Формуємо загальні правила для "Мафії"

Тема у розділі 'Мафія', створена користувачем nirvanka, 1 лис 2010.

  1. nirvanka

    nirvanka просто фотограф

    Давайте нарешті сформуємо загальні правила, яких ми дотримуємось, щоб не писати їх щоразу не писати в темах ігор. А в темах ігор будуть лише списки ролей, терміни гри, особливі нюанси поточної партії (змінні правила), списки учасників тощо.

    Пропоную діяти за таким планом:

    1. Формуємо правила в цьому першому дописі. Хто що згадає чи захоче додати - пишіть в темі, я додам до загального допису. Термін: понеділок - вівторок.
    2. Формуємо список правил, які принесуть розбіжності. Термін: середа.
    3. Голосуємо по тому списку сумнівних правил (вибираємо по якому варіанту будемо грати). Голосувати можна бути тим, хто зіграв хоча б в одну партію Мафії на нашому форумі. Термін: четвер - п'ятниця.
    4. Формуємо остаточні загальні правила, враховуючи результати голосування. правила запишемо в тему "правила гри". Якщо залишаться питання, які більшістю не будуть вияснені, то вони занесуться в список "Примітка для ведучого". Там будуть описані змінні правила, які ведучий буде сам описувати в конкретній грі. Термін: субота.

    А в неділю почнемо нульовий день наступної партії.

    В деяких місцях не була впевнена, тому написала курсивом зі знаками питаннями - виправте, або поясніть, хто може.

    Якщо щось десь не так - виправляйте!

    Щоб було зручно, пишіть в стилі "Я не згідний з правилом 2.5, бо ... бла бла". Або "До правила 2.5. треба дописати: ... бла бла".

    Наперед дякую за співпрацю :preved:
     
  2. nirvanka

    nirvanka просто фотограф

    -----------------------------------------------------

    Отож, поїхали:

    1. У грі: мирні (з додатковими ролями та без) і мафи. Мирні вбивають мафів, мафи вбивають мирних. Може бути також маніяк, який грає за себе (вибір ведучого).

    2. Хід гри

    2.1. В темі "Набір до гри №xx" збирається список гравців і вибирається ведучий.
    2.2. Ведучий створює нову тему, в якій розписує все що стосується нової партії, які є ролі і все що стосується конкретної гри. Також вказує терміни днів і ночей.
    2.3. Ведучий розсилає гравцям ролі приватно.
    2.4. Гра починається з нульового дня. В цей день всі флудять і відсилають ведучому нічні дії (НД). Практично нульовий день є паралельно з першою нічкою. Голосування в нульовий день не відбувається. Після закінчення нульового дня ведучий пише в темі результати НД першої ночі.
    2.5. Після нульового дня починається перший день, протягом якого гравці спілкуються і голосують. Після закінчення дня ведучий оголошує результати голосування.
    2.6. Після дня починається ніч, потім знову день, ніч, день і т.д. , поки не переможе одна із сторін.


    3. Голосування

    3.1. Голосуємо вдень пишучи нік жертви в темі і виділяючи його червоним, або пишучи його ВЕЛИКИМИ ЛІТЕРАМИ.
    3.2. Голос можна змінювати скільки завгодно разів протягом дня. Враховується останній перед повідомленням ведучого "Голосування закінчено" чи оголошенням результатів.
    3.3. Редаговані пости з голосом проти когось зараховуватися не будуть. Щоб поміняти голос чи проголосувати вперше – потрібно написати нове повідомлення.
    3.4. Є автокіл за пропущення двох голосувань.
    3.5. Непроголосувавший має -1 проти себе.
    3.6. Якщо під час денного голосування два чи більше гравців наберуть однакову кількість голосів, то буде повішений той, хто першим набрав свої голоси. Це правило діє, якщо ведучий не додасть в гру рольовика, який буде вирішувати кого вішати, або якщо ведучий не опише якесь інше вирішення цієї ситуації (наприклад, ніхто не вішається).
    3.7. Гравець, який протягом дня не напише жодного повідомлення в темі, отримує -1 голос проти себе (допис з голосом не рахується). Якщо він не проголосує, то отримає в сумі -2 голоси.
    3.8. Гравці можуть закінчувати день швидше за своїм бажанням, виділяючи це синім кольором. День закінчиться швидше тільки тоді, коли абсолютно всі гравці будуть цього хотіти. При цьому ніч триватиме все одно по плану, якщо гравці не бажатимуть і її швидше закінчити.
    3.9. Гравці можуть продовжувати день на годину чи більше за своїм бажанням, виділяючи це синім кольором. День продовжиться тоді, коли принаймні половина гравців буде цього хотіти. При цьому тривалість ночі пересунеться на стільки, на скільки продовжиться день.


