ОТРИМАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ЦИФРОВОГО ПІДПИСУ КЛІЄНТОМ http://www.ukrcc.com/ua/price/ ПОРЯДОК: 1. Укласти Договір про надання послуг електронному цифровому підпису. Існує два способи підписання договору про надання послуг ЕЦП: - Паперовий Підписується з боку Клієнта в двох екземплярах і разом з комплектом документів подається центр адміністратору реєстрації для подальшої відправки в «УСЦ». - Безпаперовий (в електронному вигляді) Клієнт знайомиться з Електронним договором, підписаним ЕЦП ТОВ "УСЦ", на сайті http://www.ukrcc.com/ua/contract-usc/ або в програмному забезпеченні "БЕСТ ЗВІТ ПЛЮС". Після чого заповнює і підписує зі свого боку в одному екземплярі Картку приєднання до договору про надання послуг електронного цифрового підпису і лише її (без підписання самого договору) подає з комплектом документів до центру адміністратору реєстрації. 2. Сплатити рахунок за надання послуг ЕЦП згідно прайсу. 3. Сформувати за допомогою ПЗ "БЕСТ ЗВІТ ПЛЮС" заявку на отримання відкритого ключа: згенерувати особистий ключ та картку реєстрації електронної заявки на посилений сертифікат підписувача ЕЦП. 4. Подати адміністратору реєстрації «УСЦ» або ВПР (відокремлений пункт реєстрації): - картку реєстрації електронної заявки на посилений сертифікат підписувача ЕЦП на електронному носієві та в паперовому вигляді (перевірену, засвідчену заявником (підписом та печаткою, якщо у заявника вона є)); - комплект документів.