Легалізація таксі

Тема у розділі 'Львівська газета', створена користувачем gazeta, 1 січ 1970.

  1. gazeta

    gazeta Well-Known Member

    Таксі у Львові – більше, ніж просто засіб пересування містом. Це – Авгієві стайні, про прибирання яких говорять усі – і влада, й перевізники. Однак реального поступу у виправленні таксомоторного колапсу не видно й досі. Повний текст
     
  2. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Легалізація таксі

    Приходиться підставно заперечити шановному п. Миколі Шкурагану стосовно моменту підняття ставки єдиного податку для перевізників на таксі. Це було зроблено не три роки назад, а з 1 січня 2007 року Ухвалою Львівської міської ради від 02.11.06 № 285 „Про затвердження розмірів ставок єдиного податку для суб'єктів малого підприємництва – фізичних осіб без створення юридичної особи” за підписом нашого шановного мера А.Садового. Піднято податок вдвічі. Зі 100 грн до 200 грн. (при тому що в проекті Ухвали виголошувалась інша цифра - 150 грн). Причому при повній відсутності контролю за його сплатою, як в минулі роки, так і на протязі 2007. Жодного, я підкреслюю, жодного інспектора податкової, який би ставив запитання до таксиста, що перевозить пасажирів, я в очі не бачив понад 8 років. Ніде, на жодній вулиці міста Львова. Ні вдень, ні вночі. Скільки тоді є справних платників такого податку, пропоную читачу уявити самостійно.

    Другий момент, який викликає незгоду. Ставка єдиного податку тепер однакова як для перевізника на таксі, так для перевізника на автобусі, чи будь-якій вантажній машині. (Чого до 2007 року не було, була диференціація) Порівнювати доходи самозайнятого легального таксиста, оточеного армадою нелегальних конкурентів, та власника автобусного маршруту, чи вантажної фури, яка щоденно курсує з товаром через пів-країни, не тільки некорректно, але навіть обурює.

    І ще одно. Заробити 100 грн за 15-20 хвилин в таксі не можливо. Ні вночі, ні вдень. Таку суму "чистими" можна було би заробити за робочу зміну при нормальному стані ринку перевезень на таксі в місті. Підкреслюю - при нормальному, в той час як зараз він дико-анархічний і нормалізації його не помітно. Не виключені "шальні" чайові, або способи "заробітку", які межують з криміналом, але це не називається "заробити". Якщо п. Шкурагану зустрічався "таксист" який лупить такі суми з Центру в Сихів, то до нього, як до начальника Міського відділу транспорту і зв'язку запитання - чому він нічого не робить, аби таких "таксистів" в місті не було.
     
  3. Полковник

    Полковник миється в бані

    Відповідь: Легалізація таксі

    Ангал, КЛАССНЫЙ сайт у Вас получился. Иногда захожу - почитываю.
    Вы молодец!
    Как сынуля?
     
  4. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Легалізація таксі

    Обережніше, водо! За "козла", в деяких колах кажуть, можна і відповісти!

    Якщо поміж водіїв попадаються придурки, то можу запевнити, що серед пасажирів таких не менше. В усіх сферах людської діяльності більшість нормальних людей і трапляються виродки. Ні таксисти, ні пасажири таксі тут не виключення.

    Поки нема в машинах таксометрів, які опломбовані і рахують оплату згідно тарифів, які клієнт може бачити на ціннику, "найдорожче" і "найдешевше" -суб'єктивні поняття. І відстані і час в різних ситуаціях сприймаються по різному. Як і уявлення конкретного водія про рентабельність і відповідно рівень прийнятних цін різняться у наших таксистів не "на" а "в" разів.

    Так що порівнюючи зараз вартість послуг таксі, дуже легко помилитися, оцінюючи її по ступеню наглості, чи навпаки недолугості конкретного водія.

    Разом з тим, безконтрольність з боку влади привела до того, що пасажир не відрізняє таксі від водія приватної, чи службової машини, який виїхав "підкалимити", чи підвозить пасажира попутно. Ясна річ, нелегал, чи попутник можуть підвозити пасажира за дешевшими цінами, але таксі тут ні при чому. Ці речі не можна порівнювати.
     
  5. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Легалізація таксі

    Оф топ но спасибо. Сынуля в порядке. На сайте за 2-3 дня будут новости. Зашился. Не успеваю. Эту статью не мог не прокомментировать. Ибо моя тема. И не во всём согласен.
     
а де твій аватар? :)