    4. Нічні дії

    4.1. НД потрібно відсилати ведучому приватно, наприклад, через приватні повідомлення на форумі або іншими способами, які ведучий напише. Якщо відсилаєте НД поза форумом, то вона може бути недійсна, якщо ведучий її не отримає. Рекомендується ведучому підтверджувати отримання НД гравцю.
    4.2. Відсилання НД ведучому не є обов'язковим. Якщо гравець не зробить НД, то його хід просто пропадає. В такому випадку рекомендується відіслати ведучому "пропускаю хід".
    4.3. Зазвичай ніч триває 1 годину після закінчення ігрового дня (окрім першої ночі, яка триває протягом нульового дня).
    4.4. У всіх рольовиків є можливість надіслати своє НД на протязі ігрового дня і змінювати її скільки завгодно разів.
    4.5. Якщо стріляючий маф не може відіслати НД з особистих причин, то НД можуть відіслати за нього інші мафи. Офіційно рахується, що НД зробив стріляючий маф.


    5. Спілкування

    5.1. В розділі Мафія можна спілкуватись на "Ти".
    5.2. Форумчанам, які не грають в поточну гру, заборонено писати в темі гри навіть крапочки.
    5.3. В темі гри всім заборонено ставити карму і писати коментар через терези. Порушник отримує автокіл і дискваліфікацію на 3 наступні гри.
    5.4. Спілкуватись мирним за межами цієї теми заборонено.
    5.5. Мертвим заборонено писати в темі гри. Можна тільки попрощатись. В прощанні не можна давати підказки. Такі повідомлення будуть видалені на розсуд ведучої, а гравець отримує покарання - дискваліфікація на 3 наступні гри!
    5.6. Спілкуватися між собою поза темою можуть лише ті, які знаходяться у союзі (мафи, комісар+сержант тощо), навіть після смерті.
    5.7. Якщо гравець виставив прінт-скрін зі своєю роллю (надісланим ПП від ведучого) – бан на розділ “Мафія”!


    6. Рольовики і їхні НД

    6.1.1. Мафія. Варіант з босом. Є маф-бос і решта мафів з рангами (маф-1, маф-2 і т.д.). Вночі стріляє лише бос. Якщо боса вб'ють, то босівство переходить до наступного по рангу мафа.
    6.1.2. Мафія. Варіант з чергуванням. Нема боса. Є маф-1, маф-2 і т.д. Стріляють щоночі по черзі. Якщо вдень вішають чергуючого боса, то хід переходить до наступного мафа по рангу, або постріл не відбувається в наступну ніч (вибір ведучого).

    6.2.1. Комісар простий. Один раз за ніч може перевірити будь-якого гравця і дізнатись його статус: "мирний", "мафія".
    6.2.2. Комісар стріляючий. Може вибрати свою НД - "перевірити" (один раз за ніч може перевірити будь-якого гравця і дізнатись його статус) або "стріляти". Може ходити до одного і того ж гравця двічі підряд.

    6.3.1. Лікар. Один раз за ніч може лікувати будь-якого гравця. Може лікувати себе. Двічі підряд одного і того самого гравця лікувати не може.
    6.3.2. Якщо лікує антикілера, то він виживає. Якщо лікує мафа, який попаде в антикілера, то маф виживає.
    6.3.3. Лікар рятує гравця від смерті навіть тоді, коли в гравця стріляє кілька рольовиків одночасно.
    6.3.4. Якщо лікар буде застрілений, то його НД враховується.

    6.4.1. Дівчинка. Кожної ночі обирає будь-якого гравця, з яким проводить час і блокує його.
    6.4.2. Не може ходити двічі до одного і того ж гравця, якщо є бос мафії. Може ходити двічі до одного і того ж гравця, якщо є чергування мафів.
    6.4.3. Якщо дівчинка йде до боса мафії, а він до неї, то постріл мафа не відбувається.

    6.5.1. Антикілер. Якщо маф, маніяк чи стріляючий комісар в нього вистрілить вночі, то гине разом з ним.
    6.5.2. Якщо до антикілера прийдуть 2 чи більше стріляючих, то вони всі загинуть.

    6.6.1. Броньований. Виживає при першому нічному пострілі. При другому помирає.
    6.6.2. Якщо до броньованого прийдуть 2 чи більше стріляючих, то він загине.

    6.7.1. Маніяк. Грає сам за себе. Може вночі стріляти. При перевірці комісаром відкривається, як мирний гравець.
    6.7.2. Маніяк може а) просто вбити, б) вбити криваво - жертва маніяка (навіть полікована) вмирає, а сам маніяк може спалитися 50/50 (ведучий кидає монетку).

