Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

Тема у розділі 'Влада і комуналка', створена користувачем MARTINI, 26 лис 2006.

  1. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    Тему відновлено на прохання кількох приватних таксистів, не байдужих до проблем львівського таксі
     
  2. Мрійник

    Мрійник New Member

    ...залучайте більше львівських таксистів для спілкування. А я приведу вінницьких.
     
  3. angal

    angal Well-Known Member

    Наступні дописи відновлено в хронологічному порядку. модератор -angal
    Початок теми 11.10.2006
    допис від angal


    І взагалі, яке воно, львівське таксі? Для клієнта - зручне чи не дуже (а може часами і зовсім жахливе), для міста – прикрашає, чи навпаки примушує червоніти перед туристами та гостями, для водіїв, що працюють в ньому – нормальний та стабільний заробіток, чи кабала і безвихідь, для держави – нормальна господарська діяльність, що привносить свій внесок в бюджет, чи тіньовий дрібний бізнесик, де наводити порядок руки не доходять?

    Машин зі знаком „таксі” в місті багато, дуже багато. (Ніхто не рахував скільки, але кажуть – до 5 тисяч). Самих різних. І старих і нових. І потовчених, і сяючих новенькою фарбою прямо з автосалону. Від великих (Мерседесів і нових Волг), до зовсім маленьких ( Таврій, Славут і навіть корейських Тіко). І приватних, де за кермом сам власник заробляє на свою сім’ю, і належних до різних підприємств, де водій – найманий працівник змушений дбати і за план і за власну кишеню. Чотири-дверних, де з посадкою-висадкою нема проблем і двох-дверних, де деякі пасажири змушені не заходити і виходити, а заповзати-виповзати, причому за власні гроші. І обладнаних радіозв’язком, які ніби готові примчати на виклик на будь-яку адресу у будь-яку пору дня і ночі (чи не дуже готові і не мчать, хоча диспетчер обіцяв). І без радіозв’язку, які на кожній зупинці міського транспорту постійно стовбичать по кілька машин, з водіями, які спокійно споглядають, як пасажири штурмом беруть маршрутки в години пік. Від чистих і акуратних, де за кермом сидить сам власник машини, до обшарпаних і вічно брудних, де водій знайшов спосіб взяти машину в нелегальну оренду в непильного господаря. Обладнаних таксометром та з інформацією про розцінки, де хоча би якась об’єктивність при розрахунку присутня (є пару штук), та необладнаних нічим подібним (абсолютна більшість). І дешевих, і недуже, і зовсім дорогих. З привітними і ввічливими водіями, та подекуди небритими хамами за кермом, які при першій можливості вдвічі збільшують оплату за проїзд, готові буквально силою її видерти, і жалітись ніби нема куди. І закони добрі, кажуть, приймаються. І штрафи за порушення в різних кодексах та нормативних актах є. А порядку чомусь не більшає.

    Запрошую до діалогу. З свого боку постараюсь не приховувати таксистську кухню, яку я , як людина, яка протягом 20-років надає власним автомобілем послуги таксі у Львові (наразі вже 4-ою по рахунку машиною, три вже від’їздили своє і продані за „що дадуть”), працювала з радіо і без, під „кришами” і без них, в тіньовому і легальному варіантах, знаю достатньо добре. Мені таке спілкування, можливо, допоможе побачити мою сферу діяльності під іншим кутом зору, реальніше оцінити можливі перспективи розвитку подій на ринку послуг таксі, а раптом, воно дасть старт якомусь наведенню порядку в цій сфері. (Хоча це сумнівно, але чому б не помріяти).
     
  4. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Допис від Viktoria Jichova 14.10.2006, 14:52

    Я про львівське таксі не можу сказати нічого поганого. Недавно, коли я перебувала під час святкувань та після у Львові, досить часто користувалася їхніми послугами (особливо тоді, коли затримувалася в центрі міста до ночі). Завжди приїхали на виклик (до 5 хвилин таксі вже чекало на дворі). З центру до Кульпарківської я платила загалом 13-15 гривень. А з автовокзалу на Кульпарківську - 20. І водії були завжди ввічливими. Так що скаржитися на львівських таксистів у мене немає приводу. І гадаю, чим більша конкуренція у цій сфері, тим краще для клієнта - великий вибір та кращий сервіс.
     
