Інтернет-асоціація України проти державного контролю інтернету

Тема у розділі 'www', створена користувачем MARTINI, 23 лис 2006.

  1. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    22 листопада в інформаційному агентстві УНІАН відбулася прес-конференція представників Інтернет ринку України щодо останніх законопроектів у сфері телекомунікацій та їхнього впливу на розвиток Інтернету в Україні. Під час своїх виступів представники Інтернет Асоціації України (ІнАУ) окреслили проблемні питання законопроектів та закликали депутатів до попереднього обговорення законодавчих ініціатив з фахівцями та представниками громадськості.


    Народними депутатами Коржом В. Т. (БЮТ) та Сівковичем В. Л. (ПР) 7 листопада до Верховної Ради України був внесений проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» (щодо вдосконалення законодавства у галузі зв’язку) реєстраційний номер 2493.
    Запропонована в законопроекті система адміністрування адресного простору українського сегмента мережі Інтернет відрізняється заплутаністю, неефективністю, відсутністю гармонізації інтересів суспільства та влади. Проект закону визначає принципово нову схему регулювання домену .UA, яка фактично встановлює державне управління українським сегментом мережі Інтернет, а також не враховує особливості існуючої української системи та системи міжнародного регулювання доменних імен. Така система регулювання може призвести до порушення балансу між повноваженнями держави, громадськості і бізнесу в управлінні доменом, і, як наслідок, руйнування основних підвалин ефективності існування українського сегменту мережі Інтернет.
    Положеннями законопроекту збільшуються контролюючі та владні функції НКРЗ, ДІЗ та УДЦР та відповідно зменшуються права операторів/провайдерів телекомунікацій. На операторів/провайдерів покладається обов’язок з оплати двовідсоткової цільової надбавки до тарифу на телекомунікаційні послуги - фактично вводиться додатковий збір, який будуть сплачувати суб’єкти господарювання ринку телекомунікацій, а це, в свою чергу, призведе до відповідного збільшення вартості телекомунікаційної послуги для кінцевого споживача. Введення збору негативно відобразиться на ринку телекомунікацій - замість розвитку, будівництва та інвестування телекомунікаційних мереж у сільській і гірській місцевості, в результаті скоротиться обсяг наданих послуг в цілому по Україні.
    Чисельні термінологічні помилки суттєво змінюють та спотворюють поле правового регулювання у сфері телекомунікацій. Введення нових некваліфікованих понять до Закону України «Про телекомунікації» може доволі негативно вплинути на всю галузь ІКТ, кардинально змінити всю діяльність будь-якого оператора/провайдера та в результаті поставити під сумнів законність надання операторами/провайдерами певних телекомунікаційних послуг кінцевим споживачам.
    Запропонований законопроект практично не містить новел, які б сприяли розвитку ринку телекомунікацій, зате має дуже багато норм, які суперечать чинному законодавству, містять помилкові технічні та технологічні посилання, та які створюють підґрунтя для можливої корупції, посиленню монополії окремих операторів. Законопроект не створює умов для стрімкого розвитку мережі Інтернет та збільшення обсягу послуг, які можуть надаватись за допомогою Інтернет технологій, створює загрози для стабільності функціонування українського сегмента мережі Інтернет та загрозу обмеження свободи слова.
    ДОВІДКА: Інтернет Асоціація України створена в 2000 році з метою сприяння розвитку українського сегменту глобальної мережі Інтернет. ІнАУ об’єднує більш ніж 80 провідних компаній - учасників ринку Інтернет України. З більш детальною інформацією можна ознайомитись на сайті за адресою www.inau.org.ua.

    Обком
     
  2. Danilo

    Danilo Well-Known Member

    Відповідь: Інтернет-асоціація України проти державного контролю інтернету

    Уважно! За вами стежить Янукович
    Напередодні виборів Кабінет Міністрів настільки зацікавився життям пересічних і непересічних громадян, що вирішив більше дізнаватися про їхнє приватне життя в режимі онлайн. Створюючи видимість легальності такого "пізнання", 26 вересня уряд затвердив порядок одержання дозволу суду на заходи, які "тимчасово обмежують права людини", і порядок використання отриманої інформації.
    Порядок передбачає передачу інформації державним органам, чітко не вказаним у документі. За його словами, це створює ситуацію, коли будь-який державний орган може замовити інформацію про будь-яку людину й отримати її шляхом втручання в особисте життя громадянина.
    За словами виконавчого директора Української гельсинської спілки Володимира Яворського, уряд фактично дозволив правоохоронним органам (МВД та СБУ) діставати доступ до будь-якої конфіденційної інформації за формальною санкцією суду. "Якщо раніше можна було прийти до провайдера з понятими і вилучити цю інформацію, то тепер поняті не потрібні і рішення суду не потрібне: все відбувається у закритому режимі, ніхто не має права повідомляти про вилучення інформації. Це порушення стандартів права на приватне життя, встановлених Європейським судом із прав людини
    "Це методи тоталітарних спецслужб – таємно стежити за громадянами, брати у них інформацію, яка є таємною. Громадянин ніколи не знає, що про нього збирають інформацію",
     
а де твій аватар? :)