Економія пального

Тема у розділі 'Про авто', створена користувачем energik, 18 бер 2013.

  1. energik

    energik Member

    о себе
    у меня опель рекорд 1981года 2литра бензин
    пробовал и электролиз воды типа ячейка Стенли Меера и магнитные активаторы и чудо таблетки но экономии не нашел:sad:
    вот у меня вопрос может кто то что то знает на практике:)
    буду рад всем советам
     
  2. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    крім цього вам про себе нема що розповісти? :)
    їздити тільки згори, і тільи за вітром. Для більшої економії можна встановити на дах вітрило. Ще економічності дуже посрияє зменшення ваги, тому капот, багажник, крила і двері краще зробити з картону, а колеса встановити від велосипеда орльонок. Також від велосипеда можна встановити педалі, що теж допоможе суттєво зекономити бензин.
     
    • Подобається Подобається x 2
  3. Un.Known

    Un.Known споглядач з лінійкою ) Команда форуму

     
  4. energik

    energik Member

    что хотите услышать?
    меня интересует вопрос экономии
    а поприкалываться пофлудить и пофлеймить можна и не в этой теме
    надеюсь что кто то подскажет что то реальное
    моё последнее достижение это увлажнитель воздуха переделал и подавал в двс но зима неудобно и увлажнитель долго не ходит под него надо дистилят воду а это траблы со временем(((
     
  5. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    Ну а скільки зараз п"є на сотню?
     
  6. VasMT

    VasMT Дуже важлива персона

    Ну напоминать об накачаных колесах, чистом воздушном фильтре и исправной тормозной системе я думаю не стоить.
    Проверьте самотек во второй камере карбюратора.
    Вторая камера нужна для приемистости. Если Вы ездите не агрессивно, то она нафиг не нужна. Заткните спичкой канал и посмотрите на результат.
     
  7. energik

    energik Member

    люблю быструю езду к сожалению(((
    буду искать
    кушает 11л на сотку
     
  8. VasMT

    VasMT Дуже важлива персона

    Быстрая езда и езда агрессивная - две большие разницы. Езда по трассе со скоростью 130 км/час и разбег с пробуксовкой - не одно и то же. Вторая камера как раз и нужна для "пробуксовки".
     
  9. Hyligan

    Hyligan Іронічний

    В моєму пасаті є "фігнюшка" яка рахує розхід на 100 км і на 1000. Дуже хороша штука для економії...

    Основне збільшення розходу бензину від ям на дорогах...При чому навіть одна яма на відносно хорошій ділянці дороги може коштувати зайву літру на сотню, при "щоденному використанні", а так як вона не одна то палиться замість 8л.-10-11 або більше...
     
    • Подобається Подобається x 2
  10. KARABIN

    KARABIN ukropenFuhrer

    energik, а коли останній раз до мотора заглядали? Та й вік в машини вже поважний.
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    11 в змішаному циклі? Тоді це нормальна витрата для 2-літрового двигуна віком понад 30 років.

    А яка витрата в місті і яка на трасі?
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. Locke

    Locke невиправний реаліст

    Я і колись на Пассаті і тепер на Шкоді-Октавії проводив з такою штукою дослідження і виявив, що найоптимальнішою з точки зору економії палива на цих машинах є їзда зі швидкістю 90 - 100 км/год. Тан наприклад Пассат (1,8 л. повний інжектор) з трьома дорослими людьми в салоні при такій швидкості на трасі споживав 6,2 - 6,4 літра на 100 км. в залежності від стану дороги. Трохи менше споживає Шкода, і то при включеному кондиціонері. А в Польщі, наприклад, на дійсно хорошій дорозі при такому самому навантаженні Пассат споживав 5,2 літра (рекорд). А вже при швидкості 130-140 км/год. споживав 8,7 літра. При 60 км/год. - приблизно 7 - 7,5 літра.
    Велику роль грає стиль їзди. При агресивному стилі водіння з різкими розгонами і гальмуваннями машина споживає на літр-півтора більше, ніж при спокійному.

    Оце чи на найсуттєвіше питання!
     
  13. energik

    energik Member

    рад что написали
    мотор делал 2года назад
    увлажнитель воздуха кидал он за час расщепляет 380грам воды но вода нужна дистилят и зима(((
    экономию дало почти 2л
    люблю таки агрессивную езду
    а карбюратор уже и так накрутил как можна вот и 11л и есть в смешаном режиме и таки это неплохо но хочется лучшего!
     
  14. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    На трасі скільки при крейсерській швидкості?
     
  15. energik

    energik Member

    9.5 литров я подрезал головку на 3миллиметра и стало меньше жрать и чуток помощней стала
    но ожидал лучшего
     
  16. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    якщо крейсерська 90-110 то 9 літрів таки дійсно забагато. До 8 було б нормально. Але якщо ви літаєте 140-150 і більше, то 9 теж нормально
     
  17. energik

    energik Member

    так и летаю
    но хочу всё таки экономии
    я не привык к нормальному
    буду турбину наверное ставить или для начала думаю поставить самопальный ионизатор в карбюратор
     
  18. KARABIN

    KARABIN ukropenFuhrer

    Турбіну? Заодно і бак біільшого об'єму поставте. :)
     
  19. Hyligan

    Hyligan Іронічний

    Справа не так в "літанні" як в випендрьожі...Розігнався до 100 різко загальмував до 20, знову розігнався...ітп
    А от пустих з гори накатом, і зразу ж спостерігаєш реальну економію...Перед населеним пунктом те саме, пускаєш накатом за 500м при швидкості 130 і прокочуєшся село з швидкістю біля 80....

    Але то там де яв нема а якщо їдеш 20 і ше приторможуєш шоб машину не розбити то яка нах економія....

    Цікаво було б якби хто порахував скільки нафти в Україні перепалюють в холосту, так на вскид процентів 20 точно....о_О
     
    • Подобається Подобається x 1
  20. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    тоді витрата пального у вас цілком нормальна, кращого результату ви не доб"єтеся, хіба грошей витратите на всяких колхоз і зробите гірше. Придбайте сучасніше авто з меншим двигуном, тоді витрати на пальне реально зменшаться
     
    • Подобається Подобається x 2
а де твій аватар? :)