Всем привет! Слушайте, я тут хочу отцу на 50 летие подарить наручные часы! Хочу что-то не из простых! Что посоветуете? Заранее спасибо!
Відповідь: Наручные часы! "Сейко"...с автоподзаводом.....третий год ношу...на 50-летие...друзья подарили...
Відповідь: Наручные часы! Нее, хочется что-то посолиднее! Что-то в этом роде! Что из этого посоветуете?
Відповідь: Наручные часы! О! http://www.ruwatch.ru/catalog/product/?collectionID=122&brandID=47&productID=2772
Відповідь: Наручные часы! Можеш шото з цисковських подарувати ...В мого тата був один ,батерея просто супер 10 років тримала..Та й по вигляду він кульний був..)
Відповідь: Наручные часы! Ниччо не посоветую!!!!:bazar: Не разбираюсь я в часах!!!:shy: А может..карманные..на цепочке..с музоном? Я правда не знаю...делают ли такие сейчас....у меня где то валяются..карманные..."Молния"..но без музыки..а жаль....
Відповідь: Наручные часы! раджу знайти радянські командирські в класному стані і файно формити(типу почистити і т.д.)..було б супер!
Відповідь: Наручные часы! Додано через 5 хвилин "Swatch" - швейцарська якість!!! Носить пів-родини вже кілька років і не ламаються. Не знаю, чи є в таких магазинах як "Секунда", "Володар часу", але точно є в одному магазині, де продають лише швейцарські годинники. не знаю як називається вулиця, але можу пояснити: якщо йти по Дорошенка від центру, то це перша або друга вуличка наліво. А там вже легко знайти, бо вулички короткі
Відповідь: Наручные часы! Народ, а я здається десь чув, що годинники не бажано дарувати. Але ще раз кажу чув. До того ж мені дарували, та й я це робив. І ніяких ексцесів поки не трапилося.
Відповідь: Наручные часы! Є ось такий годинник з різними цікавими функціями: прогноз погоди, баромотер, висотомір, цифровий компас та ін.