Нова транспортна система у львові. З першого вересня має розпочатись впровадження нової транспортної системи "європейського зразка" у Львові. Головними нововведеннями стане впровадження, так званих, радіальних і хордових автобусних маршрутів та введення в дію єдиного електронного квитка. Ці зміни передбачають скорочення автобусних маршрутів до 40, зняття маршрутів, що дублюють електротранспорт, одним словом - оптимізація транспортної структури. Цікаво, чим закінчиться цей експеримент і чи стане він прикладом для інших міст? Тут можна ознайомитись з новими маршрутами курсування електротранспорту та автобусів: http://www.slideshare.net/vashagent/lviv З.І. Я тільки одного не розумію, нащо це робити з першого вересня, чому не робити це влітку, що б люди могли адаптуватись?
[OFFTOP]ліпше б зробили першого квітня ))))[/OFFTOP] а загалом -- нафік машини зі львова, дайош велесипедне місто!!!
Вони почали робити велодоріжки, вже є на Липинського 500-600 метрів і на Вороного, але в мене такі передчуття погані на рахунок цього
Так Я хочу подивитись на бабусь з електронними квитками першого вересня, які приїхали з навколишніх сіл на базари огірки продавати, ото буде для них форт Буаярд
Не вірю! Невже зникнуть маршрутки-богдани, з'являться автобуси, які будуть прибувати на зупинку у строго визначену хвилину ? Не вірю!
Великі автобуси типу ЛАЗ будуть обслуговувати 6 радіальних маршрутів, які будуть довозити людей до центру із мікрорайонів. Богдани, я так розумію, будуть обслуговувати хордові маршрути, які не їздитимуть через центральну частину міста. Всі приміські маршрутки мають зупинятись на межі міста, далі люди пересуватимуться тільки міським транспортом, для цього мають налагодити роботу автостанцій (біля "МЕТРО", наприклад, мають збудувати нову).
З 15 серпня двома маршутками у Львові можна буде їздити за 2 гривні... З 15 серпня у Львові почнуть впроваджувати нову маршрутну мережу. Від цього дня у місті працюватимуть чотири радіальні маршрути (курсуватимуть тільки до центру). Про це сьогодні під час брифінгу повідомив Андрій Білоус, заступник начальника управління транспорту і зв'язку Львівської міськради. Пан Білоус наголосив, що разом з впровадженням радіальних маршрутів з 15 серпня у Львові буде діяти трансферний квиток на цих чотирьох маршрутах. Він дозволить одному пасажиру за 2 гривні проїхати у двох автобусах радіальних маршрутів. "Ми точно не розрахували фінансового ефекту, можливо спершу перевізники нестимуть збитки, -- сказав пан Білоус. -- Адже такий квиток буде діяти протягом цілого дня, тоді коли у світі його дія триває протягом двох годин. Проте, в рамках експерименту, для детального вивчення пасажирських потоків і ефективності маршрутної мережі ми підемо на такий крок". http://lviv.expres.ua/news/2011/07/27/46225
Так виглядатиме квиток, який буде використовуватись на радіальних маршрутах. Сплативши за проїзд і отримавши квиток в автобусі (номер автобуса вказаний на квитку) протягом дня ви можете використати повторно для проїзду на іншому радіальному маршруті (крім того, я якому ви його отримали). Нагадаю, що таких маршрутів буде 6 і 4 з них почнуть працювати з 15 серпня.
Львівський транспорт: зміна радикальна, рух – радіальний Систему маршрутів буде змінено. Переїзди в маршрутках з однієї околиці Львова до протилежної через все місто, включно з центром, з неминучим стоянням у корках мали б відійти у минуле. Передбачається, що транспорт рухатиметься чітко за графіком і значно швидше. Однак мешканцям доведеться стати більш мобільними, і звикнути до пересадок на маршрутах. Чинна система громадського транспорту у Львові в багатьох аспектах є недосконалою. Тож французька компанія Louis Berger за грант ЄБРР з кінця 2010 року реалізує для міста проект, в межах якого напрацьовує способи вдосконалення транспортної системи. Зокрема, у співпраці Louis Berger із фахівцями кафедри транспортних технологій національного університету «Львівська Політехніка» уже розроблено нову мережу маршрутів громадського транспорту, яку планують почати запроваджувати з вересня. Зупинимося на її найважливіших аспектах. Повна версія статті: http://stadion.lviv.ua/ua/transport_lviv_2011
на мой взгляд, зря отменили талончики для проезда, мне кажется удобная штука, но это же надо было бы кондукторам платить....
У Львові кондукторів вже 2 роки ні в тролейбусах ні в трамваях немає, квитки можна придбати у водія або в кіосках і під час проїзду прокомпастувати Як буде тепер час покаже
Не вірю я в цю ідею зробити нормальний транспорт у Львові. Ідея добра, але чугунну дупу української дійсності, об яку розіб'ється кожна добра ідея, ніхто ж не відміняв.
В мене також дуже багато сумнівів що до цього, але є надія на краще. Час покаже, тим більше, що залишилось чекати зовсім недовго