Львівський транспорт з вересня

Тема у розділі 'Влада і комуналка', створена користувачем Deus igrok, 6 сер 2011.

  1. Deus igrok

    Deus igrok Дуже важлива персона

    Тож французька компанія Louis Berger за грант ЄБРР з кінця 2010 року реалізує для міста проект, в межах якого напрацьовує способи вдосконалення транспортної системи. Зокрема, у співпраці Louis Berger із фахівцями кафедри транспортних технологій національного університету «Львівська Політехніка» уже розроблено нову мережу маршрутів громадського транспорту, яку планують почати запроваджувати з вересня. Зупинимося на її найважливіших аспектах.


    «Нова транспортна схема передбачає максимальне уникнення дублювання маршрутів електротранспорту маршрутами автотранспорту. Електротранспорт є екологічним, економічним, а також має високу проїзну здатність, в порівнянні з автобусами середньої місткості. Лінії руху трамваїв та тролейбусів у місті побудовані дуже правильно, і вони будуть збережені. Насправді їх роль буде збільшена. Трамвайні маршрути будуть важливі для пересування по центральній частині міста впродовж робочого дня, а тролейбусні - для довезення у периферійні райони міста. Прогнозні пасажирські потоки для обох видів електротранспорту більші, ніж є тепер. Ми докладатимемо усіх зусиль, щоб цей транспорт працював якісно, бо на цих маршрутах у пасажирів не буде великої альтернативи, маршрути автобусів, які дублюють маршрути електротранспорту будуть зняті», - пояснив А.Білоус.

    Щоб зменшити навантаження на центр, пропонується до «кістяка» маршрутів електротранспорту додати шість радіальних автобусних маршрутів, які плануються під автобуси великої місткості. Попередньо обговорюються такі автобусні маршрути: «Кінг-Крос» – пл. Різні (зараз №11); Санта-Барбара – пл. Різні (зараз №5); Рясне-2 – вул. Шота Руставелі (зараз №3); Галицьке перехрестя – пл. Галицька (№1А); Винники – пл. Різні (номер не присвоєно); «Епіцентр» – вул. Шота Руставелі (номер не присвоєно).


    [​IMG]

    Щоб потрапити з одного району міста в інший без проїзду через центр, треба буде користуватися послугами автобусів середньої місткості на хордових маршрутах. Їх має бути 40.

    Завдяки тому, що надалі транспорт буде обладнаний GPS-навігаторами, у цьому центрі будуть стежити за роботою транспорту на всіх маршрутах. «Компенсація за виконану роботу перевізникам буде здійснюватися не від кількості здійснених поїздок, а виходячи з вартості пасажиро-кілометра або вартості кілометра експлуатації транспортного засобу. Ми будемо контролювати їхню роботу на маршруті, наскільки якісно дотримуватимуться графіку руху, так і будуть отримувати кошти. За відхилення від графіку руху будуть вживатися санкції», - зазначив начальник управління транспорту ЛМР.


    а в подальшому місто готується перейти на систему електронного квитка. Це – ще одне завдання, над яким працює компанія Louis Berger.


    http://news.lvivport.com/zhyttja/10974-lvvskiy-transport-zmna-radikalna-ruh--radalniy.html



    Дай Боже нашому телятові - тай вовка з'їсти , нє ?

    ну хоч космодромів не планують вводити, а так си поживемо - побачимо , і то вже незабаром ...
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. levandivka

    levandivka Не демократ, однозначно.

    А чо'? Там бабла бюджетного більше, ніж на GPS можна освоювати...
     
  3. Locke

    Locke невиправний реаліст

    Ага, вже у всіх маршрутках видають звичайні квитки, тепер будуть видавати електронні.

    Тепер треба буде їхати з пересадками і, відповідно, платити 2 рази. Залишається тільки збільшити вартість квитка, і все буде в ажурі. Всьо для чєловєка, всьо для блага человєка. Ми навіть можемо поіменно перелічити чих чєловєків.
     
    • Подобається Подобається x 5
  4. Svjato

    Svjato Well-Known Member

    Я тільки за ,щоб впроваджували щось нове і людське. Якщо не можуть рити метро - нехай дають "гармошки".

    Але це:

    протирічить само собі. На Зеленій, Стрийській ,Городоцькій, Чорновола та Личаківській вже є Електротранспорт. Дублювання???? Може трулейбусів "великотонажних" докупити?

    П.С. Краще би зробили одностороннє мале кільце в центрі...
     
  5. ContRaSt

    ContRaSt Well-Known Member

    Платити 2 рази, якщо мусиш їхати через центр, а так в принципі багато маршрутів лишили, але пустили в обїзд. Може щось і вийде цікаве з того, побачимо осінню. Але вже уявляю той хаос на зупинках зранку, коли всім треба на роботу, студентам на навчання..

    http://alan.ucoz.lv/transys/transet.htm -- на сайті всі нові маршрути, можна їздити і не пересідаючи.. але от наприклад, не знайшла маршрута який би їхав з Сихова в Метро (55, 87, от тут доведеться напевно через центр таки), може якщо хтось побачить вкажіть назву :))

    ---------- Додано в 12:18 ---------- Попередній допис був написаний в 12:16 ----------

    А ще на тій площі Різні розвернутись нема де, а там аж 3 кінцеві влупили, та ще й великих автобусів..
     
