доступ до житла

Тема у розділі 'Ти маєш право...', створена користувачем ulka, 2 кві 2010.

  1. ulka

    ulka New Member

    Доброго дня і з наступаючими святами!
    маю таку невелику проблему. в нас у під'їзді вирішили поставити двері з домофоном. так виходить, що наша квартира (і не тільки ми одні) була проти: живемо на околиці, ніхто чужий не ходить, стоять нормальні працюючі двері на код, та й, що таки вагоме, просто нема 300 грн віддати перед самою Паскою... проте, двері таки поставили, дали нам 1! ключ на всіх прописаних-проживаючих і все. чи це законно? що мені чинити далі? це ж просто шантаж і вимагання грошей, бо з одним ключем довго не витримаємо і рано чи пізно доведеться платити їм за цю таку ненав'язливу послугу.
    в нас кооператив, проте голова поступився, після невеликого опору, підприємцям :mocking: і це при тому, що коли ми хотіли в нашу квартиру протягнути інтернет, він вимагав загальних зборів і з'їв купу нервів, а той кабель НІКОМУ не створював ніяких незручностей. буду дуже вдячна за відповідь.
     
  2. VasMT

    VasMT Дуже важлива персона

    Всё, что один человек сделал, другой завсегда разобрать сможет (с) ;)
     
    • Подобається Подобається x 2
  3. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    ну й 300 грн. з кожного - нє хіла....
     
  4. VasMT

    VasMT Дуже важлива персона

    А потім ще абонплата щомісяця, на скільки я знаю... І заміна крючів дєньог коштує не мало... Загалом сумнівні вигоди за доволі кругленьку суму...Тому під покровом української ночі кувадлом по тотому домофону... Най мінєют. І так через два на третій... Коли вартість заміни буде більше абонплати вони або перестануть його ремонтувати, або збільшать абонплату :)))
     
  5. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Нє, вони двері просто замкнуть назавжди і робіт шо хочете.
     
    • Подобається Подобається x 3
  6. VasMT

    VasMT Дуже важлива персона

    Але якщо серйозно, то десь в якійсь телепередачі була розмова за таку ж проблему однієї жінки. Деталей не пам"ятаю, але щось на кшалт звернення до суду за вимагання оплати послуг що не замовлялись і обмеження свободи пересування, чи недоторканості житла... Щось типу того. Як результат та жінка отримала ключ безкоштовно і користувалась тими дверима нарівні з заплатившими :))) Їм вигідніше роздати з десяток халявних ключів, аніж втратити щомісячні надходження... Чистої води лохотрон кришуємий владою...
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. Це все залежить від кількості квартир. У нас 125 квартир, і ми платили близько 60 гривень в тому році. Ключів дали, по-моєму, 3.
     
  8. ograda

    ograda Well-Known Member

    Якщо у вас кооператив,то має значення яким чином в статуті прописано прийняття таких рішеннь: на зборах кооперативу (повинен бути протокол), одноосібно головою, тощо.
    Як на мене, то якщо у вас вже стояв кодовий замок, то привикнете до домофону швидко і побачите його переваги. Все впирається в тих 300 гривень.
    Пнри встановленні замків, домофонів на дверях підїзду зазвичай страждають мешканці 1-го поверху і з часом на дверях з’являються плакатики "Дверима не грюкати !!!"
    Якщо сусіди -за, а домофон всерівно не подобається, я б вибрав домофон, бо сусід то найближчий родич.
     
  9. sani

    sani Well-Known Member

    я вважаю ті "грамофони" - як мертвому припарка. В нас теж були двері на кодовий замок - було дешевео і сердито ніхто не шастав. Потім комусь в голову прийшла геніальна ідея поставити той "грамофон" від того, що його поставили нічого не змінилось, точно так само як було! Тільки люди обідніли на якусь суму грошей + щей абонплату платять! Мало того, коли нема світла нічого не працює. Двері важкі, дітям дуже тяжко їх відкривати.

    Домофон вигідно тільки в тому випадку якщо ти мешкаєш у приватному будинку, тоді від нього дійсно буде користь, а тут жодної!
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. Locke

    Locke невиправний реаліст

    Справа в тому, що з мешканця будинку, який агітує інших і збирає гроші майже всі фірми грошей не беруть. Мало того, ще й пропонують премію в 200-300 грн.
    Тим, хто не заплатив - вони один ключ дають безкоштовно, а решту можна докупити по 15 грн за штуку.
    А самий цікавий момент в тому, що за ті 300 грн, які беруть з мешканців, будинку переходять у власність двері з пультом і замком і персональні домофони. А саме основне - електронний блок, що керує тим всім, залишається у власності фірми. Так написано у договорі, але люди у нас на жаль не люблять уважно читати юридичні документи. Весь прикол в тому, що у разі неоплати мешканцями щомісячної так званої плати за обслуговування, фірма забирає той блок керування і ви залишаєтеся "при відкритих дверях". А з часом, через декілька місяців, абонплата має тенденцію до зростання (мовляв інфляція). Так що, братці, потрапили ви у кабалу, як і ми свого часу.
     