  5. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Відповідь на допис від Viktoria Jichova 15.10.2006, 08:32

    Ну ось, одна неув'язочка вже проглядається. Звичайно, для клієнта 13-15 грн, як і 20 грн за поїздку в таксі по місту - це на сьогоднішній день недорого, особливо, якщо врахувати виклик машини та подачу її на адресу замовника. І для таксиста, який має досвід роботи, працює на невибагливій малолітражці класу Ланос-жигулі, не платить податки і не несе затрат по виконанню Ліцензійних умов (а пасажирські перевозки на таксі - діяльність ліцензована) якийсь заробіток залишається. Але чому тоді диспетчерські служби, якщо в них спитати, називають тариф за поїздку по місту від 1.5 до 2 грн за 1 км (не більше). Якщо оцінити відстань, яку шановна Viktoria Jichova проїзжала, то це в обидвох випадках не більше 5 км, тобто по декларованих тарифах така поїздка повинна була би коштувати не більше 10 грн (смішна сума при вартості бензину поза 4 грн за 1 літр, інших немалих експлуатаційних затратах та обов'язкових платежах, подачі машини на замовлення і оплаті за нього диспетчерській службі коштом водія). Більшість нормальних пасажирів таксі така розбіжність не хвилює, неважно, що там про ціни говорить диспетчер, головне, щоби приїхали швидко, і завезли куди треба без особливих клопотів і за прийнятну ціну. Тут проблема у водія-власника таксі, який працює під такою диспетчерською фірмою (власне не на фірмі, а під нею). Не всі пасажири, до яких приїзжається на виклик, погоджуються платити по реаліях сьогоднішнього дня, немало таких, які користуються можливістю, зіславшись на тариф, заплатити менше, і це "менше", часто навіть не покриває затрат. В результаті у водія вибір: або погоджуватись на "роботу на халяву", або підставлятись під можливу скаргу і, як наслідок, абсолютно незаконні, але дуже чутливі, часто фінансові, санкції з боку адміністрації диспетчерської служби. Диспетчерським фірмам абсолютно наплювати, як викручується таксист. Вони затрат на експлуатацію машин не несуть, тому тариф, який вони встановлюють і називають клієнтам не прив'язаний до реальності. От власне в заниженому тарифі, який називають клієнту по телефону конкуренція присутня. Диспетчерських служб в місті багато і існує конкуренція "хто дешевше скаже". Це зовсім не факт, шо при цьому дешевше повезуть. Тому і присутня розбіжність між тим, що кажуть в телефон і тим, що в реальності потребує таксист в оплату за послугу. Проблему могли би кардинально вирішити таксометри, але це інша досить велика проблема. Якщо комусь цікаво - спитайте, попробую відповісти.
     
  6. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Допис від Пупер 15.10.2006, 01:31

    З таксі ситуація краща, ніж, до прикладу, в києві...
    от що стосується маршруток!...
    особливо старих!..
     
  7. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Відповідь на допис від Пупер 15.10.2006, 09:52

    А, до речі, непогаго би було дізнатись, а чим львівське таксі, на Вашу думку, краще київського? Може знайдете час на більш розширений комент?
    І взагалі хотілося би почути не тільки про київське. Мене, як профессіонала, цікавило би, зокрема донецьке або луганське, дніпропетровське таксі. Судячи з того, що їхні тепер при владі, можливо і у нас варто очікувати організаційних змін в сторону їхньої моделі (якщо вона є) організації таксо-перевозок. Якщо хтось із форумчан, хто бував у східному регіоні, має що розповісти на таку тему, чи просто поділитися думками, був би дуже вдячним.
     
