Мудрагелики від нашого садівника вбачали всі біди в маршрутках - то стоять де не треба, то їх взагалі забагато. Заборонили, повідміняли . А пробки далі. Тобто джипи як стояли біля Віденської кави під знаком "Зупинка заборонена" - так і стоять. Тобто пан мер може хоч всі маршрутки повідміняти, чи просто хоч сісти і ,перепрошую, всратись перед памятнком кобзарю а одна полоса за ним для руху як була так і лишилася. Ось такі от думки.:cool:
Боротьба з корками робить ще більші корки... Десь два тижні тому. В центрі під знаком "стоянка заборонена" і "працює евакуатор" припарковано ряд багато-бідних авто. Евакуатор стоїть збоку - не може до жодної авто під"їхати... Нарешті одна машинка випадає з тієї вервиці і евакуатор має змогу під"їхати і арештувати порушника. Може арештувати двох - і от у нього дилема - арештувати Славуту пошарпану чи новенький Туарег. Найлегше було забрати Туарега - до нього не потрібно розвертатися і під"їзд був ідеальний, але як Ви думаєте на кого падає вибір? Звісно, що на Славуту. Перекривають рух автомобілям, бо евакуатору треба було розвернутися... моститься туди-сюди, взад-вперед... корок вже ого-го який! То все в час-пік було! На світлофорі вже повпиралися машини зустрічні в одні одних так, що й пів години буде мало, щоб їм роз"їхатись... А вони щасливі, порушника піймали! Там таких з десяток стояв...
зато яка помпа для славути - весь рух перекрито, всі чекають, мєдітірують....розступися синє море - жаба пливе.
а зовсім нещодавно. сьогодні. Біля Універу на вул. Січових Стрільців з"явилася велика табличка - забороняється паркуватися, бо то є зона висадки/посадки пасажирів (ну зміст приблизно такий). Їду зранку - так красіво - пустенько - ні нечемних авто, ні висадок/посадок пасажирів. В обід їду - всьо завалено автомобілями нечемними і вуйко з надписом "парковка" збирає з них таксу!! а шо подєлаєш?
Відповідь: І шо з пробками в центрі Саме так. В цьому контексті мені зрозумілі бажання Садового переселити службовців з Ратуші (висловлював він такі наміри). Не знаю, чи пішла справа далі розмов.:confused:
Відповідь: І шо з пробками в центрі Не тільки маршрутки і парковка крутих машин будь де і як попало створює проблеми в русі. Ще одна проблема, про яку чомусь забувають, це "організація дорожнього руху", тобто подекуди повна відсутність логіки такої організації. Мається на увазі режими роботи світлофорів та дорожні знаки, що забороняють в'їзди та повороти. Складається враження, що відповідальні за це посадовці або літають по повітрю, або самі не зважають на встановлені ними самими обмеження і плюють на решту водіїв, які ці обмеження змушені виконувати. Швидше друге, чим перше. Ну чому, поки не працював світлофор на перехресті пл. Соборна - вул. Винниченка (біля Галицького ринку) корків практично не було, а зараз, коли він працює, вдень перехрестя без ненормативної лексики не проїхати? Ну чому не дозволити двосторонній проїзд по вул. Валовій, що вдвічі зменшить корок на початку вул. Личаківської. Ну чому не дозволити поворот з вул. Дорошенка на пр. Свободи наліво (поза пам'ятником Шевченку) і не примушувати водіїв, очікуючи в заторі на розвороті навколо Божої матері, згадувати якраз діаметрально протилежні до неї сили. Таких штучно створених коркоутворюючих місць в центральній частині чимало. Не кажучи про повне ігнорування необхідності об'їздів при закритті вулиць на ремонт. Ну чому було не дозволити проїзд з вул. Підвальної по Лесі Українки до Оперного театру під час тримісячної заміни рельсів на вул. Гонти? Ну чому було не підлатати і відкрити для двостороннього руху вул. Ужгородську на час ремонту початку Кривоноса, який тривав мало не пів-року? Колись у школі мене вчив хороший вчитель математики. Він часто любив ставити запитання:"Що треба зробити, щоби розв'язати задачу?" І поспішні варіанти відповідей учнів обривав короткою реплікою:"Неправильно. Потрібно ПОДУМАТИ". Напевне в тих, хто відповідає за організацію дорожнього руху в центрі Львова був інший вчитель...
Відповідь: І шо з пробками в центрі Шановні! Проблєма з корками, мабудь, з тих, що не вирішаться ніколи. Одна з причин - зростання кількості транспорту. Пригадайте, чи були такі затори років, скажімо, сім тому. Як на мене, не було. Це типова ситуація для усіх великих міст. А якщо це місто з такими колоритними, милими, але вузенькими вуличками, то нема шо казати!
Відповідь: І шо з пробками в центрі це точно! колись мій інструктор оповідав мені, що був такий час, що з учнями-стажерами виїзджали на навчання лише в години пік "на роботу і з роботи". Бо серед білого дня не було машин, щоб вчитися дистанції і водійської культури... а шо буде ще через 5 років? В деяких країнах практикують такий метод: у парні дні дозволено їздити автомобілям, у яких номер починається/закінчується на парне число і навпаки в непарні у нас би той номер не пройшов :D або б номера міняли... або забували (Семен Семенич) який сьогодні день... або ще щось вигадали б, бо не кожен собі дозволить купити дві машини :p
Відповідь: І шо з пробками в центрі І проблема вже не тільки в центрі , де вулички вузенькі, перехресть багато і тд. Великі пробки в години пік є і на Зеленій, і на Пасічній, і на Червоної калини. Вже очевидно, що це біда, над вирішенням якої треба починати працювати вже і негайно, бо ще за пару років у Львові не проїдеш ні на маршрутці, ні на трамваї, ні на власному авті. Потрібні якісь дорожні розв"язки і вже не тільки навколо центру, але й у інших районах.