    6.8. Можуть бути інші ролі на вибір ведучого, які мусять бути описані детально перед грою.

    6.9. Якщо рольовики стріляються навзаєм, то гинуть обоє.


    7. Результат гри

    7.1. Місто виграє, коли не залишиться жодного живого мафа і маніяка.
    7.2. Мафи виграють, коли не залишиться жодного мирного і маніяка, або коли у мирних не залишається жодного шансу на виграш.
    7.3. Маніяк виграє, коли залишається сам, або наодинці з мирним (не ветераном).
    7.4. Якщо залишиться 1 маф і 1 мирний, то виграють мафи, якщо той мирний не є ветераном


    8. Ведучий

    8.1. Ведучий завжди правий! Якщо гравець вважає, що дії ведучої помилкові, він має вияснити це в приваті.
    8.2. В процесі гри правила можуть бути доповнені ведучим. Інформація про доповнення правил повинна додаватись в перший допис теми і в поточні дописи гри.
    8.3. Якщо ведучий додасть правило, яке буде суперечити загальним правилам, то воно буде мати вищий пріоритет і саме його треба буде дотримуватись.
    8.4. В сумнівних моментах, які не описані ніде в правилах, вирішує ведучий.
    8.5. Ведучий не може кільнути гравця по його бажанню.


    9. Ігровий словник

    Автокіл - вибування з гри.
    Імунітет - гравці, які мають імунітет, захищені від будь-якого роду вбивства лише у першу ніч, але не захищені від перевірки, блокування і т.п. Зазвичай імунітети дають тим, хто був ведучим, або був вбитий першим в минулій грі.


    10. Примітка для ведучого

    10.1. Ведучий має написати в першому дописі гри:

    10.1.1. Терміни тривання нульового дня, наступних днів і ночей.
    10.1.2. Контакти до ведучого, по яким з ним можна спілкуватись і відсилати НД.
    10.1.3. Список гравців.
    10.1.4. Надати імунітети в разі потреби.
    10.1.5. Список ролей.
    10.1.6. Описати детально нестандартні ролі, або якісь нові чи додаткові нюанси щодо ролей, які неописані в загальних правилах.
    10.1.7. Написати: "Якщо в цих правилах неописано якийсь момент, то дотримуємось загальних правил. Поточні правила мають вищий пріоритет". І дати лінк на загальні правила.

    10.2. Ведучий має уточнити в першому дописі гри змінні правила:

    10.2.1. Статус гравців із додатковими ролями після смерті розкривається чи ні.
    10.2.2. Є бос мафії чи чергування мафів.
    10.2.3. Якщо є чергування мафів і вдень вішають чергуючого мафа, то право пострілу переходить до наступного мафа чи постріл не відбувається.
    10.2.4. Чи ком стріляючий чи ні.
     
    Останнє редагування: 14 лис 2010
  3. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    А я би казав все таки голосування списком зробити. Так зручніше і ведучому і гравцям
     
  4. Masini

    Masini Well-Known Member

    Я постоянно сижу с телефона, мне ваще неудобно
     
  5. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    з телефону можна попросити ведучого чи гравців оформити свій голос
     
  6. ovod

    ovod Well-Known Member

    мартіні, деколи на протязі 10 хм робиться повна зміна голосів і деколи треба швидко проголосувати, так що весь час це робити все-одно не получиться,
    хоча час від часу можна.
     
  7. Masini

    Masini Well-Known Member

    Так может мне проще просто проголосовать, а не проделывать тысячу манипуляций с телефоном в виде прошений ведущего/игроков, не?
     
  8. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    тобі простіше прочитати 10 сторінок теми щоб роздуплитися хто як голосував?
     
  9. victorys

    victorys позитивчик :)

    ну давайте хоч час від часу :) Той кому не важко і той хто біля компютера, а не з телефону може зробити копію списку і вставити туди не тільки свій голос але і голоси інших учасників, які з якихось причин не могли проголосувати інакше :) І все!
    Будьмо взаємоввічливі :)))
     
  10. nirvanka

    nirvanka просто фотограф

    Я оновлювала хід голосування в першому дописі теми. То незручно?
     
  11. Sashka-ua

    Sashka-ua Спостерігач

    То класно. якби ще частіше трохи... Але ж ведучий теж не може там постійно висіти.

    ---------- Додано в 18:10 ---------- Попередній допис був написаний в 18:08 ----------

    Пропоную при пострілі в дівчинку (якщо дівчинка йде на стріляючого) щоб вона помирала. Це нормально. Уявіть в реальності: БД йде на ніч до мафіозі. Ясне діло, що він зайнятий з нею всю ніч і ні в кого не стріляє, але ж в неї він стрельнути то може.
     
