Як позбутися 50Гц шуму в сабвуферрі і що з динаміком

Тема у розділі 'Електроніка', створена користувачем Engineer, 7 чер 2011.

  1. Engineer

    Engineer ..........

    Розібрав я свій саб (від LUXEON w5.1H комп акустики), бо з ним шось непонятне взагалі творилося тіки включаю в мережу таки гул, що капець:cry:.Перед тим також гул був, але не настільки сильний (

    Розіавши побачив, що плата підсилювача вся в електроліті - полетіли два кондюка 6800 мкФ 25В, успішно їх випаяв - буду міняти.Також побачив, що а платі куча нерозпаяних елементів, коддюків,резисторів і т.д, серед яких два запобіжника з маркіровкою на платі F3A 250V (це 250 В 3А?о_О). Пысля чого знайшов схему підсилювача, на ній написано 220В 0,5А ? і будь мудрим які запобіжники ставити (
    v51a1.jpg
    Велике зображення

    Кажуть, щоб позбутися 50Гц шуму можна конденсатори більшої ємності впаєти, наприклад 10000 мкф.

    Як думаєте поможе ? і чи вартує допаювати не розпаяні конденсатори (на схемі доречі вказаний вольтаж і ємність) ?

    Також, потім, просто потестив динамік (8 Ом 35 Вт ноунейм) сабвуфера, підключивши йог до свого підсилювача Technics SU-Z1. і трохи дав на нього навантаження _)
    вось шо получилося, сильно збентежив звук, подібний на удари дифузора об щось, такий самий звук був і раніше в саба, коли давав більше 50 з 100%.

    І тут вникло питання, що з динамікм і чи вартує його замінити на інший ?

    Ше в мене проблема з еквалайзеом, але то вже інша історія:pardon:

    http://www.youtube.com/watch?v=aQw9iQ7V9yQ

    А ось і фото підсилювача


    PS: в електроныцы я не дуже сильний, але з паяльником дружу.
     
  2. Karbofoss

    Karbofoss Well-Known Member

    Эти предохранители стоят в цепи уже пониженного напряжения, соответственно, токи там будут значительные. 2x0.5A отпадает точно, должно быть либо 2х3А или 2x5А. У Вас, вероятно, они замкнуты перемычками на плате, иначе ничего бы не работало. 2х6800мКФ вполне достаточно, замените, все должно работать. А остаточное гудение я бы устранял хорошей экранировкой входных цепей, это больное место китов.
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    ага, але прицьому ви втратите 50Гц корисної частоти.

    а чи не краще поставити стабілізатор з подв. перетворенням, або он-лайн упс?
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. Engineer

    Engineer ..........

    Тобто екрановані кабеля ?
    так і є
    ціна кусається...
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. Karbofoss

    Karbofoss Well-Known Member

    Именно.
    Если пробовали с другим усилителем, то, наверное, динамик. Но:
    Такие искажения могут быть при слабом блоке питания усилителя, на пиках, при максимальной нагрузке напряжение просаживается и появляются искажения. Тогда замена блока или тут уже батареи конденсаторов как можно большей емкости.
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. Engineer

    Engineer ..........

    в підсилювача Technics SU-Z1 300Вт блок живлення. думаю, що це всетаки в динаміку проблема.

    чи вартує допаювати не розпаяні конденсатори (на схемі вказаний вольтаж і ємність)
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. Karbofoss

    Karbofoss Well-Known Member

    Это какие именно?
     
  8. Engineer

    Engineer ..........

    замість них стоять перемички, на платі - допустим С15, на тому місці на схему пише С15 4.7U 16v
     
  9. Karbofoss

    Karbofoss Well-Known Member

    По схеме, это дополнительные разделительные конденсаторы, они не связаны с гашением пульсаций и их можно не ставить.
     
  10. Boris_Kiev

    Boris_Kiev Дуже важлива персона

    Engineer
    Ви вже замінили конденсатори фільтру?
    Якщо ні - видзвоніть діодний міст, там один-два діоди можуть бути гавкнутими.
    І дайте будь ласка лінк на читабельну схему.

    Коли розберетеся з діодами та електролітами, уважно прослухайте характер фону:
    50 Герц з можливим рипінням - це наводки.
    100 Герц, "гладкий" тембр - пульсації.
    50+100, "гладкий" тембр - пульсації при тому що діодний мостик несправний.
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. Engineer

    Engineer ..........

    ще ні, якшо не піду в гори в суботу, то поїду на радіобазар і куплю конденсатори.

    там дІодний міст KBU 808 http://smanuals.ru/files.html?datasheet=553156/data-KBU808

    https://picasaweb.google.com/lh/photo/mGWYd0AfwEHthr24vsQL7OvcIh3SfXSzrProuDnKNt4?feat=directlink
    ось максимально велика яку найшов
    дякую за пораду, якщо память не підводить, то був 50 Гц чистий шум без пульсацій, але після заміни конденсаторів, ще раз послухаю, може заодно і діодний міст куплю, щоб два рази не їздити....
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. Boris_Kiev

    Boris_Kiev Дуже важлива персона

    Для продзвонювання це зайва інформація.
    Краще за все дзвонити стрілочним омметром, в режимі одиниць кілоомів, щоби на кінцях приладу було не менше як 1,5 Вольт (а краще 3 Вольти, бо це - міст).

    "Шум" - це широкосмугове шипіння.
    50 і 100 Гц - це "фон". З мінімальним досвідом навчитеся відразу розрізняти, де - "наводка", а де - пульсації.

    Схему роздивлюся вже завтра.

    Пам"ятайте про взаємозалежність "діоди-запобіжники-конденсатори".
    Надто велика ємність конденсатора призведе до такого стартового стрибка струму (короткого), що може спалити або запобіжник, або діод. Когось із них - першим. :)
     
    Останнє редагування: 8 чер 2011
    • Подобається Подобається x 3
  13. Engineer

    Engineer ..........

    Перепаяв конденсатори, перепаяв діодний міст, добавив два запобіжника - саб не включаєтьсяо_О. попробую без запобіжників..
     
  14. Boris_Kiev

    Boris_Kiev Дуже важлива персона

    Почніть з перевірки живлення. Тестер (мультиметр) маєте? Якось знажлюився мені такий дівайс у Львові - купив у "Кадуцеї" на вул. Гнатюка (на базарі було би у півтора рази дешевше).
     
  15. Engineer

    Engineer ..........

    маю тестер
     
  16. Boris_Kiev

    Boris_Kiev Дуже важлива персона

    Подайте на підсилювач напругу не прямо з розетки, а через послідовно ввімкнену лампочку - спочатку 40W, потім 60-100W і міряйте напруги на конденсаторах фільтру, потім далі - вихідний каскад, драйвер, вхідні кола.
    Цей прийом допоможе "не спалити щось".
     
  17. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    тут я дурницю сказав.

    Борис правий, тре живлення усілка перевірити акуратно, бажано з осцилографом.
     
  18. Engineer

    Engineer ..........

    хто знає де у львові є ремонт аудіотехніки ?, зняв я запобіжники все підключив, включив, почув якийсь тріскіт мінімільний зразу виключив, зняв підс. з корпуса, а звідкись з підсилювача димок пішов:cry:,
     
а де твій аватар? :)