Відповідь: І шо з пробками в центрі Якщо нічого влада не буде міняти, апроксимація на 5 років дає однозначний результат - параліч руху. Будемо думати, що наш Форум зможе стати одним із чинників, які привернуть увагу до проблеми.
Відповідь: І шо з пробками в центрі Розв'язки - це добре, але грошей коштує. Дай бог, щоби влада гроші знайшла і, не профукавши бездарно, як 10 млн. долларів кредиту Світлового банку на водопостачання, потратила на розв'язки і розширення та ремонт доріг. Але багато що залежить від просто бажання бачити проблему і вимагає значно менших коштів. І приклади на кожному кроці. Ось прямо в цитаті від Martini, що стала поштовхом до цього месседжу. Корок на Зеленій. Щоденний, довжелезний і дратуючий. Від початку до Водоканалтресту. В два ряди, де вздовж бордюра не запарковані авто і в тих самих два ряди з захопленням зустрічної смуги, де під бордюром "відпочивають" машини начхавших на решту водіїв автовласників. Корок, спровокований нерегульованим пішоходним переходом в кінці названої ділянки та зупинкою тролейбуса і маршруток прямо перед цим переходом. Як тільки минаєш, матюкаючись останню "раком" зупинену маршрутку, в якій водій, наплювши на всіх уважно рахує виручку, та відраховує здачу, і пропустивши на переході останню з поодиноких "бабуль-божий одуванчик", яких злиденне життя гонить у Водоканал і назад за довідками, субсидіями і т.д., виїзжаєш на площу перед банком Дністер, потрапляєш на повністю порожню вулицю, де хоть автогонки влаштовуй. Ну невже треба мати дві голови і мозок вагою 20 кілограм, щоби побачити необхідність світлофора?! І зупинку маршрутного транспорту посунути за цей перехід.
Відповідь: І шо з пробками в центрі Один мій знайомий розповідав, що наприкінці 70-х минулого сторіччя досить серйозно розглядався проект щодо будівництва у місті Лева метрополітену. Нібито навіть почали щось копати, але потім зясувалося, що грунтові води та фундаментии наших будівель не дадуть цим планам здійснитися. А між іншим це був би чудовий спосіб розвантажити наші вулиці.
Відповідь: І шо з пробками в центрі А ще вихід був би, якби наші співробітники ДАЙ не сиділи у теплих кабінетах та машинах, як от по вихідним на площі Ринок, а займалися б регулюванням руху на найбільш забитих перехрестях. Наприклад, біля Галицького базару. angalе, Ви як профі у галузі таксі як вважаєте?
Відповідь: І шо з пробками в центрі Для того щоб регульувати рух, треба ВМІТИ це робити, тобто маючи досвід регульування руху вручну, відчувати навантаження транспортного потоку і пропускати транспорт на ті напрямки, які найбільш розвантажують перехресток і не створюють додаткових заторів на виїздах з нього. Тут і "чуйка" і досвід потрібні. І щоденна практика.Скажіть, Алекс, ви часто бачили регульувальників від ДАІ на львівських перехрестках, які РЕГУЛЬУЮТЬ рух, а не перекривають його для ВІП-персон? А без досвіду - біда з ДАІшником на перехрестку. З досвіду власне перехрестя біля Галицького. Поки там не було світлофора, проїхати можна було нормально. З'являвся ДАІшник - ситуація в точносі повторювала ту, що зараз з працюючим світлофором. Корок, нерви, матюки. Та і вчорашній день це - регульувальники з жезлом там де потрібний толково продуманий світлофор і розуміння водіїв в необхідності притримування Правил. Наше ДАЙ колись мало аналітичний відділ, який отримував зарплату за те що повинен був аналізувати і думати. Якраз про режими роботи світлофорів і розташування заборонних і наказових знаків в тому числі. Судячи з бардаку на вулицях міста, або відділу вже нема, або думати вже нема чим. Прикро.
Відповідь: І шо з пробками в центрі Пробки, пробки... І не тільки в центрі. Недоведена до завершення реконструкція пл. Привокзальної плюс ялинковий базар на проїзжій частині рядом з нею - і параліч руху забезпечено. Люди, не їздіть через Привокзальну. І на вокзал не їздіть. Бо назад підете пішки. В усякому разі пару днів перед Новим Роком. Ремонтників не видно. Зато замість них купи піску посеред проїзжої частини є. ДАІшників нема, і муніцепалів, які могли би розігнати з проїзжої частини продавців ялинок, також нема. Зато півкілометрові корки з усіх напрямків на підїздах до площі - є. Поїздка в денний час з центру на вокзал і назад займає півтори години. Таксисти, які це знають, просять за проїзд четвертак. Клієнти, які цього не знають, крутять пальцем у скроні. Водії, які не знають, везуть по звичних цінах, і потім використовуючи всі діалектизми "солдатского матёрного", клянуться, що це було в останнє. Клієнти, спізнюючись на поїзди, останнью пряму долають "фрівольним півгалопом", відриваючи шлейки від сумок, і гублячи коліщатка чемоданів. Було би смішно, якби не було так сумно...
Відповідь: І шо з пробками в центрі Нова гілка про актуальні новини на львівських дорогах. Водіям на замітку. Тисніть тут http://forum.lvivport.com/showthread.php?t=12392