    • Подобається Подобається x 3
  11. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    125*300=37500 грн. +7500 за обслуговування.

    Нє хіла....

    60 грн. в рік, чи на місяць?
     
    • Подобається Подобається x 2
  12. ulka

    ulka New Member

    та-а-а-ак, виходить, що нічого зробити не можна, тіко тішитися тими дверима (між іншим, ключ у нас чомусь коштує 20 грн :) ). просто в мене була проста вимога: в квартирі проживає 3 осіб, отже мають дати всім трьом ключі, а не один на всіх, а собі хоч золоті ставлять :) обурює ненав'язливість послуги. це примітивний, неприкритий рекет, як на мене.
     
  13. sani

    sani Well-Known Member

    Ще десь читав що через ці пристрої і трубки що дома можна прослуховувати квартиру.

    Та трубка просто висить і відключити її неможна, нема навіть такої кнопочки, тільки можна виключити дзвінок, щоб не дзвонив.
     
  14. ulka

    ulka New Member

    приємно знати, що тебе можуть чути не тільки ближні сусіди :)
     
  15. Darcy

    Darcy Active Member

     
  16. Платили одноразово за встановлення: 60*125=7500.
     
  17. sani

    sani Well-Known Member

    десь на одному форумі радіолюбителів читав про таке, наскільки пам"ятаю їм то не складно.

    Ще є спеціальні коди відкривання дверейі тп, їх би знайти...
     
  18. Picasso

    Picasso Німий фільозоф :)

    Приходили і до нас зі схожою пропозицією. Чи не хочете ви... і т.д. Коштує 220 грн + абонплата. Я задумався.
    Двері в нас не на кодовому замку а на ключ. Пару раз виходив вночі бо хтось забув ключ і дубасив в двері ногами. Перший раз була одна пані (якщо можна її назвати так). Порадив хамовитим тоном їй наступного разу стукати головою. Через місяць знов вночі натягнув швиденько штани і футболку, вискочив і таки зарядив хлопакові по кумполу. На наступний день пішов по під'їзду шукати кому я зарядив, сусіди підказали в котрі двері дзвонити. Дзвоню, ого здивування, відкриває та пані з першого випадку. Відразу просить щоб я не чіпав малого (в мене репутація боротьби з придурками, від якої сусіди -пенсіонери вояки балдіють, типу я їм допомагаю наводити порядок силовим методом, тому що інакше не доходить). Пообіцяв що не буду.
    От тому і задумався чи не простіше домофон і я би зі своєї квартири продовжив би дроти для камери щоб вилапувати перший період шалунів. Через три тижні приходить інший хлопака. Питає чи вже ходили. Кажу, ходили. Каже що то погані ходили, а от вони (ті що тепер) хороші, і поставлять трохи дешевше. Пропали, вже два тижні ніхто нічого не питає :))

    Потрібно подивитись що за обладнання поставили і знайти в неті "майстер-код". До речі вони (коди) часто виложені на сайті виробників ;)
     