  12. ovod

    ovod Well-Known Member

    яка стрільба після такої ночі... хіба якщо не сподобалося :)
     
  13. nirvanka

    nirvanka просто фотограф

    Можемо винести це питання на голосування.
    Але аргумент "уявіть в реальності" вважаю недоречним. Бо! Якщо в реальності бос стріляє в когось іншого, а дівчинка йде до нього, то чого він її не застрелить? :)))
    Короче, логіка моя така: Якщо дівчинка йде до боса, а він стріляє в когось іншого, то вона його блокує і пострілу нема, так? Це так, якби лікар полікував жертву, в яку стріляє бос. Тоді чому дівчинка має гинути, якщо бос стріляє в неї, якщо лікар не гине, коли бос на нього ходить? Чим вона гірша лікаря? ;)
     
  14. Персі

    Персі La mafia è immortale!

    Я категорично проти! :))) Це дурня. Дівчинка блокує гравця, до якого йде. І все. Не тре тут нічого ускладнювати.

    Чур, на наступну гру я знову дівчинка! :)))
     
  15. victorys

    victorys позитивчик :)

    а що буде якщо обидва гравці стріляють у себе (ну на приклад маньяк в мафа а маф в маньяка)? обоє гинуть? (вибачте, якщо це вже десь обговорювалось, а я знов питаю)

    ---------- Додано в 18:48 ---------- Попередній допис був написаний в 18:45 ----------

    а і ще одне питання, якщо 2 гравці стріляють в антикіла? гинуть двоє, чи гине той, хто швидше відправив НД (тобто швідше попав в антикіла). Бо логічно буде, щоб загинув той хто перший вистрілив, адже той другий фактично стріляв вже в труп :)))
     
  16. Masini

    Masini Well-Known Member

    Теоретически есть порядок ходов. Первыми ходят девочка и доктор, потом - стреляющие роли.
     
  17. nirvanka

    nirvanka просто фотограф

    Обоє гинуть. Допишу в правила.
    Власне я ці питання залишила без відпповіді (пункти 6.5.2 і 6.6.2).
    Враховувати першість пострілу по часі відправлення НД - неправильно.
     
  18. Masini

    Masini Well-Known Member

    6.5.2. Що буде, якщо двоє стріляючих походять до антикілера ???

    Три трупа

    6.6.2. Що буде, якщо двоє стріляючих походять до броньованого ???

    Броник умирает

    7.3. Маніяк виграє, коли ???

    Когда останется в живых один либо наедине с мирным (не ветераном)

    7.4. Якщо залишиться 1 маф і 1 мирний, то.. ???

    Выигрывают мафы (если оставшийся мирный не является ветераном)

    8.5. Ведучий може автокільнути гравця по його бажанню ???

    В принципе, если человек играть не хочет, то он и не будет. Это конечно ослабляет одну из сторон, но кто сказал, что будет легко? ИМХО, может

    ---------- Додано в 22:48 ---------- Попередній допис був написаний в 22:34 ----------

    7.1. Місто виграє, коли не залишиться жодного живого мафа.
    7.2. Мафи виграють, коли не залишиться жодного мирного, або коли у мирних не залишається жодного шансу на виграш.


    Допиши в обоих случаях, что для победы необходимо убить и маньяка
     
  19. hisp

    hisp Well-Known Member

    А если 2 на 2 (без ветерана, стреляющего кома и т.п.)?
    Учитывать порядок голосов - глупо.
    имхо тоже должна побеждать мафия.


    я против.
    может уйти из игры, не голосовать и через некий срок выбыть.
    При это для босса мафии предлагаю сделать возможность "выпить йаду" - во избежании безвыходных ситуаций с девочкой.
    Но действовать она должна не сразу, через дня два, например.
    Или же такой выход. я за.

    ---------- Додано в 12:13 ---------- Попередній допис був написаний в 12:09 ----------

    А главное - установить, что простых мирных должно быть не меньше половины игроков.
     
  20. Masini

    Masini Well-Known Member

    Я против категорически. Это не нормально.

    Не може. Он занят и даже мыслей об убийстве у него не возникает. Любовь - тонкая наука, а девочки у нас - профессиональные ;)

    ---------- Додано в 13:26 ---------- Попередній допис був написаний в 13:23 ----------

    Так а толку? Нафиг йад, если он действует через два дня? Босу проще два дня не голосовать, как это сделал Сашка. А вообще не надо придумывать велосипед.
     
а де твій аватар? :)