  8. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Допис від bege 16.10.2006, 14:10

    http://www.wz.lviv.ua/pages.php?atid=51163 -Це відповідь "бідачці" - таксистові,з заниженими тарифами,дорогим бензином і т.п.
    Я сам таксував у свій час,але подібних корпоративних змов не траплялось. Можу розповісти десяток історій про львівське таксі-не всі хороші.
     
  9. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Відповідь на допис від bege 17.10.2006, 11:04

    Текст зсилочки з цього мессежда хотілося би привести в повному обсязі, оскільки її використав шановний bege, як відповідь(?) ""бідачці" - таксистові"(?!). Це з львівської газети Високий замок:"100 гривень Саме такою була середня вартість однієї “ходки” таксі у ніч з 30 вересня на 1 жовтня, після першого етапу святкування 750-ї річниці Львова. За інформацією таксистів, цієї ночі працівники усіх радіо-таксі відключили рації і “калимили” по повній програмі. Клієнтів було море – після лазерного шоу люди не могли дістатися додому до 2-3 години ночі." Починаючи з кінця: Таксист - "він", тому не "бідачка", а "бідак". Так, ніби, в українській мові прийнято. До того ж, таксист, який підняв цю тему не жалівся на життя ні в матеріальному, ні в моральному плані (хоча і не належить до нічних здирників по 100 грн). Просто є бажання обсудити кухню львівського, на його погляд кострубато-наглуватого, легально-нелегального таксі, яке в половині своїй взагалі не таксі, а бомбили з машинами, що попричіпляли на дах машини шашечки, і, з одного боку дозволяють собі дерти три шкури з покладистих клієнтів, і відлякують частину потенційних пасажирів від таксі взагалі, а з другого - забирають у легальних перевізників немалу частину тих, що залишились, оскільки, деручи три шкури, коли клієнтів багато, вони з неменшою спритністю збавляють ціни навіть нижче розумно-рентабельного рівня, коли потенційних клієнтів обмаль. Тому "бідачка-таксист" зачепило.

    Що стосується 100 грн за проїзд в таксі вночі на День міста. Більшість тих водіїв, що заробляють перевозками пасажирів і їздять з "шашечками" на даху машини, поділились по принципу денні-нічні. Тут дуже різна специфіка. Вдень хоть якийсь контроль зі сторони держави деколи з'являвся, вночі навпаки - повна анархія, хоч взагалі без документів їзди. Мені відомі випадки, коли водії місяцями працювали в тіньовій оренді навіть не маючи доручення на управління автомобілем (що вже казати про якісь документи і правила стосовно послуг). Вдень пасажири в більшості тверезі люди, які подорожують у власних справах і пильнують власні гроші (і речі), потенційний жулік з касетоном таксі вдень не виживе, його швидко відівчать. В ліпшому випадку він просто залишиться без клієнтів і будь-якого заробітку, а в гіршому наживе купу проблем. Тому всі бажаючі "заробити багато і відразу" обирають нічний режим роботи, де клієнти напідпитку значно легше розстаються з грошима за власної волі, а подекуди і всупереч їй (Нікому не приходилось після повернення з нічної забави на таксі зранку напружено згадувати, чи дійсно всі гроші потрачено до копійки, а якщо ні, то де вони, де подівся мобільний телефон, барсетка, і т.д.). В жодному випадку не хочу образити всіх нічних таксистів. Поміж ними є багато порядних людей, яким самим не подобається компанія нелегалів-анархістів. "Друга сторона медалі" нічного таксі - небезпека для водія бути "кинутим", пограбованим, отримати вм'ятини на дверях і крилах машини, розбиті вікна і т.д. від тих, в кого "гроші вже закінчились, а бажання ще залишились" (на власному досвіді). Тому вночі працюють виключно водії, які впевнені, що можуть захистити і себе і машину від таких горе-пасажирів. Відповідно і риса характеру - впевненість у собі (яка часто межує і переходить у наглість). Плюс бажання на клієнтах, які платять, компенсувати втрати за тих що кидають і не платять. Плюс фактор, про який вже говорено - безконтрольність з боку держави. Чому би не піднімати заобрійно ціни, якщо контролю нема і наслідків ніяких. Причому тут не має значення радіо- чи не радіо-таксі. Різниця другого від першого у Львові в абсолютній більшості випадків тільки в тому, що і там і там нелегальний приватник-таксист платить приватному диспетчерському пункту за інформацію про потенційного клієнта.
    За тиждень перед святкуванням дня міста міська влада почала перекривати рух в центральній частині міста, не забезпечивши ніякої можливості об'їзду, що спровокувало шалені корки в робочий час, і відповідно додало массу проблем в роботі таксі вдень, а на саме свято, починаючи з обіду, навіть по дальніх околицях центру міста ні до клієнта ні з клієнтом проїхати було неможливо. В результаті практично всі водії таксі, що привикли до денного режиму роботи, поставили машини і пішли святкувати. Вечором і вночі їх на роботі не було, навіть не зважаючи на потенційно велику кількіть бажаючих їхати. От і маємо результат, про який написано у "Високому замку".
     