    • Подобається Подобається x 2
  6. Svjato

    Svjato Well-Known Member

    Як я зрозумів - через центр будуть транзитні квитки...
    Але якщо введуть нововведення з вересня (і знімуть якісь маршрути) без інформаційної роботи, то перші 10 днів буде бардак... Хоч нам не звикати :)))
     
  7. ContRaSt

    ContRaSt Well-Known Member

    Ну і знайшла по тому ще таку інфу десь в коментарях, може кому цікаво

    Нові маршрути:
    1М=12
    2М=13
    3М=16 (але по Кульпаарківській а не Княгині Ольги)
    4М=18 (замість Кульпарківської по новій Ряшівській і Любінській)
    5М=новий і дуже цікавий маршрут, нагадує 52 перенаправлений в Рясне-2 (а хіба не 59, зараз на ньому, якщо ще живий то 2-3 мерси залишилось)
    6М=21 обрізаний
    7М=23 (по новій Ряшівській)
    8М=25 (трохи змінений, по новій РЯшівській)
    9М=29
    10М=2 (без змін)
    11М= новий з Рясне-2 до Галицького перехрестя через Варшавську і Мазепи (типу 42)
    12М=32
    13М=новий і дуже цікавий маршрут - тільки дорога через Кривчиці ніяка, зате є сполучення Личаківс ької з топольною не через Центр
    14М=40 обрізаний до АС2
    15М=46
    16М=44
    17М=52 (схрещений 52+55)
    18М=53 обрізаний до приміського
    19М=57
    20М=59 обрізаний до Виговського, майже 131
    21М=новий і не зрозумілий м-т, дублює тролейбус №24, це типу замість 24 або 62 або 94, а ще дублює новий 31М
    22М=63
    23М=217
    24М=65 змінений через Вітовського, Київську
    25М=66
    26М=67 (без змін)
    27М=70
    28М=75+56
    29М=новий і не зрозумілий (суміш 23+74+83)
    30М=36
    31М=76 через Навроцького, а не через весь Сихів і далі через Вітовського Бандери, Городоцьку
    32М=77 скорочений до приміського
    33М=78 продовжений від Петрушевича через Мечнікова і Личаківську
    34М=7А (без змін)
    35М=83
    36М=85 через Луганську, а не Хуторівку
    37М=91 змінений
    38М=97
    39М=50


    На рахунок квитка
     
    • Подобається Подобається x 3
  8. Svjato

    Svjato Well-Known Member

    По дурному то все залишили. Транспорт в дорозі має бути до пів години... Інакше це екскурсійні маршрути :)))
     
  9. ContRaSt

    ContRaSt Well-Known Member

    згадалася 22 маршрутка :)))

    Імхо, було б краще якби такий квиток діяв на всі маршрути, а не тіки на радіальні, хоча б пару тижнів спочатку
     
    • Подобається Подобається x 4
  10. KARABIN

    KARABIN ukropenFuhrer

    щось мені здається шо з того вийде цілий пшик(пук),як тіко згадаю
    як люди втішились 1 маршруту і шо з того вийшло
     
    • Подобається Подобається x 2
  11. sselev

    sselev Well-Known Member

    Цікаво який буде графік роботи маршрутів 1А-6А, було б добре до 23.00
     
  12. ContRaSt

    ContRaSt Well-Known Member

    було б добре щоб пустили хоча б по 1 маршруту з центру у всі райони які б вночі їздили.. хоча б раз в 1 чи 2 години...
     
    • Подобається Подобається x 3
  13. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    ситуація проста, як двері.
    Маршрути і французька фірма - це добре, але є чиновники... наші рідні... які керують маршрутами і мають з того не злі дивіденти з перевізників, так що... корупція легко тих хфранцузів зїсь, разом з електронними квитками.
     
    • Подобається Подобається x 6
  14. KARABIN

    KARABIN ukropenFuhrer

    ой Міську,таки правдиві твої слова
     
    • Подобається Подобається x 2
  15. kjk

    kjk Дуже важлива персона

    шкода що мало нового транспорту наша доблесна міська влада накупила, в рази менше чим у таких страшних регіонах як Харків чи Донецьк
     
  16. Ravin

    Ravin Well-Known Member

    Подавится, в этот раз!
    Слишком много поставлено и мало от них (чиновников) зависит именно в этой ситуации.
    До чемпионата будут рулить французы.
     
  17. Svjato

    Svjato Well-Known Member

    Та, ні. Вже час знову стати європейським містом...
    Свобода при владі - опору не повинно бути.
     
  18. kjk

    kjk Дуже важлива персона

    А шо ж тоді Свобода так погано працює, що на наша міськрада виділяє грошей на нові автобуси вдесятеро менше від Донецької та Харківської?
     
  19. Svjato

    Svjato Well-Known Member


    За 6 місяців 2011 року бюджет міста виконано на 87,1%

    Якщо бюджет реальний, то він і виконується...
    Гадаю це краще а ніж язиком з "Баняка" говорити...

    П.С. Був би Кірпа - виділяли би тут в десятки раз більше ;)
     
    • Подобається Подобається x 1
  20. Ravin

    Ravin Well-Known Member

    Города, как не крути, разные по площадям.
    Ну и видать там откатов побольше выдавать будут.:dntknw:
     
а де твій аватар? :)