  19. BORODA

    BORODA Member

    Якщо маєте свідоцтво на право власності квартири-НІ. Оскільки Ви є співласником всіх нежитлових приміщень загального користування будинку, а також майна, яке в них знаходиться згідно ст. 382, п.2 Цивільного Кодексу України. Старі вхідні двері під'їзду є теж Вашим майном. Щоб їх демонтувати і встановити нове майно потрібна згода кожного співласника цього будинку(ст. 369 Цивільного Кодексу України). ЯкЩо це кооператив, то витребуйте у голови кооперативу копію статуту. Ви там багато чого дізнаєтесь про свої права. На основі ЦКУ вже можна подати до суду і вимагати компенсацію за зруйноване Ваше майно і розівати Угоду мешканців з підприємством і ще виставити фірму на круглу суму за моральну шкоду. Але цього краще не робити. щоб не нажити собі ворогів сусідів. Краще оскаржувати дії домофонної фірми у прокуратурі, наприклад у такому плані"Просимо поновити наші права на свободу пересування, встановлені Конституцією України (ст.33 ) та законом України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» (ст.3).... і вимагати у своїй скарзі надати загальний чи індивідуальний код відкривання замка вхідних дверей під’їзду.
    У мене теж ця заморочка. Взагалі, я не проти домофону. І вітаю тих мешканців, що його собі встановили. Людина має право на безпечне життя. Але я проти нахабних методів встановлення. Я хотів підписати угоду індивідуально, а не на цілий колгосп. Бо при потребі можеш і не знайти цієї угоди. людина, яка підписала угоду на весь підїзд може переїхати. Через рік другий вона вже може і не памятатиме, де ця угода. Та мало що може трапитись. Але фірма не практикує індивідуальних Угод . Типовий проект Угоди на весь підїзд, що був мені запропонований свідчив,що підприєство приховує від споживача інформацію "п.2.5 Ціна за даною угодою є договірна і не регулюється ніякими проектно-кошторисними документами". Адресу сайту фірми не вказано в Угоді, хоча коли вивчав львівський ринок домофонних підприємств (він досить насичений) вони виставляють свої угоди на сайтах пропонують свою продукцію, рекламуються і мають досить цікаві пропозиції. А чому ж не рекламується фірма «Д.І.О.».все ж з тої причини – приховує інформацію. Сайтик їх я все таки знайшов. А там весь прайс на їхню продукцію. А в ньому чітко вказано, що виробник дає рік гарантії на продукцію. То виходить, що перший рік мешканці мають право на безкоштовне обслуговування домофонного обладнання, оскільки ДІО є представником виробника МЕТАКОМ в Україні. Але тут ДІО в угоду включає ноу-хау. Цитую: «Змонтоване домофонне устаткування є власністю виконавця і передається Замовнику в користування. Замовник має право на користуванням даним устаткуванням тільки у разі підписання договору на технічне обслуговування….». Тобто майно не Ваше. Цей пункт порушує права споживача (З А К О Н У К Р А Ї Н И «Про захист прав споживачів» ст..19 п.3,2). Скільки все ж таки заробить ДІО за перший рік безплатного обслуговування? У нас девятиповерхівка 9Х4=36 квартир.Замовили послугу 30. 30х70грн.=2100 гривень на рік. А скільки таких під’їздів у Львові? Україні? Найдорожчий елемент у їх продукції це двері. Все інше в рази дешевше. Але фірма надає в користування тільки електричне і електронне обладнання, яке закриває і відкриває двері. При розриві Угоди ДІО вилучає його. Отже, мешканці залишаються з металевими дверима у яких отвір від домофонної панелі, кабелем до квартир і домофонною трубкою у квартирі. Для мене було б вигідніше купити ці дві послуги окремо і незалежно.Або взагалі не купувати обслуговування, бо електричне і електронне обладнання працює безвідмовно кілька років за відгуками на форумах, а за гроші які платяться за обслуговування за кілька років можна поставити нові двері з домофоном.
    Але і це ще не всі ноу-хау ДІО. Фірма бере на себе в односторонньому порядку змінювати щомісячну оплату за технічного обслуговування, навіть нічим не мотивуючи зміну.
    Я відмовися підписувати Угоду і вже теж місяць без ключа. Проте написав скарги у правоохоронні установи . Один пан в обласній владі дуже емоційно слюною на мене бризкав і доказув, що ті хто встановив домофон праві, бо їх більше. На моє запитання, чи можете це підтвердити опираючись на норми законодавства. Відповіді не послідувало. Але скарги не прийняв і мотиву відмови теж не назвав. Наступного тижня записався до його начальника на прийом. Зрозуміло, один в полі не воїн.
    НЕЗАДОВОЛЕНИХ ДІЯМИ ДОМОФОННИХ ПІДПРИЄМСТВ ПРОПОНУЮ ОРГАНІЗУВАТИ ПРОТИ НИХ ЗАКОННУ АКЦІЮ ПРОТИДІЇ. ЯКУ САМЕ ПОВІДОМЛЮ ПІЗНІШЕ.
    Якщо комусь цікаво,пишіть.
     
    • Подобається Подобається x 1
  20. Provincial

    Provincial Well-Known Member

    Вибачте,пане BORODA-але Ви неправі.
    Правий якраз емоційний пан з обласної ради.
    Та сама 369 стаття вказує,що
    що саме і зробив кооператив,делегувавши права управління голові.Все в рамках закону з цього боку.Бо при такомі підході,як Ви описали,можна вимагати компенсації за заміну дірявого шматка труби каналізації на нову- бо ж ви є співвласником старого шматка труби!
    В чому Ви праві-то це в тому,що при встановленні домофонів всі мешканці (незалежно від того,чи згідні з послугою-чи ні) мають бути забезпечені вільним доступом до житла (що Вам і забезпечили,видавши ключ)
    А незручності...Що ж,колгосп є колгосп.Якщо Ваш кооператив (в лиці голови правління) прийняв таке рішення,а управління та розпоряджання колективним майном здійснюється колективно-Вам як члену кооперативу залишається виконати.Хоча Ви маєте право винести це питання на розгляд загальних зборів,які є найвищим органом управління вашого кооперативу.
    Хоча якщо угода і оплата іде окремо з колективом власників а не кооперативом-там ще є шанс опротестувати.Але якщо оплату домофонів включать в тариф на утримання будинку-нікуди,вибачте ,Ви не дінетесь! Будете платити!Як не добром-то по суду!То виграшна (для кооперативу) справа-Вам скаже будь-який чесний юрист!
    Що поробиш-такі в нас закони((
     
а де твій аватар? :)