  10. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Продовження попереднього допису

    Іще одна ремарочка до цієї "сотні за проїзд". Цілком можливо, що знайшлися такі, що гнули таку ціну. Думаю, що не всі, не будь де, і не за будь яку поїздку. Іще більш сумнівно, що знайшлося багато бажаючих з "сотнями" розтаватись. В усякому разі серед таксистів не чути було вихвалянь про багато зароблених сотень. Але це на совісті автора статті у "Високому замку". Привабливості львівському сервісу це не добавило, а достовірність, для мене, в усякому разі, під сумнівом.

    І останнє. Стосовно репліки шановного bege "Я сам таксував у свій час,але подібних корпоративних змов не траплялось". Можливо Ви "таксували" раніше і не у Львові. У Львові така схема, яку Ви оцінили, як корпоративну змову, почала проявлятись останні 4-5 років. А стосовно не дуже хороших історій про львівське таксі - корисно би було про них написати, ця тема мною власне і піднята з надією, що можливо хтось із незацікавлених в продовженні анархії у львівському таксі читачів цієї теми, зможе привернути увагу до неї засобів массової інформації, чи представників владних структур та контролюючих органів.
     
  11. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Допис від Dvin 17.10.2006, 14:42

    Троха розкажу про свій досвід із львівським таксі. В неділю був на весіллі у брата у Винниках. О пів на другу ночі нам вже треба було бути на залізничному вокзалі, аби не запізнитися на поїзд. Біля десятої вечора я вийшов на вулицю і побачив, що біля ресторану зупинилося якесь таксі. Я підійшов до водія і спитав, скільки буде коштувати відвезти нас на вокзал о першій годині ночі. Він відразу назвав ціну - 50 гривень, віддав мені візитну картку своєї служби, де був також вказаний його мобільний телефон. Приїхав він на 40 хвилин раніше, і випадково знайшов клієнта, якого треба було відвезти кудись неподалік. Зайшов до ресторану, викликав мене і чемно запитав, чи можна йому зараз взяти одне замовлення, хвилин на двадцять. Я не був проти, він повернувся за 15 хвилин і чекав нас біля ресторану. Доїхали швидко, ніяких розмов про якісь доплати не було. Ось тепер мені цікаво - чи переплатив я йому, і наскільки?
     
  12. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Відповідь на допис від Dvin 17.10.2006, 20:46

