Як на вашу думку можна змінити стан доріг.Бо ці дороги мені надоїли ,скільки я поміняв дисків,а скільки ремонтував підвіску-це жах! Дороги напевне ніхто далі не буде ремонтувати ,але чому?В Києві дороги супер ,чим ми гірші,чому у Львові не може бути прекрасних доріг?????? Цу дурдом.Такими темпами в нас залишаться одні ями. Тому проблема Львівщини - дороги(ПОГАНІ)! P.S.Мені цікава ваша думка:confused:
Відповідь: Дороги Львова Рецепт простий. Змінити стан доріг можна , якщо робити їх по-людськи і при цьому менше красти.
Відповідь: Дороги Львова В принципі ідея не погана, але з українським менталітетом- не вкрасти не можливо. Наприклад- автобан Одеса - Київ. Сама ідея непогана, але вкрали гроші і завершили виробництво. Також, давши тендер солідним фірмам- дороги будуть відповідної якості.
Відповідь: Дороги Львова Починається з малого: наприклад, ширина дороги - 16 метрів +/- 5 см. Звичайно, її роблять "в мінусовому допуску". Тепер помножте 5 см на довжину дороги ... Скільки, скільки там асфальту можна "заощадити" ? Потім - економія на товщині. Потім - на супутних матеріалах, на кількості технологічних етапів... Калькулятор ще не нагрівся ?
Відповідь: Дороги Львова Борис, теперь представьне, сколько на 5-6 полосной в обе стороны МКАДЕ своровали. Хотя и длина всего чуть более 100 км, а в Сибири, а на Урале. Эх, в дорожники надо было.....
Відповідь: Дороги Львова Колишній наш мер був саме дорожником. А його син - чи то співвласник, чи то директор заводу по виробництву тротуарної плитки.
Відповідь: Дороги Львова Не В Е Р Ю!!!:cool: Плохие дороги только в одной общеизвестной северной стране, где одни дураки живут! А вот что бы во ЛЬВОВЕ - не верю!!!!:cool:
Відповідь: Дороги Львова А Ви їздили по наших дорогах? Головна вулиця Львова (Городоцька) в такому стані ,що страшно їхати! Нарешті зробили ремонт довжиною 100 метрів. Наразі і то добре!Тому дороги в нас страшенні(якщо не вірите мені,то спитайте других). В принципі є позитивні новини про дороги. Македонці будують трасу Київ-Чоп , яка проходитеме через Львівську область. Частково ця дорога побудована,частково- ні. Проїхатись по відрізках які є побудовані - сама радість. Дорога гладенька і без ям! Пишіть
Відповідь: Дороги Львова Ех, шкода я тою дорогою не їжджу. Мені б Личаківську, Лисенка, Опришківську і Замарстинівську Ну і непогано було б напрямок в Карпати через Бібрку прокласти, туди час від часу їду Страшнюча вулиця Антоновича. Там довгий прямий відрізок, усіяний каналізаційними люками , які втоплені в асфальт на 5-10 см. Їдеш через той слалом , виляєш туди-сюди, бо як колесо попадає ту в яму, серце крається за підвіску. Особливо небезпечно перед світлофорами, коли в яму можна влетіти під час гальмування... На тротуарі збоку стоїть хрест із вінком. Не виключено, що для когось одна з тих ям стала останньою в житті...
Відповідь: Дороги Львова А ну знаєте, за що так Стрий обділили? раніше траса була побудована від Чопа до Стрия. В Стрию ще гірше ніж у Львові в дворах! А тепер продовжують трасу.. але Стрию непощастило чи що? Залишили його без суперової дороги... Чи може ще дороблять колись? Чи це для того, щоб європейці не думали, що в нас дороги файні і поступово звикали до екстріму? :D :D :D
Відповідь: Дороги Львова Можливо через Стрий довше будувати трасу , можливо є коротша дорога. Є такий варіант , що через місто траса проходити не може (через техніку безпеки). Можливо це добре буде менше шуму.
Відповідь: Дороги Львова І правильно робите, полковнику. Не вірте цим москалям. Ми ж то з Вами служили в одному окрузі і знаємо хто є хто і де дороги файні, а де гімно, нє?
Відповідь: Дороги Львова на разі альтернативної дороги в об"їзд Стрия не має. Тобто вигладає так, що їдеш файною дорогою, потім Стрийськими ямами і канавами, а потім знову файною дорогою. На скільки мені відомо, то не передбачалося об"їздної траси, хоча я можу помилятися
Відповідь: Дороги Львова Мих, для той техники, которой оснащалась Советская Армия, в которой мы с Вами служили, проблем с дорогами не было!!!! Не???
Відповідь: Дороги Львова То правда. Навіть існував такий міф, буцімто у нас дороги навмисно погані, щоб вороги з НАТО в разі нападу не могли розгулювати нашими дорогами.
Відповідь: Дороги Львова щоб зробити нормальні дороги треба звичайно бажання, гроші і знання. для Львова оптимальним є варіант взяти кредит в того ж таки ЄББР в сумі декілька сот мільйонів грн., бо з нашим бюджетом в 500 млн. про нормальні дороги можна і не мріяти. за умовами ЄББР в тендері приймають участь лише компанії, що мають досвід виконання міжнародний проектів - це значить, що наші пролітають, отже менше коштів буде вкрадено. потім треба не жлобитися, а ставити нормальні вимоги - щоб асфальт був з усілякими стабілізаторами а також армований сіткою, під асфальтом - або бетон або георешітка (більш дешевий варіант). при такому підході за кілька років можна зробити нормальні дороги в місті (хоча б магістральні) і на 10-15 років забиту про цей жах. якщо влада не буде брати кредит то буде постійна реконструкція то там то там по 100 м і ніколи з цієї біди не виберемося. p. s. в 2006 році погані дороги мені коштували 5 шин 205/55 R16 + один диск 16Х6,5 - все десь до 3000 грн. не купляйте машини з низькопрофільною гумою, або не виїжджайте на них весною за місто!
Відповідь: Дороги Львова а чому не сказати "не купляйте колеса з низькопрофільною гумою" Це з серії - забилась попільничка , пора купувати іншого мерса
Відповідь: Дороги Львова просто такі йшли в стандарті, а самрвільні 15 дюймові - зняття з гарантії, тепер розумію, що треба було на все те плювати.
Відповідь: Дороги Львова А для мене найгірше трамвайні колії ріжуть так що колесо по тому годиться лише для клумби. Найбільший поріз був приблизно 10 см на повороті київська-русових, наскрізь.