойового мистецтва, але не знаю яке обрати. Мені 20 років важу 65кг зріст 180см. Хочу піти на бокс але напевно я за легкий для нього. Можна і нате де використовуються ноги. Під скажіть що обрати . Щоб було недалеко від району Вул. Сахарова . Але можна і дальше якщо воно того варте. Вкажіть чи норм. тренери і зал. Також ціна за місяць. І в які дні проходять заняття.

2. Олежка

Олежка Member

Порадити дуже тяжко томушо то має бути то шо тобі подобається! Я тобі можу порадити пару критерій як будеш вибирати спорт 1.не вибирай всякі айкідо і тому подібну ірунду а нормальні види то бокс тайський бокс кікбокс пару видів боротьби рукопашний бій,бойове самбо(то майже то саме шо рукопашка) ну ше карате і тхеквондо ше може бути но останнє дуже дороге))) тоесть такі види які вже є давно і можна сказати класичні. 2.Не думай про свої фізичні дані лічно в мене приблизно такі самі як в тебе а коли починав були ше менші))). Лічно я займаюсь рукопашкою і паралельно хожу на борьбу і бокс деколи.Мені подобається рукопашка бо то смесь борьби і ударної техніки тому наприклад бокс чи кік боксінг класно поки не завальть вниз а борьтьба навпаки!І якшо займаєшся ударною технікою то вона розвиває тільки швидкість і реакцію в основному а боротьба ше і силу шо є не мало важним!
    Про секції скажу так тобі саме ближче напевно Локомотив буде на Привокзальній там є боротьба і страшно дороге тхеквондо(це як раз ноги) і тайський бокс(класна штука але напевно сама жоща штука))) Шо ше близько коло тебе є я не знаю ну ше спортивний інтернат недалеко там є майже все але там рівень височенький)) можу тобі порадити рукопашку якшо тобі по душі або бокс то буде на горі Личаківськівської вот візьми почитай цю тему http://forum.lvivport.com/showthread.php?t=24041
    Доречі шо тренери класні так само як і ціна я про Личаківську тому думай сам