    Ні, сума цілком нормальна, як з точки зору клієнта, так і середнього по запросам таксиста. Адже за Ваші 50 грн машина їхала у Винники за Вами і з Вами з Винник до вокзалу. Це приблизно 20 км. Тобто ви оплатили по 2,5 грн за 1 км. Це тариф, який забезпечує при сьогоднішніх експлуатаційних затратах на машину класу ланос-жигулі нормальну рентабельність (приблизно 50%, враховуючи нічну працю водія це не назвеш перебором). Інша, справа, що, швидше всього, фірма, під якою працює це таксі декларує нижчі розцінки, та ще і, або вимагає від таксиста зовсім не враховувати подачу машини на замовлення, або враховувати частково. Якби він притримувався цих вимог, то або працював би вхолосту (без заробку), або просто не поїхав на таке замовлення. Кожний водій подібного радіо-таксі з досвідом роботи в ньому вираховує, приймати кожне конкретне замовлення, чи уникнути його. В описаному Вами випадку, від Вас водій проблем не чекав, він чекав нормального заробку - він знав клієнта до якого їде, був впевнений, що клієнт до машини вийде (не пропаде як часто буває),знав куди потрібно буде Вас везти (на вокзал є пристойна відстань, на відміну 2-3 кілометрової поїздки по Винниках), ви наперед погодились на суму оплати, скаржитись не збирались. Без впевненості в цих моментах тільки таксист-початківець прийняв би таке замовлення.
     
  13. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Допис від Velomax 17.10.2006, 21:09

    У неділю ввечері зустрічав тещу з трускавецької електрички, йшов інтенсивний дощ, а в мене були дві важкі сумки. Тому вирішив поїхати додому на таксі.
    Підійшли до найближчого авто, але водій попросив нас пройти до машини, яка стояла у черзі першою. Ми почапали двадцять метрів до першої машини, але там водій був зайнятий розмовою з якоюсь жінкою, що сиділа у салоні. Водій другої машини, сказав, що їхати не може (???). Водій третього авто скерував нас знов до першої машини , але я пояснив у кількох енергійних виразах серйозність ситуації і він пішов відчиняти багажник.
    Вражаюче ставлення до корпоративної етики...
     
  14. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Допис від Ума 17.10.2006, 22:30

    Угу, я теж не розумію, чому я повинна йти до першої машини? а там стоїть вбитий холодний москвич! Я ж замовник, тому вибираю те, що хочу (комфорт як мінімум). А це вже проблема водія як йому розбиратися з іншими з черги... хоча той же москвич бере ж таку суму як нове комфортабельне авто...
     
  15. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Допис від Полковник 17.10.2006, 22:40

    Я так понимаю, что зажрались ваши таксисты!....
     
  16. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Допис від ASI 17.10.2006, 23:12

    Ні, це не так, а звичайна черга таксистської "бригади". Це для замовника виглядає якось дико, а серед них так неприйнято. Одного разу в Одесі теж був такого роду випадок: я не знав, що потрібно було підійти до першої машини і пішов домовлятись з тим, у якого машина була більшою і звісно не "гробом". Він погодився, але тут же прийшлось відмовитись - "сусіди" мало що його не віддубасили, а про матюки у його сторону вже просто мовчу.
    Я теж підтримую думку Уми, що особисто мені начхати на їхню чергу, це їх проблеми, нехай пізніше розбираються самі і "компенсують" втрату клієнта. Але, тільки вже без нас...
     
  17. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Допис від Velomax 18.10.2006, 00:08

    Про таку чергу в першій половині 20 століття ще Ремарк розповідав, це, мабуть, непереможне явище.
    Але за сто років можна було б розробити порядок дій за несприятливих погодних умов, щоби клієнт не лазив у пошуках щастя під дощем.
     
  18. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Допис від Ума 18.10.2006, 00:20

    Ну коби в тій черзі всі однакові авта стояли, то звісно що йдеш до першого, а коли то часники і хто на шо спромігся, то за свої гроші хочеш те, що хочеш!

    оскільки, чергу не побороти. то треба зробити щоб усі таксі були одного кольору і одної марки автомобіль... а водії або йдуть на фірми-перевізники працювати, або беруть в оренду таке таксі...
     
  19. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Допис від Velomax 18.10.2006, 00:40

    Я, честно говоря, пользуюсь такси только в случае крайней необходимости, поэтому марка и возраст машины для меня не главное - мне главное вовремя добраться и пункита А в пункт Б.
     
  20. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Допис від Vkatunin (гість Форума з Харкова) 18.10.2006, 01:51

    Гм. Видно проблеми з таксі скрізь однакові - як у Львові, так і у Харкові. Все, описане вище, характерне і для нас.
     
а де твій аватар? :)